Dzisiaj jest 26 kwietnia 2024, 15:40


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Post: 28 lutego 2008, 19:54 
witam mam pytanie czy słyszał ktoś o hamulcach tarczowych z przodu od lublina w nysce?? da się to zrobić?? dużo przerobek jest?


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: 28 lutego 2008, 20:14 
da sie napewno :wink: byla kiedys na allegro taka i miala zobacz :

Obrazek


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: 28 lutego 2008, 20:25 
widziałem ją była za 15 i za 30 tysięcy czy mogłbyś mi wysłać więcej zdjęć tej nysy na maila :: sebasti15@interia.pl a niewiesz czy dużo jest przerobek?


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: 28 lutego 2008, 20:33 
niemam wiecej zdjec tej nysy , zostawilem jedynie to z hamulcami , przerobki takiej nierobilem nigdy , jedynie przerobilem w mojej nysie na bezregulacyjny uklad z lublina 1 na forum jest temat zalozony to sobie mozesz ogladnac :wink:


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: 28 lutego 2008, 22:55 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 26 grudnia 2007, 19:06
Posty: 175
Lokalizacja: Gliwice
Ja mam pokopiowane zdjęcia tej Nysy z ogłoszenia 8) . Jutro znajdę i wkleję w tym temacie :wink: .


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 29 lutego 2008, 02:05 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lipca 2007, 00:46
Posty: 2838
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
Poczytaj tutaj:
http://www.lowrider.pl/forum/viewtopic. ... c&start=30

http://www.lowrider.pl/forum/viewtopic. ... highlight=


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 29 lutego 2008, 06:56 
dzięki za pomoc


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: 06 marca 2008, 15:36 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 26 grudnia 2007, 19:06
Posty: 175
Lokalizacja: Gliwice
Niestety, ale obiecanych przeze mnie już tydzień temu, fotek nie ma i nie będzie, bo nawalił mi CD-ROM, a mam je na płytce :wink: . Na razie nic z tym nie zrobię :wink: .


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 13 maja 2010, 08:30 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 08 kwietnia 2010, 08:53
Posty: 48
Lokalizacja: Łódź
Na forum lowrider nie znalazłem żadnych konkretów o które mi chodzi
a nie ukrywam chciałbym wrzucić tarcze na przód nysy,
znalazłem całą belkę od lublina za 400,-
I teraz pytanie czy potrzebuje całych zwrotnic i piast od lublina czy jarzmo do zacisku można przykręcić do zwrotnicy nysowej bo rozstaw otworów jest ten sam na tych zwrotnicach, a tarcze poprostu zamiast bębna na piastę założyc. Bo jeśli nie to zwrotnica od lublina jest ciut wyższa (odległość miedzy tymi uszami) i trzeba by jakąś tuleje dotaczać żeby pasowała.

_________________
Sprawna Nysa powinna skrzypieć i śmierdzieć syreną


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 13 maja 2010, 08:34 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 08 kwietnia 2010, 08:53
Posty: 48
Lokalizacja: Łódź
Jeszcze jedno:
Pytania by nie było ale oś w żuku/nysie jest mniejsza niż w lublinie (mierzyłem) więc jak tarcza jest jednocześnie piastą (nie wiem czy tak jest )moża by zastosować inne lozyska by pasowała.

_________________
Sprawna Nysa powinna skrzypieć i śmierdzieć syreną


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 13 maja 2010, 09:23 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
czesc ,

sluchaj kolego sympatyczny :P to forum jest stworzone przez osoby ktore niesa tuningowcami , i wogole takie pytania tutaj niestawiaj bo zadnej konkretnej odpowiedzi niedostaniesz , jest to forum typu orginal i zachowanie takich aut w orginale i unowoczesnieniu niektorych podzespolow, chetnie Ci odpowiem na pytania zwiazane z orginalnymi czesciami , tutaj nikt sie niebawi w przerabiane nysy na forda transita. ( zostaw ten samochod orginalny taka jest moja rada , jezeli bedziesz za duzo kombinowac w przerobki to wyjdzie improwizacja i nieraz zagrozenie dla innych kierowcow w ruchu drogowym , przerobka hamulcow to powazna sprawa niepodchodzil bym do tego na twoim miejscu domowymi sposobami.) Kolega amadeo ci napisal juz ze natym forum znajdziesz duzo ciekawostek i porad technicznych wiec czytaj a znajdziesz.Sa w dziale patenty niektore unowoczesnienia ktore sa nieraz lepszym rozwiazaniem technicznym , ktore sa mniej awaryjne , mozesz nawet zastosowac hamulce bezregulacji z lublina 1 wszystko tu jest opisane, dla kogos kto ma techniczna smykalke do pojecia.

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 13 maja 2010, 09:40 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lutego 2009, 10:18
Posty: 437
Lokalizacja: Skąd Inąd
Z tego co wiem to Monter ma w swojej Żukiecie z przodu tarcze od lublina http://forum.polskiedostawczaki.pl/temat-vt134.html więc najlepiej z nim się skontaktuj

_________________
www.facebook.com/blachoterapia


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 13 maja 2010, 16:26 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lipca 2007, 13:03
Posty: 2604
Lokalizacja: Kołobrzeg
Pojazd: Nysa 522W, 522S,Autosan H6 ZK
Ja podjadę kiedyś do tej nysy za 30 tyś i zobaczę jak to zrobił.

_________________
nysomani wszystkich krajów-łączcie się!!!!!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 15 maja 2010, 12:12 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 08 kwietnia 2010, 08:53
Posty: 48
Lokalizacja: Łódź
Co do orginalności mojej nysy to nie mam zamiaru montować do niej spojlerów tylko poprawić swoje bezpieczeństwo ( no i nysy) bo nieukrywajmy oryginalne hamulce (4 bębny) na auto o tej masie to za mało, a pozatym z zewnątrz tego nie widać a powrót do 100% oryginału to jakieś 30-45 minut (mechanika nie jest mi obca), wiec dziwie się waszemu oburzeniu. Jest tak dlatego że nie chce by nysia stała tylko i wyglądała, niech mi jeszcze dobrze posłuży, a ja nie jestem żadnym tjuningowcem, kieruje mną jedynie rozsądek.

_________________
Sprawna Nysa powinna skrzypieć i śmierdzieć syreną


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 15 maja 2010, 12:43 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 01 grudnia 2007, 15:25
Posty: 226
Lokalizacja: Warszawa
Dobrze zrobione fabryczne hamulce zatrzymaja Nysę 522 tak, że pasażerowie wylądują na osłonie silnika! Sprawdzone! A bezpieczeństwo... No tak, ważna rzecz ale bez przesady. O wiele bardziej niebezpiecznym jest zgubiony tłumik niż hamulce bębnowe.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net