Dziwny Mag pisze:
07 71 - to data, lipiec 1971.
Ostatnie 6 cyfr to indywidualny, kolejny numer ramy - okolice 112 tysięcy orientacyjnie potwierdzają rocznik 1971. (Dla porównania mam dane np A15 z 1971, nr ramy 111389).
FSC i A05 tak, jak mówisz. A05 to blaszany furgon z silnikiem M20 (dolnozaworowym).
Może być jakas pomyłka w roku produkcji, może być składak z 1976... - skoro reszta danych się zgadza...
Dzięki
Żuk o którym mowa stoi sobie nieużywany, zakurzony, obes...y przez drób i czasowo wyrejestrowany w stodole
u dalszej rodziny gdzieś od połowy lat 90-tych. Z tego co mi przekazano wcześniej od początku swojego żywota jeździł w firmach państwowych, ostatnia z nich to jakaś samochodowa szkoła zawodowa skąd został w 1990r. zakupiony. Po zakupie ze szkoły nie był remontowany dlatego wygląda jak wygląda
. Ponieważ ostatnio zaczął zawadzać postanowiono się go pozbyć oddając na złom lub takiemu jednemu dziwakowi w rodzince czyli mi
Chociaż to spory kawałek drogi byłem, oglądałem: na pierwszy rzut oka to model A11b kabina krótka, skrzynia ładunkowa pod resztkami plandeki, uchwyt na koło zapasowe spawane z boku ramy, amortyzatory jeszcze ramieniowe, pompa hamulcowa jednoobwodowa bez serwa, pedały sprzegła i hamulca stojące, hamulec ręczny na wał, silnik s-21. Tylko ta numeracja ramy w ząb nie pasuje
acha, wyczaiłem jeszcze numer kabiny 554299. Nie wyczaiłem za to żadnej tabliczki znamionowej. Dzięki pomocy Dziwny Mag wiadomo, że numer ramy wskazuje na rok produkcji 1971, w dowodzie wpisane 1976 a czy coś może dodać do tej układanki numer kabiny