Dzisiaj jest 28 marca 2024, 21:03


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Post: 28 września 2016, 18:25 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 28 września 2016, 18:06
Posty: 4
Pojazd: 2005
Witam!
Mianowicie silnik 4Ct90 wyposażony w ręczną pompkę pompka podaje paliwo ale nie odpala. Tylko po odpaleniu na zaciąg (wiem że nie powinienem) siła wyższa.. chodzi normalnie można zgasić zapali bez problemu ,natomiast za jakiś czas tzn. 4 h po zgaszeniu silnika ucieka paliwo z wężyka nad pompką ręczną. Pompując podaje paliwo - filtr paliwa wymieniony i po wymianie nie było żadnych problemów. rozrusznik kręci aż do rozładowania baterii proszę o pomoc.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 28 września 2016, 19:01 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1208
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
Trochę to chaotycznie opisałeś.Skoro paliwo ucieka z przewodu pomiędzy pompką, a filtrem, to pewnie raczej zaworki w pompce padły i puszczają.A jak podpompujesz pompką aż do pojawienia się paliwa na przelewie z pompy wtryskowej, to nie pali z rozrusznika? A na ten zaciąg, to pali "na centymetry" czy trzeba dłużej go ciągać? Ale skoro po zapaleniu na zaciąg później pali normalnie, aż do spłynięcia paliwa, to raczej nie widzę tu innej przyczyny, jak zaworki w pompce.Najszybszym, najtańszym i najprostszym sposobem na sprawdzenie tej teorii jest zainwestowanie paru złotych w zaworek zwrotny uniwersalny, zamontowany na przewodzie zasilającym przed pompką ręczną.Wtedy paliwo nie spłynie i będzie palił, jeśli tylko taka jest przyczyna.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 29 września 2016, 10:37 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
Zaworek zwrotny w pompie wtryskowej, 17 zł - tylko nie kupuj badziewia u rolasa.
Oryginalny z Andrychowa -( a miałem ich chyba ze 10) każdy inny, tylko ten oryginalnny ma jakąś sprężynę i kuleczkę o odpowiednich wymiarach.
Miałem identyczne objawy, tylko ja gościa nie zaciągałem, a pompowałem mu elektryczną - i siłą rzeczy i ilością paliwa zalewało go niemiłosiernie.
Zrób inaczej. Podnieś maskę i złap przewód przelewowy i zgieć go w "pół" i próbuj odpalić. To ten przy filtrze oleju. Jak patrzysz na pompę wtryskową prawy górny róg - jest wkręcony za pomocą sporej śruby - to ten zawór.

Jak nie chce odpalić to odkręć na filtrze odpowietrznik i pompuj -albo rozrusznikiem, albo pompką.
Chyba że w pompie zaworki tak jak przedmówca mówi.

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 29 września 2016, 18:32 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 28 września 2016, 18:06
Posty: 4
Pojazd: 2005
Witam i dzięki za szybką odpowiedź odpowiem teraz tak :
Pompując pompką ręczną do filtra paliwa- paliwo leci siurczkiem. Natomiast przy kręceniu rozrusznikiem, z którego pompa tłoczy paliwo nie podaje i po odkręceniu odpowietrznika na dole filtra też nie załapie pomimo iż paliwo leje się siurczkiem,a na zaciąg z 4biegu zaskoczył i zgasł po 4 metrach, później z 3-ki odpalił od kopa. Może jestem laikiem ale obawiam się że przyczyna może też leżeć po stronie przekaźnika od świec żarowych, lub samej świecy ponieważ przekaźnik wyczyściłem szczotką gdyż jest przypalony troszkę i co mnie zdziwiło wcześniej jakieś 1000km wstecz też był w takim stanie lecz palił z tym że był ciepły. Nie wiem czy on nie jest przyczyną w Sobotę spróbuję podpiąć od aku(+) bezpośrednio do świec jeżeli zapali to moim zdaniem przekaźnik lub świeca. Jeżeli napisałem coś nie tak daj cie znać ponieważ nie jestem super znawcą dlatego też forum. I dziękuję za odp... pozdro trzymcie się ciepło


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 03 października 2016, 11:34 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2016, 22:15
Posty: 21
Lokalizacja: WGM
Pojazd: Żuk Towos 1995
Wygląda na to, że świeczki nie grzeją. Po podłączeniu bezpośrednio z aku powinien zapalić, lub okaże się że świeczki padły. Zdejmij mostki i sprawdź jakimś miernikiem czy mają odpowiednie wartości.

_________________
http://wloczykije.pl/,
https://www.facebook.com/powolidoprzodu/


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 05 października 2016, 15:34 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 28 września 2016, 18:06
Posty: 4
Pojazd: 2005
jutro postaram się napisac o efekcie - zaworek zamontowany, nowy przekaźnik świec teraz naładować bateryjkę i jutro próba jeśli nie zapali wymienię świece i myślę że to będzie finito pozdrawiam dzięki za odpowiedzi....Podziele sie efektem końcowym.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 08 października 2016, 10:09 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 28 września 2016, 18:06
Posty: 4
Pojazd: 2005
Witam!! Problem rozwiązany przyczyna przekaźnik świeczek oraz jak wspomniał buźka zaworek zwrotny pali od strzała przejechałem 260 km i póki co odpukać zamykam temat dzięki i pozdrawiam


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net