Dzisiaj jest 29 marca 2024, 00:42


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Post: 29 sierpnia 2015, 10:31 
Miłośnik Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 września 2009, 21:11
Posty: 333
Lokalizacja: Kalisz
->PRZEJDŹ DO WPISU NA STRONIE...

_________________
Jeśli wierzysz, że się uda, znajdziesz każdą "nieosiągalną" część!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 31 sierpnia 2015, 18:15 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
napisales tam ze aparat trzeba tez smarowac olejem ? czytalem ale moglem przeoczyc :) najlepiej wziasc strzykawke mala i prysnac olej do tej 5 mm gwintowej dziury

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 31 sierpnia 2015, 19:50 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Tak, jest napisane :) Ważne, żeby styki kopułki i przerywacza nie były zaolejone, ale na filc, krzywkę po kropelce oleju. W korpusie jest wlew, tak jak piszesz najlepiej strzykawką zaaplikować trochę. Starsze aparaty miały tam smarowniczkę na smar stały, wciskało się smar wkręcając smarowniczkę :)

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 05 września 2016, 11:42 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 września 2013, 10:59
Posty: 75
Lokalizacja: Podkarpacie
witam.
czy przypadkiem aparat od stara 266 albo ktoregoś starszego, nie jest ten sam?
ma co prawda wałek wyglada trochę inaczej ale czy mechanizm odśrodkowy nie jest taki sam...?

_________________
Ze spółdzielczym pozdrowieniem!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 28 października 2016, 19:11 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 września 2013, 10:59
Posty: 75
Lokalizacja: Podkarpacie
Nikt nie wie... cóż.
Zaryzykowałem więc i gdyby komuś jednak nie podobała się aktualna cena nowego aparatu, oscylująca w granicach 4 stów; to melduje posłusznie: Tak, pasuje_i 6 razy mniej kosztuje :D

P.s. nie od tego stara ale tez z dwoma 6 stkami, oczywiście nie obędzie się bez drobnych transplantacji i wytoczenia 2 podkładek, grubych bodajże na 8,5mm

ze spółdzielczym pozdrowieniem

_________________
Ze spółdzielczym pozdrowieniem!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 28 października 2016, 19:33 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2047
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
266 to diesel, jak star benzyniak to 66, 660 lub 29. krzywka na pewno inna bo 6cyl. a ciezarki sprawdź względem masy i sprężynki na srednicę drutu i długość, inaczej charakterystyka regulatora się nie zgodzi.

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 28 października 2016, 19:50 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 września 2013, 10:59
Posty: 75
Lokalizacja: Podkarpacie
nie sprawdzałem ciężarków choć myślałem żeby zważyć, sprężynki na oko :p
Odpaliła od pierwszego strzału _no i mruczy jak tsza ;)
Rożni się wałkiem, krzywką i długością tego "trzpienia" ktory wchodzi do bloku.

_________________
Ze spółdzielczym pozdrowieniem!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 21 lipca 2018, 14:54 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 19 października 2016, 07:54
Posty: 4
Pojazd: Żuk A07
Cześć potrzebuję pomocy - jak zdemontować aparat zapłonowy w Żuku? Czy aby wyjąć aparat, trzeba coś wcześniej zdemontować?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 22 lipca 2018, 22:28 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Nie, wystarczy odkręcić śrubę regulatora, tą co jest przy skali regulatora. Teoretycznie po pociągnięciu w górę aparat powinien wyjść, czasem jest zapieczony i trzeba go rozruszać.

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 19 stycznia 2019, 15:04 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 28 kwietnia 2015, 20:25
Posty: 54
Pojazd: Gaz 69 z sercem S-21
Długo szukałem więc może komuś się przyda:

Regulacja zapłonu - strona 348 w czarnej książce.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 27 marca 2019, 21:17 
Gość Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 listopada 2017, 18:00
Posty: 11
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Żuk A111H
Poncki pisze:
Długo szukałem więc może komuś się przyda:

Regulacja zapłonu - strona 348 w czarnej książce.


Możesz coś więcej napisać. Jakiej czarnej książce?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net