Dzisiaj jest 21 listopada 2019, 10:34


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Post: 16 października 2016, 22:53 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 29 sierpnia 2016, 22:04
Posty: 235
Pojazd: Lublin 3Mi
Ja na całe szczęście czujniki mam nowe :)

_________________
Pozdrawiam, Tomek
Daewoo Lublin 3 3524 2000r, Andoria 4cT90-1MEA 90KM
Intrall Lublin 3Mi 3524 2006r, Andoria 4cTi90-1BE 102KM


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 18 października 2016, 21:48 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 26 lipca 2014, 23:07
Posty: 96
Bużka nie mam poloneza.Kupiłem lublina diesla nie działał obr i licznik ceny na aledrogo nie odpowiadały mi, udało mi się kupić okazyjnie nowy licznik od poloneza diesla .ale teraz mam 2.2 benzyne i musiałem wstawić obrotek od poloneza


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 23 października 2016, 12:56 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 29 sierpnia 2016, 22:04
Posty: 235
Pojazd: Lublin 3Mi
Z tymi cenami to jest różnie. Od 20zł daje się dorwać w miarę kompletny zestaw z obrotomierzem. Za 50zł to już można wybierać. Nowe jeszcze w tej chwili do wzięcia za jakieś 500zł :)

_________________
Pozdrawiam, Tomek
Daewoo Lublin 3 3524 2000r, Andoria 4cT90-1MEA 90KM
Intrall Lublin 3Mi 3524 2006r, Andoria 4cTi90-1BE 102KM


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 23 października 2016, 17:41 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1082
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
Ja tam raczej po złomach wolałem szukać i nawet się udało za grosze kupić "na zapas" Na allegro za 25 pln raz dostałem, też uczciwa cena.Ceny od 100 pln w górę za używkę, uważam za niepoważne bo to nie jest sprinter i w dodatku można zegary od poloneza podpasować, bo elektrycznie jest to samo.Nie wiem, jak teraz, ale swego czasu, to sobie i po 200 krzyczeli jacyś maniacy.
A skoro już o licznikach z poldka, groszek, ten dieslowski polonezowski obrotomierz bierze sygnał z czujnika położenia wału i nie wiem, czy on w ogóle by działał podłączony do alternatora w lublinie.
tstiller, gdzieś Ty widział te nowe za 500? :shock: Cena ciut zaporowa.Nie sądziłem, że w ogóle jeszcze można kupić takie nowe zegary do lublina.W nowych honkerach, są liczniki żywcem z poloneza plusa, ze skalą na liczniku co 200 km/h i zegarkiem zamiast obrotomierza, więc wydawało mi się, że pokończyły się te wcześniejsze typy.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 23 października 2016, 21:13 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 29 sierpnia 2016, 22:04
Posty: 235
Pojazd: Lublin 3Mi
buźka pisze:
tstiller, gdzieś Ty widział te nowe za 500? :shock: Cena ciut zaporowa.Nie sądziłem, że w ogóle jeszcze można kupić takie nowe zegary do lublina.W nowych honkerach, są liczniki żywcem z poloneza plusa, ze skalą na liczniku co 200 km/h i zegarkiem zamiast obrotomierza, więc wydawało mi się, że pokończyły się te wcześniejsze typy.


Oczywiście na alledrogo: http://allegro.pl/daewoo-lublin-nowy-ze ... 95584.html Jak byś poszukał, to w sklepach stacjonarnych te liczniki kosztują pod 900zł nawet. Widać producent miał takie ceny i tak już zostało. Podejrzewam, że jeśli lublin byłby nadal produkowany i modernizowany, to też miał by te zegary z poldolota. Ja tej chwili mam dwa lublinki i muszę ci powiedzieć, że między 3 a 3Mi jest masa drobnych zmian ewolucyjnych które ułatwiają życie. Czasami takie pierdółki dosłownie, a cieszą. Bryła zewnętrzna natomiast nie zmieniła się prawie w ogóle.

