Dzisiaj jest 28 marca 2024, 20:46


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Post: 19 października 2015, 09:48 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
->PRZEJDŹ DO WPISU NA STRONIE...

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 19 października 2015, 11:15 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
Maryś, zrobiłeś to tak czysto i piknie, że aż sam chyba zamontuje sobie taką pompę do diesla.

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 11 sierpnia 2016, 09:47 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lutego 2009, 10:18
Posty: 437
Lokalizacja: Skąd Inąd
Marian, super poradnik, właśnie dzięki niemu powstała nowa pompa do Warszawy :mrgreen:

Wielkie dzięki :!:

https://www.facebook.com/warszawa203pie ... 2714065703

_________________
www.facebook.com/blachoterapia


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 29 stycznia 2018, 23:43 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 25 grudnia 2016, 00:33
Posty: 9
Lokalizacja: Szczecin
Również podziękowania, wszystko ładnie wyszło. Dodam że zakupiłem pompę po regeneracji( stara ciekła), zamontowałem, i po 1 dniu nowa też ciekła. Wiec zakupiłem zestaw naprawczy, rozebralem tą nową regenerowaną i okazało się że regeneracja polegala na wymiane łożysk :( wałek masakra zamiast 2 rowków posiadał 5 i caly zeżarty. Polecam samemu wykonac taką regeneracja a nie kupowac kota w worku. Mi udało sie przy nakładzie 36zl za ściagacz łożysk. Młotek, imadło i troche czasu.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 11 maja 2020, 18:58 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 11 maja 2020, 18:49
Posty: 7
Pojazd: Żuk A15 1981
Czy ktoś może nie sprawdzał jak by wyszła regeneracja pompy wymieniając łożyska na łożyska z osłonami z dwóch stron. Oczywiście łożyska wysokiej jakości, a nie jakieś tanie zamienniki. Powstała by wersja bezobsługowa (nie trzeba by było smarować). W innych urządzeniach takie łożyska dają radę, to dlaczego w pompie by nie można takich założyć. Powtórzę, że chodzi o porządne łożyska.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 11 maja 2020, 19:57 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 22 lutego 2014, 10:15
Posty: 349
Konstrukcja przystosowana do smarowania jest trudna do oszukania. Dokładność wykonania, wyważenie wirnika, w końcu na pompie wisi też wiatrak. To też nie ułatwia sprawy.
Także dobre łożyska tak, ale bez smarowania każde łożysko będzie miało w tych warunkach klopot.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 12 maja 2020, 19:13 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2047
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
zrobiłem 3 pompy z łozyskami nsk rs czyli kryte gumą z 1 strony- uszczelnienia dałem od stron zewnetrznych. smarować profilaktycznie trzeba,ale na wilgoć i kurz na pewno odporniejsze. Póki co jeżdzą.

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 13 maja 2020, 19:30 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Ja stosuję już łożyska kryte obustronnie, one sa przystosowane do pracy bez dokładania nowego smaru, a ich cykl życia jest wystarczajaco dlugi. Łożyska rzadko kiedy w pompie padają jako pierwsze.

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 16 maja 2020, 19:18 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 11 maja 2020, 18:49
Posty: 7
Pojazd: Żuk A15 1981
Polecisz jakieś łożyska obustronnie kryte?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 18 maja 2020, 07:25 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Ostatnio kupowałem Koyo, przy tym wymiarze ich nieco wyższa cena nie jest tak dotkliwa, obustronnie kryte z powiększonym luzem C3.

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 29 maja 2020, 20:54 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 11 maja 2020, 18:49
Posty: 7
Pojazd: Żuk A15 1981
Dzięki.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 09 lipca 2020, 19:30 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 11 maja 2020, 18:49
Posty: 7
Pojazd: Żuk A15 1981
Czy ktoś może podpowie czym zastąpić wewnętrzny pierścień zabezpieczający łożyska w pompie wody (ten w środku pomiędzy uszczelniaczem a łożyskami- nr 8 na rysunku pompy) . Po rozebraniu pompy okazało się, że go nie ma i teraz szukam czym go zastąpić. Może nie jest potrzebny?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 10 lipca 2020, 05:06 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Jest potrzebny. Segerem możesz go zastąpić o tej samej grubości

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 10 lipca 2020, 16:14 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 11 maja 2020, 18:49
Posty: 7
Pojazd: Żuk A15 1981
Dzięki, teraz muszę poszukać jaką grubość ma oryginalny pierścień, żeby go zastąpić. Chyba, że ktoś może zna jego grubość i ją poda?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 11 lipca 2020, 09:21 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Ok. 1-1,5mm, ale nie mam rozłożonej pompy pod reka :<

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net