-oprawki lamp - ściślej - ramki - chrom
- ramki kloszy kierunkowskazów - bywały aluminiowe, srebrno-satynowe (nie polerowane); bywały chromowane
ramki kloszy tylnych lamp - chromowane
ramka lampy wstecznego - chromowana
-zderzaki - występowały i chromowane, i lakierowane. Chromowane najczęściej w mikrobusach i w autach eksportowych (w 521 na przednim masz gumowe odbojniki, sam zderzak jest faktycznie trzyczęściowy, z łączeniem schowanym pod tymi odbojnikami)
-wycieraczki - to stal nierdzewna, (ale błyszczą się
)
-lusterka - tylko lakierowane, najczęściej srebrny młotkowy, czasem szary. (Chromowane robiło rzemiosło, można było kupić luzem w sklepie)
-listwy boczne i przednie - są aluminiowe; fabrycznie w żadnym razie polerowane. Były delikatnie szczotkowane, srebrzysto-satynowe
-atrapa - jak wyżej - to aluminium
-klamki - j/w - też aluminium, choć zdarzały się pokryte chromem
-korek wlewu paliwa - jak popadło - chrom, lakier (czarny)
-dekle felg - i chromowane, i lakierowane; jak zderzaki - zwykle w mikrobusach i na eksport w chromie, ale każda wersja mogła mieć chromowane jak i lakierowane.
Jaką masz wersję Nyski, jaki rocznik?