_________________
Pozdrawiam, Tomek
Daewoo Lublin 3 3524 2000r, Andoria 4cT90-1MEA 90KM
Intrall Lublin 3Mi 3524 2006r, Andoria 4cTi90-1BE 102KM


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 23 października 2016, 22:10 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1082
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
No to nieźle.Ja mam wszystkie swoje kupione na złomie.Nawet już nie pamiętam, ile ich mam, ale chyba 2 całe, 1 sam obrotomierz, no i ten obrotek w żuku.Ale to wszystko wersje starszego typu,kształt jak w polonezie, produkcja PAFAL.
Takie jak te, to ciężko znaleźć i to jeszcze, zeby z obrotomierzem były, bo najczęściej bywały zegarki.
http://allegro.pl/licznik-zegary-daewoo ... 52488.html
http://allegro.pl/daewoo-lublin-iii-2-4 ... 08480.html
Chciałem taki dorwać, bo to już MERA-BŁONIE i ma czcionkę we wskaźnikach identyczną z tą, którą mają zegary w polonezie plusie i bym sobie taki prędkościomierz do poldka założył.Jeździłem chwilę na tym Pafalowskim z lublina, ale to do dupy wyglądało, bo czcionki inne, ale fajnie wyglądało, jak się licznik kończył po przekroczeniu setki (choć szybko nie jeżdżę). Znalazłem taki raz na jednym szrocie (bez obrotka) ale mi gość 200 zaśpiewał, to odpuściłem.Te z aukcji, to i tak tanie, ale pewnie dlatego, że bez obrotka.Najlepsze, to były takie wypasione, z wersji iveco, które miały w liczniku elektroniczny wyświetlacz przebiegu, a w obrotomierzu elektroniczny zegarek.Wypas.Raz taki pasagon był na otomoto i miał taki licznik.
To było coś takiego, tylko jeszcze wyświetlacz był w liczniku
http://www.sdpadaxs.pl/userdata/gfx/fae ... 16e1f4.jpg
Edit:Tak szperam i szperam i znalazłem jeszcze takie coś:
http://honkerteam.pl/warsztat/modyfikac ... rsja-full/
Ciekawa lektura.Tak, jak wcześniej pisałem, obrotek z poloneza diesla nie zadziała prawidłowo w lublinie/żuku z andorią, bo jest "napędzany" czujnikiem na wale, a nie z alternatora.Tutaj wykorzystali tylko przednią tarczę z poloneza, a reszta jest z lublina.Chodziło o wygląd, żeby się ładnie komponowało.Obecnie produkowane honkery mają właśnie tego typu zestaw wskaźników, z poloneza plusa.Ja mam właśnie takie zamontowane w żuku, ale wymieniłem w nich prędkościomierz i obrotomierz na lublinowski, z zegarów starszego typu.Prędkościomierz jakoś siadł, gorzej było z obrotkiem, ale wszystko idzie zrobić.Artykuł widzę napisany w lutym,więc albo ktoś wpadł na taki sam pomysł, jak ja, albo się mną inspirował.Mmm, miło być pionierem.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 23 października 2016, 23:19 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 29 sierpnia 2016, 22:04
Posty: 235
Pojazd: Lublin 3Mi
Ten artykuł z honker team czytałem jakiś czas temu. Generalnie od czasu jak kupiłem lublinka drożę temat zegarów, bo zawsze chciałem mieć taką wersję ze kompletem wskaźników. Trzy lata temu jak kupiłem tego pierwszego to skończyło się na zegarach z obrotomierzem, ale teraz po zakupie 3Mi już nie odpuszczę.

Będzie komplet o ile uda się uruchomić zegary z 2-ki w 3mi (tj takie z wskaźnikiem ciśnienia oleju) Z tego co zdążyłem zauważyć, w tych zegarach z 3 i 3Mi (duży zegarek, paliwo i temperatura po środku wysokości zegarów) zegarek jest wymienny na obrotomierz zwykły i właśnie taki z termometrem cyfrowym. Taki obrotomierz jest dostępny jako nowy jak by ktoś chciał: http://allegro.pl/obrotomierz-z-zegarki ... 25408.html ale kosztuje nie mało. Kupiłem go jakiś czas temu i jak dojdzie to będę kombinował.

