Dzisiaj jest 28 marca 2024, 10:26


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 88 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
Autor Wiadomość
Post: 02 czerwca 2015, 08:28 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Zależy, jaką dyszą i jak będziesz pryskał, ale powinno starczyć, wszak do tego wlewasz jeszcze utwardzacz, a czasem trzeba i rozcieńczalnik, więc myślę, że starczy... Nam starczyło bodaj 300ml podkładu na całe zawieszenie przednie i ponad połowa jeszcze została...

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 02 czerwca 2015, 11:10 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
Masz jakąś wiedzę na temat pokrywania tego ustrojstwa innymi farbami? Czytałem i nie było przeciwwskazań, ale też nie było jasnych przesłanek, że wszystko można pokrywać niezależnie od składu chemicznego. Podkład epoksydowy utwardza do 12h, po takim czasie należy go przeszlifować by nakładać kolejne warstwy. Mam farbę szarą do okrętów, którą chciałbym rzucić na podłogę możliwie w najlepszej proporcji.

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 02 czerwca 2015, 15:25 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lipca 2007, 13:03
Posty: 2604
Lokalizacja: Kołobrzeg
Pojazd: Nysa 522W, 522S,Autosan H6 ZK
Na ten podkład novola możesz kłaśc dowolną farbe pliuretanową.

_________________
nysomani wszystkich krajów-łączcie się!!!!!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 03 czerwca 2015, 07:29 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
Nie dysponuję oryginalnym opakowaniem. Trochę błędzie Obawiam się że nikt nie będzie w stanie przewidzieć jaka to farba.
Jeśli Novola pokryję farbą okrętową - będzie widać, że obie farby się odpychają ?

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 03 czerwca 2015, 09:49 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Zważą się, jeśli nie "pasują do siebie" :D Spróbuj na jakimś skrawku blachy i zobaczysz

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 03 czerwca 2015, 10:33 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
Spoko. Marian. Spoko :D

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 06 lutego 2018, 19:59 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 grudnia 2013, 09:31
Posty: 779
Lokalizacja: Zator
Pojazd: Żuk A15 1970
Odgrzeję trochę kotleta bo nie mogę się doszukać dyskusji na ten temat. Wypadałoby zrobić konserwację profilu ramy (wewnątrz) w moim Smutku. Nie ma w mojej ramie żadnych otworów technologicznych, które mógłbym wykorzystać w celu napuszczenia konserwacji. Macie jakieś doświadczenie w tym tym temacie? Jakieś sugestie ile (co ile) nawiercić otworów? Lepiej od góry, z boku, czy od spodu?

_________________
http://drewniany.wixsite.com/prl-auto-moto-mania


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 13 maja 2018, 19:21 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
niemusisz wiercic dziur , do tego pistoleta którym robi sie zabieg konserwacyjny profili zamknietych wystarczy dlugi wezyk nasadzic i powoli wyciagac pryskajac.

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 13 maja 2018, 21:53 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 grudnia 2013, 09:31
Posty: 779
Lokalizacja: Zator
Pojazd: Żuk A15 1970
Tylko problem... gdzie ten wężyk wsadzić? Z wyjęciem już sobie poradzę ;)

_________________
http://drewniany.wixsite.com/prl-auto-moto-mania


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 14 maja 2018, 04:38 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
cos wykombinujesz :mrgreen: niebedziesz zima jezdzil to nic sie niestanie nawet jak niezakonserwujesz.

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 03 sierpnia 2020, 21:14 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2010, 20:49
Posty: 722
Lokalizacja: śląsk
Temat baku paliwa. Napiszę w tym wątku , bo przeplatają się tu w zasadzie różne metody zabezpieczenia antykorozyjnego.

Wyczyściłem mechanicznie bak do gołej blachy. Do tej pory na tak czyszczone baki, najpierw szedł R-STOP, potem podkład epoksydowy i na to baranek "elastyczny". Jednak tym razem po kontrolnym nalaniu niewielkiej ilości benzyny stwierdziłem dwa niewielkie przecieki na zgrzewanej flanszy w miejscu gdzie korozja dokonała rozwarstwienia.

Narobiłem się przy tym baku, więc nie chcę się go już pozbywać, zresztą do tego auta i tak nie ma takich zbiorników w ofercie. Czym można "zaślepić" takie dwie nieszczelności? Czy jakieś lutowania, czy są jakieś trwałe opcje "na zimno"?

A przy okazji - jak zabezpieczyć wnętrze? Znalazłem taki artykuł https://lr.pl/renowacja_zbiornika
Praktykował ktoś "renowację" wnętrza stalowego zbiornika?


Załączniki:
IMG20200803165641.jpg
IMG20200803165641.jpg [ 880.19 KiB | Przeglądany 4759 razy ]
IMG20200803165631.jpg
IMG20200803165631.jpg [ 888.43 KiB | Przeglądany 4759 razy ]
IMG20200803165624.jpg
IMG20200803165624.jpg [ 911.77 KiB | Przeglądany 4759 razy ]
IMG20200803165608.jpg
IMG20200803165608.jpg [ 927.06 KiB | Przeglądany 4759 razy ]

_________________
http://www.youtube.com/user/lbs5
Szukaj mnie w garażu - nie na Facebooku.

https://m.youtube.com/watch?v=wli5IT0WtXU
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 04 sierpnia 2020, 06:57 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Słyszał o tym, ponoc naprawde niezły sposób, ale bardzo kosztowny. Poza tym pojawia sie problem z przegrodami.
Ja bym zaspawał nieszczelności, u nas w żuku bylo to samo, na zgrzewie zaczął ciec, pospawalismy, zagladajac do wnetrza byl ori ocynk, wiec tylko zabezpieczylismy go z zewnatrz podklad + lakier poliuretanowy do podwozi, cosza spokoj juz któryś rok

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 04 sierpnia 2020, 08:20 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 26 października 2018, 14:28
Posty: 205
Pojazd: Żuk "Strażak" 1984
Z tym spawaniem zbiorników to trzeba uważać. Proponuję zalać go wodą.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 04 sierpnia 2020, 13:01 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 22 lutego 2014, 10:15
Posty: 349
Można wypełnić wodą. Są tacy co zasypują piaskiem. Można też wypłukać paliwo z użyciem jakiegoś detergentu oraz wypełnić bak CO2.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 06 sierpnia 2020, 08:16 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 07 marca 2015, 21:11
Posty: 68
Lutownica min min 200W, kwas, cyna. I lutujesz. Ew jeszcze opalarka żeby wspomagać lutownicę dookoła lutu


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 88 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net