Dzisiaj jest 28 marca 2024, 20:37


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 253 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 13, 14, 15, 16, 17
Autor Wiadomość
Post: 04 marca 2017, 21:37 
Gość Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lutego 2017, 23:20
Posty: 15
Pojazd: Zuk A156 Straz
AudioBas pisze:
Dawca znaleziony:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek


Apologies moderators for thread undead!

I wish to purchase these parts. For ship to Tarnowskie Gory and I collect in summer and take home to UK + my Zuk (http://www.ukzuk.com). Can anyone help me with such a task?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 04 marca 2017, 22:05 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2010, 20:49
Posty: 722
Lokalizacja: śląsk
Tarnowskie Góry are 20 km from my city. What kind of help do you need?

_________________
http://www.youtube.com/user/lbs5
Szukaj mnie w garażu - nie na Facebooku.

https://m.youtube.com/watch?v=wli5IT0WtXU


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 30 kwietnia 2017, 14:10 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 stycznia 2012, 22:50
Posty: 114
Lokalizacja: Bełchatów
Czy da się założyć hamulce tarczowe do żuka z pedałami w podłodze i pompą hamulcową przy ramie?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 30 kwietnia 2017, 14:55 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1208
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
Powyższy fakt, nie wpływa na możliwość zamontowania tarcz i zacisków, ale pompy z serwem, już tak.Tu jest problem.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 01 maja 2017, 10:41 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 stycznia 2012, 22:50
Posty: 114
Lokalizacja: Bełchatów
A na oryginalnej pompie nie będzie to działać?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 01 maja 2017, 10:50 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Wydajność jest inna, nie będzie dużej różnicy w stosunku do bębnów.

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 28 lipca 2017, 14:41 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 08 września 2014, 11:13
Posty: 12
Tak się składa, że właśnie z kolegami zrobiliśmy przeszczep na tarcze z Lublina.
Pedał czasami faktycznie wpada. Z moich obserwacji, jest to spowodowane cofaniem się tłoczka w wyniku oparcia zacisku o belkę zawieszenia. Na ten trop naprowadziło mnie stuknięcie podczas manewrowania w bardzo nierównym terenie. Po oględzinach widać ślad uderzenia na zacisku i na belce.
Będziemy to próbowali wyeliminować poprzez podcięcie belki i prawdopodobnie wstawienie ogranicznika skrętu.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 28 lipca 2017, 16:01 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Moim zdaniem to występuje nie tylko po skręcie. Stukanie o belkę wyeliminowałem i dalej sporadycznie się pojawia. Ale bardzo sporadycznie. Tym niemniej jest to na 99% spowodowane cofaniem tłoczka zacisku.

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 14 czerwca 2018, 13:19 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 26 lipca 2014, 23:07
Posty: 96
Podpowie ktoś na szybki wymiar śrub do skręcenia tarczy z piastą


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 07 lipca 2018, 11:53 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 07 lipca 2018, 11:39
Posty: 6
Lokalizacja: Cieszyn
Pojazd: Tarpan 239D
Orientuje się ktoś czy taki zestaw mogę wrzucić również do tarpana 239D? Za jakiś czas samochód będzie robił na daily i wolał bym mieć hamulce a nie spowalniacze ;)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 07 lipca 2018, 21:43 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1208
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
Ponoć jest jakaś kolizja z jednym z "wąsów" układu kierowniczego, czyli elementem, do którego przykręca się drążek kierowniczy.Jeden kolega tu na forum (chyba morchun93, czy jakoś tak) próbował takiej przeróbki i coś nie grało właśnie.Pewnie trzeba by tego wąsa próbować podgrzać i odgiąć.Nie miałem tego w rękach, więc nie wiem.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 08 lipca 2018, 08:04 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 07 lipca 2018, 11:39
Posty: 6
Lokalizacja: Cieszyn
Pojazd: Tarpan 239D
Czyli skompletować zestaw tak czy siak a potem kombinować i próbować bawić się w montaż


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 24 sierpnia 2022, 11:23 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lipca 2016, 22:27
Posty: 61
Lokalizacja: Francja / Wrocław
Pojazd: Żuk A06
Witam,

Jestem zainteresowany tym tematem. Dawno temu zamieniłem swojego malucha na hamulce tarczowe i to był naprawdę game changer.

Jednak poważnie przeszkadza mi ta kwestia luźnych pedałów (po zmianie kierunku jazdy itp). Czy było jakieś konkretne rozwiązanie tego problemu?

_________________
Żukówka: it's not a camper van, it's a Żuk
(Nie mówię poprawnie po polsku)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 253 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 13, 14, 15, 16, 17
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net