Dzisiaj jest 28 marca 2024, 18:21


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 419 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 24, 25, 26, 27, 28
Autor Wiadomość
Post: 28 czerwca 2018, 20:39 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 06 października 2015, 11:00
Posty: 25
Pojazd: Polonez Truck 1995 Żuk 1985
Sprawy mają się tak:
wymieniłem serwo i pompę na nowe
wymieniłem płyn hamulcowy na nowy i odpowietrzyłem układ
Żuk hamuje jak nowy tylko pedał hamulca bierze bardzo wysoko i ma krótki skok. Jest to bardzo niewygodne i hamuje za ostro.
Podpowiedzcie koledzy co zrobiłem nie tak


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 20 lipca 2018, 18:22 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
napewno níema luzu :

Obrazek

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 12 września 2018, 20:50 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 06 października 2015, 11:00
Posty: 25
Pojazd: Polonez Truck 1995 Żuk 1985
Dziękuję Nysanek to było dokładnie to. 2 obroty nakrętką do regulacji i hamulce jak nowe.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 15 listopada 2018, 15:02 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 10 lipca 2018, 19:30
Posty: 10
Pojazd: żuk A16B 1991
Mam pytanko jak wyciągnąć wałek pośredni pedału hamulca z obudowy w żuku, ponieważ nie odbija mi do końca pedał a obudowa wałka chodzi bardzo ciężko podejrzewam, że jest w środku zabrudzony zaznaczę, że wałek ma nacięcie jak na śrubokręt, czy muszę odkręcić całe serwo od podstawy które jest pod autem?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 13 stycznia 2019, 20:52 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 26 grudnia 2017, 14:13
Posty: 1
Pojazd: Nysa 522
Witam serdecznie, mam problem w swojej N552, ciągle zblokowany jest przedni układ hamulcowy. Cylinderki nowego typu. Możliwe, że pompa hamulcowa jest źle wyregulowana? Jak wykonać regulacje?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 29 kwietnia 2021, 17:31 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 04 grudnia 2013, 18:10
Posty: 10
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Pojazd: Żuk A11
Jest jakiś sposób żeby rozpoznac czy układ jest zalany DOT czy DA1? Wiem jak pachnie płyn hamulcowy, DA1 pachnie bardziej jak przekładniowy? Kupiłem A11 z 90 roku bez żadnej historii serwisowej, chciałbym na początek wymienić płyn na nowy, hamulce są ok i rozbieranie ich dla samej idei średnio mi się widzi.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 29 kwietnia 2021, 18:42 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 22 lutego 2014, 10:15
Posty: 349
DA1 na pewno rozpoznasz. Ma bursztynowy kolor i śmierdzi alkoholem butylowym, tj. gorzej niż denaturat.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 08 sierpnia 2022, 12:12 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 08 sierpnia 2022, 12:08
Posty: 6
Pojazd: Żuk A 06 B 1989
Witam, zakupiłem ostatnio żuka a06b, układ hamulcowy był regenerowany, silnik to 2.2 diesel z mercedesa w123, aczkolwiek mam problem, (albo i nie mam), żeby zahamować muszę muszę strasznie mocno deptać hamulec, stawia on bardzo duży opór, prawie stoi w miejscu, fakt że jak bardzo mocno depnę to nie najgorzej hamuje, ale nie wiem czy tak powinno byc, uklad hamulcowy jest standardowy, plus ma samoregulacje na tyle.

Podpowie ktos czy tak powinno byc? Ewentualnie co moge zrobic by go poprawic, bym nie musial cisnac 100kg na pedal hamulca?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 08 sierpnia 2022, 17:44 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Skoro masz silnik diesla to pytanie czy masz podciśnienie do serwa? Czy może układ pracuje bez wspomagania?

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 09 sierpnia 2022, 08:19 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 08 sierpnia 2022, 12:08
Posty: 6
Pojazd: Żuk A 06 B 1989
Marian pisze:
Skoro masz silnik diesla to pytanie czy masz podciśnienie do serwa? Czy może układ pracuje bez wspomagania?


Właściciel coś tam powiedział że coś pogmerał że niby ma już podciśnienie... ale zaczynam w to wątpić.
Teraz pytanie skąd mogę poprowadzić wąż jako podciśnienie?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 09 sierpnia 2022, 16:23 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 07 grudnia 2018, 21:06
Posty: 81
Lokalizacja: Milicz/Wrocław
Pojazd: Tarpan F233RS
Radioactiv pisze:
Marian pisze:
Skoro masz silnik diesla to pytanie czy masz podciśnienie do serwa? Czy może układ pracuje bez wspomagania?


Właściciel coś tam powiedział że coś pogmerał że niby ma już podciśnienie... ale zaczynam w to wątpić.
Teraz pytanie skąd mogę poprowadzić wąż jako podciśnienie?

Z pompy podciśnienia. Sprawdź jak to ma w123

_________________
Isuzu Trooper 3.1LTD 1994r
https://www.youtube.com/channel/UC42YMf ... subscriber


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 10 sierpnia 2022, 08:18 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 08 sierpnia 2022, 12:08
Posty: 6
Pojazd: Żuk A 06 B 1989
miras7 pisze:
Radioactiv pisze:
Marian pisze:
Skoro masz silnik diesla to pytanie czy masz podciśnienie do serwa? Czy może układ pracuje bez wspomagania?


Właściciel coś tam powiedział że coś pogmerał że niby ma już podciśnienie... ale zaczynam w to wątpić.
Teraz pytanie skąd mogę poprowadzić wąż jako podciśnienie?

Z pompy podciśnienia. Sprawdź jak to ma w123


Ok, a jak sprawdzic czy to pompa podcisnienia, czy serwo? Jakis patent na sprawdzenie jednego i drugiego?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 10 sierpnia 2022, 14:28 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 07 grudnia 2018, 21:06
Posty: 81
Lokalizacja: Milicz/Wrocław
Pojazd: Tarpan F233RS
Sprawdź najpierw gdzie jest poprowadzony wąż podciśnienia z serwa. Albo go zdejmij z serwa, uruchom silnik i sprawdź czy cokolwiek zasysa. Jest tam jakaś pompa czy nie sprawdzałeś?

_________________
Isuzu Trooper 3.1LTD 1994r
https://www.youtube.com/channel/UC42YMf ... subscriber


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 24 sierpnia 2022, 11:51 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lipca 2016, 22:27
Posty: 61
Lokalizacja: Francja / Wrocław
Pojazd: Żuk A06
Ciekawy temat. Mam wątpliwości co do pompy próżniowej w mojej Andorii.

Link do sprawdzenia o ogólnej zasadzie działania.
https://www.youtube.com/watch?v=SKS7fnbvB2w

Normalnie powinno być co najmniej 82 kPa próżni

_________________
Żukówka: it's not a camper van, it's a Żuk
(Nie mówię poprawnie po polsku)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 419 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 24, 25, 26, 27, 28
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net