Dzisiaj jest 28 marca 2024, 10:30


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 147 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następna
Autor Wiadomość
Post: 28 maja 2019, 14:49 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 29 stycznia 2018, 09:40
Posty: 170
Pojazd: Żuk 82
Most jest taki jaki był czyli stary typ, 8/41 (tak mi się wydaje)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 08 czerwca 2019, 14:40 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 29 stycznia 2018, 09:40
Posty: 170
Pojazd: Żuk 82
Kolejny sezon pomocy w gospodarstwie...
https://youtu.be/Z1h4Qwyjx6o

Załącznik:
download_20190608_154938_f.jpg
download_20190608_154938_f.jpg [ 613.23 KiB | Przeglądany 10734 razy ]

Załącznik:
download_20190608_154923_f.jpg
download_20190608_154923_f.jpg [ 637.7 KiB | Przeglądany 10734 razy ]


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 09 lipca 2019, 15:25 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 29 stycznia 2018, 09:40
Posty: 170
Pojazd: Żuk 82
Witam

Od jakiegoś czasu ciśnienie oleju jest mniejsze niż ciśnienie doładowania :lol:
https://youtu.be/1yrLNcYM1qI
Panewki od początku grały marsza ale teraz to już na całego.
Tutaj filmik nagrany już jakiś czas temu. Słychać jak puka. Puka trochę ciszej niż szum powietrza z uszkodzonego oringu muszli turbo.
https://youtu.be/bXf6dWgqEgE



Za to udało się przytargać zastępstwo:D
Załącznik:
DSC_0497f.JPG
DSC_0497f.JPG [ 344.81 KiB | Przeglądany 10525 razy ]
Załącznik:
DSC_0630f.JPG
DSC_0630f.JPG [ 269.95 KiB | Przeglądany 10525 razy ]


Silnik o niewiadomym przebiegu. Tłoki nominalne, panewki też.
Wygląda jakby nikt nie zaglądał do niego (jeszcze). Jeden pierścień pęknięty wypadł, nie wiem czy pękłem czy już był.
Z 5 lat pod chmurką, z 5 pod dachem, cały pod ochronną warstwą oleju z piachem. Panewki luźne, panewka oporowa jak żyletka. Cylindry w ładnym stanie. Powoli szukam sprzętu żeby pomierzyć silnik.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 26 sierpnia 2019, 14:27 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 29 stycznia 2018, 09:40
Posty: 170
Pojazd: Żuk 82
R.I.P

Dziś dokonało się
Załącznik:
DSC_0718_f.JPG
DSC_0718_f.JPG [ 460.74 KiB | Przeglądany 10270 razy ]


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 26 sierpnia 2019, 19:05 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2047
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
no i sie narobiło

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 29 sierpnia 2019, 09:41 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 29 stycznia 2018, 09:40
Posty: 170
Pojazd: Żuk 82
To dopiero początek opowieści
Pytanie co było pierwsze jajko czy kura??
Załącznik:
1f.JPG
1f.JPG [ 809.72 KiB | Przeglądany 10235 razy ]


Załącznik:
3f.JPG
3f.JPG [ 192 KiB | Przeglądany 10235 razy ]

Załącznik:
5.JPG
5.JPG [ 140 KiB | Przeglądany 10235 razy ]

Załącznik:
6f.JPG
6f.JPG [ 132 KiB | Przeglądany 10235 razy ]


A i filmik z luzów na tłokach
https://youtu.be/QA3yVY_IKx8



.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 30 sierpnia 2019, 00:32 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 26 października 2018, 14:28
Posty: 205
Pojazd: Żuk "Strażak" 1984
Ale jaja... Ile on ma przebiegu?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 30 sierpnia 2019, 03:49 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 29 stycznia 2018, 09:40
Posty: 170
Pojazd: Żuk 82
30tys na liczniku, tłoki w wymiarze 83 i luz na moście


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 30 sierpnia 2019, 09:04 
Miłośnik Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 grudnia 2014, 20:22
Posty: 267
Lokalizacja: Warszawa
piotr1eo pisze:
30tys na liczniku, tłoki w wymiarze 83 i luz na moście


Strażak... pałowanie na zimnym i rozbity most. Standard.

_________________
A156 1984
A18 LUX 1990
A07 1990
A18 1993
A075 1995


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 31 sierpnia 2019, 20:26 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 29 stycznia 2018, 09:40
Posty: 170
Pojazd: Żuk 82
Dzisiaj silnik rozkręciłem co do nakrętki w drobny mak.
I powoli zagadka się rozwiązuje.
Pęknięta i wykręcona śruba stopy wału korbowego. Podkładka pod śrubą widać że pracowała bo się błyszczy, stopa z jednej strony też.
Załącznik:
DSC_0002_f.JPG
DSC_0002_f.JPG [ 386.13 KiB | Przeglądany 10183 razy ]

Jutro postaram się zrobić parę zdjęć tej stopy bo dzisiaj zapomniałem.

Edit
Filmik na YouTube
https://youtu.be/E8Ck-SowKv0


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 03 września 2019, 21:13 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2047
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
pod to turbo przydałby sie natrysk oleju pod denko tłoka, bo sie pan tłok splastelinizował od tempriczera pod 3cim pierscieniem. moze przy jeździe na benzynie by tak nie spłynął, parujac trochę by ciepełka zabrała z denka, a tu sam gaz+ naciski niezłe od turbo

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 03 września 2019, 21:59 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 29 stycznia 2018, 09:40
Posty: 170
Pojazd: Żuk 82
Strucelserwis miałem Cię pytać co o tym myślisz. Spalony olej pod denkiem też nie napawa optymizmem. Mam już jakiś pomysł na natrysk ale muszę jeszcze obejrzeć kilka fabrycznych rozwiązań. W tym bloku mogę sobie powiercic i posprawdzac


Edit. Jak możesz zaznacz na zdjęciu miejsce splastelinowanie


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 04 września 2019, 09:14 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 26 października 2018, 14:28
Posty: 205
Pojazd: Żuk "Strażak" 1984
Zakuwał ktoś kiedyś Żuka ? :)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 04 września 2019, 09:34 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 29 stycznia 2018, 09:40
Posty: 170
Pojazd: Żuk 82
W pracy chcieli mi dorobić aluminiowe korbowody:D


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 04 września 2019, 20:00 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2047
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
foto nr 2 od góry. materiał tłoka zmiekczył sie i wbił się w 3ci pierscień od dołu.
dysze patrz saab 900/9-3 turbo albo renault 1.9dci, sa do kupienia bez problemu.
spróbuj poprowadzić magistralę natrysku cienkimi rurkami jak we włoskich silnikach np. vm diesel, to daje dużą swobodę i nie drażysz bloku.
fajnie byłoby do tego silnika dać krótsze (ponizej sworznia) tłoki, podebrane po bokach, moze w cermotorze cos dobiorą. wazne, aby masa była ta sama lub niższa jak nominał, wkładki termiczne niekoniecznie, bo masa tłoka rosnie wtedy znacznie, a w temp pracy i tak sie wiele nie rozszerzy, najwyzej bedzie troche kłapał na zimno;)
wał korbowy trzeba przejrzeć czy karbów nie ma i ew usunąc. Czasem w miejscach przejscia z czopa w przeciwwagę nie ma fazy/zaokraglenia i wał strzela jak szklo. pozniej wywazyc z kołem zamachowym

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 147 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net