Dzisiaj jest 29 marca 2024, 00:48


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 97 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna
Autor Wiadomość
Post: 01 kwietnia 2019, 17:35 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2047
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
przewody albo w oplocie teflonowe hel jakieś 270zł/kpl albo zwykłe wspólczesne żukowe nie z epoki, jak mają nadruk dot4 to sie nadają.

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 01 kwietnia 2019, 20:32 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 grudnia 2013, 09:31
Posty: 779
Lokalizacja: Zator
Pojazd: Żuk A15 1970
Hmm, znalazłem coś takiego:
https://allegro.pl/oferta/waz-gumowy-pl ... 7479078590

nadruku DOT4 nie widać, ale może podejdzie?

A tak przy okazji szukałem nowych zbiorniczków i ciężko znaleźć. Wziąłem z Nivy do pompy sprzęgła bez przelewowych króćców, ale mam nadzieje, że lepiej się sprawdzą niż jakiekolwiek stare skruszałe... Jakby ktoś szukał to te (jeszcze mi nie przyszły - jak dojdą to porównam je z tymi co mam oryginalnie):
http://jakars.pl/zbiornik-plynu-sprzegl ... -7919.html

_________________
http://drewniany.wixsite.com/prl-auto-moto-mania


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 01 kwietnia 2019, 21:55 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lipca 2007, 00:46
Posty: 2838
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
Masz hamulce dwuobwodowe?

_________________
Kot może zostać. Reszta - wypierdal*ć!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 01 kwietnia 2019, 22:15 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 grudnia 2013, 09:31
Posty: 779
Lokalizacja: Zator
Pojazd: Żuk A15 1970
Tak, taką zmotę musieli wykonać druhowie z OSP.

W sumie to zakładając jednoobwodówkę problem z przewodami by się rozwiązał, ;) ale musiałbym znowu poprzerabiać przewody, a nie chcę już wracać się z robotą.

_________________
http://drewniany.wixsite.com/prl-auto-moto-mania


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 02 kwietnia 2019, 17:48 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2047
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
aaa, chodzi o przewody ze zbiorniczków do pompy. Kup wąż do układu chłodzenia, fagumit je robi, on jest odporny na glikol. tyle,że u mnie króćce mają fi 8mm a nie 4,5.

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 02 kwietnia 2019, 20:12 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 grudnia 2013, 09:31
Posty: 779
Lokalizacja: Zator
Pojazd: Żuk A15 1970
Znalazłem przewody do płynu hamulcowego (dzięki strucel za podpowiedzi) w różnych rozmiarach - jakby ktoś szukał:
https://rengum.pl/uklad-hamulcowy-c-531_432.html
Te paliwowe które zamontowałem cały czas się pocą, więc zlecenie zakupu zaraz trzeba zrobić....


Co do zbiorniczków na płyn do Łady Nivy z poprzedniego posta - dotarły już do mnie. Poza tym, że nie ma króćca przelewowego jedyną różnicą w stosunku do polskiej produkcji jest to, że są wyposażone w białe zakrętki - ale spokojnie można wykorzystać polskie czarne, gwint jest ten sam. Za dwa z przesyłką pobraniową wyszło mi 34 zł i paczka na 2 dzień w domu. Grubośc króćca 7 mm.

_________________
http://drewniany.wixsite.com/prl-auto-moto-mania


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 03 kwietnia 2019, 17:56 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
ja kupilem Szwedzki wezyk Trelleborg , nic nieprzepuszcza plynu hamulcowego ze zbiorniczków , super jakosc !!

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 05 września 2019, 22:03 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 grudnia 2013, 09:31
Posty: 779
Lokalizacja: Zator
Pojazd: Żuk A15 1970
Panowie, po przerwie wiosenno-wakacyjnej przyszedł czas na powrót do garażu i Żuka. Wróciłem do spaghetii w elektryce. W zasadzie światła zewnętrzne ogarnięte, ale przy okazji podpinania i przepinania kabelków zauważyłem, że po przy załączonej stacyjce robi mi się jakieś zwarcie i przysiada napięcie na akumulatorze (miałem podpięty prostownik z voltomierzem i widziałem jak napięcie potrafi spaść do 10,5V).
Po intensywnych poszukiwaniach udało mi się namierzyć co powoduje takie zawirowania - to cewka zapłonowa, po odkręceniu kabla idącego do niej problem ustał. Macie jakieś pomysły co jest grane? Coś popieprzyłem z podpięciem, cewka padła przez te lata sezonowania (jak to sprawdzić) czy może coś za cewką (aparat zapłonowy)?

_________________
http://drewniany.wixsite.com/prl-auto-moto-mania


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 05 września 2019, 22:41 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 26 listopada 2016, 20:23
Posty: 593
Pojazd: tarpan239
a przerywacz jest mechaniczny? przy pomiarze był zwarty czy rozwarty? :wink:


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 06 września 2019, 06:18 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 grudnia 2013, 09:31
Posty: 779
Lokalizacja: Zator
Pojazd: Żuk A15 1970
przerywacz mechaniczny. W sumie nie sprawdzałem na jakiej był pozycji. Ale kilka razy obracałem rozrusznikiem w czasie tych poszukiwań (więc i przerywacz powinien zmieniać swój stan) i nie było widać żadnych zmian - po przekręceniu stacyjki napięcie leciało w dół. Po wypięciu kabla zasilającego cewkę zjawisko ustąpiło...

_________________
http://drewniany.wixsite.com/prl-auto-moto-mania


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 06 września 2019, 12:18 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Aż tak raczej nie powinno spadać, spróbuj
1. podmienić kondensator
2. podmienić cewkę
3. sprawdź czy cewkę masz na pewno dobrą, do klasycznego aparatu zapłonowego nie możesz stosować cewki do elektronika, bo zjarasz przerywacz

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 06 września 2019, 12:37 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 26 października 2018, 14:28
Posty: 205
Pojazd: Żuk "Strażak" 1984
a akumulator? Może Ci jedna cela zwiera - po naładowaniu pokazuje jak trzeba a przy podpięciu jakiegokolwiek odbiornika jedna cela leci momentalnie teoretycznie na 5 celach powienieś mieć 11V, ale ja bym zaczął od aku.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 06 września 2019, 14:49 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 grudnia 2013, 09:31
Posty: 779
Lokalizacja: Zator
Pojazd: Żuk A15 1970
Mam cewkę w Gaziku to spróbuję ją wykorzystać do testów. Akumulator za bogaty nie jest, ale cokolwiek innego jest podłączone (światła, kierunki) to napięcie trzyma - mam tester akumulatora to sprawdzę, może przy tych upałach się mu dostało.

Poszukam też kondensatora, ale tu już może być pod górkę - spasuje z dużego Fiata?

Cewka raczej do klasycznego zapłonu, najprawdopodobniej na niej palił i jeździł - ale to było na tyle dawno (5 lat temu), że mogły sie jakieś roszady na półce dokonać. Da się to łatwo sprawdzić po jakimś opisie?

_________________
http://drewniany.wixsite.com/prl-auto-moto-mania


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 06 września 2019, 15:50 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 26 listopada 2016, 20:23
Posty: 593
Pojazd: tarpan239
próbuję wkleić do posta zdjęcie strony z opisem sposobu sprawdzenia cewki zapłonowej ale cały czas dostaje komunikat " nie można określić wymiarów obrazka" :shock: :shock:

jak Ci się przyda to daj, proszę, na PW adres e mail to wyślę


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 06 września 2019, 20:54 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Było na forun: viewtopic.php?p=45740#p45740

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 97 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net