W ogóle jak się zbiorę w sobie to napiszę na forum jakieś małe licznikowe kompendium - może się przyda dla potomnych. Sporo rzeczy do tego już opracowałem ;)

_________________
Pozdrawiam, Tomek
Daewoo Lublin 3 3524 2000r, Andoria 4cT90-1MEA 90KM
Intrall Lublin 3Mi 3524 2006r, Andoria 4cTi90-1BE 102KM


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 24 października 2016, 06:46 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1082
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
jeszcze nie taka tragedia.Za wygody się płaci, niestety.Aż się dziwię, że takie rzeczy są jeszcze dostępne.Ciekawe, dlaczego w niektórych rocznikach zrezygnowali z obrotomierzy? Przecież takie coś, to już dzisiaj standard wyposażenia.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 01 listopada 2016, 12:47 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 29 sierpnia 2016, 22:04
Posty: 235
Pojazd: Lublin 3Mi
No dobra, perypetii z wymiany licznika ciąg dalszy. Podmieniłem zegary na początek w Lublinie 3 z 2000r na takie z Lublina II z 1997r. Jedyną wizualną różnicą między tymi zegarami jest obecność wskaźnika ciśnienia oleju. Efekt jest taki, że wszystko działa - kontrolki, wskaźniki - ale samochodu nie da się zgasić z kluczyka(!)

Najzwyczajniej w świecie nie opada klapa gaszenia na pompie, stacyjka wycofana do zera kluczyk wyjęty. W komorze silnika efekt jest taki jak by elektromagnes klapy miał nadal podtrzymanie, jak się go opuści ręcznie to całość się powtarza do czasu ponownego gaszenia silnika. Rozumiecie coś z tego?

A teraz najlepsze. Jak tylko odepnę złączkę "A" od prędkościomierza, samochód gaśnie. O co tu chodzi?! Wg. schematu z Lublina II na tej złączce jest zasilanie główne licznika (+); czujnik wskaźnika paliwa; lampka rezerwy paliwa; kontrolka ładowania i podtrzymanie zegara stały + przed stacyjką. To wszystko. Nic z tego nie rozumiem.

_________________
Pozdrawiam, Tomek
Daewoo Lublin 3 3524 2000r, Andoria 4cT90-1MEA 90KM
Intrall Lublin 3Mi 3524 2006r, Andoria 4cTi90-1BE 102KM


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 01 listopada 2016, 14:30 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1082
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
Jak nic nie zmieniałeś w instalacji, to olej schematy i pobaw się miernikiem, czy probówką i prześledź ścieżki z tyłu licznika, na obu licznikach i może dojdziesz do tego, gdzie są jakieś czary.Na pierwszy rzut oka nic się nie różni, ale może są jakieś zmiany.Instalacje w lublinach od dwójki wzwyż, są już troszkę bardziej skomplikowane.Jak weszły okrągłe zegary z obrotomierzami, to zunifikowali to trochę z instalacją polonezów i napakowali pełno kostek/sterowników itp. Te późniejsze, to chyba jeszcze lepsze,pod tym względem.Zawsze możesz przerobić coś w obwodzie sterowania elektromagnesu i zasilania jego samego.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 09 października 2019, 09:15 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 09 października 2019, 09:02
Posty: 1
Pojazd: Lublin 3
witam Panowie mam pytanie założyłem licznik do lublina 3 z 2002 roku z obrotomierzem wcześniej miałem z zegarkiem po przełożeniu nie działa kontrolka oleju ,wskaźnik temperatury wody, kontrolka hamulca ręcznego, zegarek czy to wina zegara czy jakieś przewody są pozamieniane bo obrotomierz i paliwo działa proszę o odpowiedz z góry dziękuję


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net