Dzisiaj jest 19 września 2019, 16:47


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
Post: 22 maja 2019, 08:46 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sierpnia 2017, 14:06
Posty: 130
Lokalizacja: Ashford, Kent, UK
Pojazd: Żuk A151B
Ja jeszcze bardziej.. :-) Dalej mnie meczy zrobienie katC...


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 22 maja 2019, 11:01 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 26 listopada 2016, 20:23
Posty: 463
Pojazd: tarpan239
Ja ciągle dreptam na taki kurs, już niedużo zostało, w zasadzie egzamin :mrgreen: ale pierwsze jazdy w terenie mam za sobą. Ze zdziwieniem stwierdzam, że w pewnych aspektach ( hałas, siły na kierownicy czy hamulcach ) prowadzenie Stara 266 jest łatwiejsze i mniej męczące niż Tarpana 239D :roll: :shock:

Papiery do WKZ-tu wysłałem pocztą, teraz czekam na wpis do ewidencji zabytków :D


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 22 maja 2019, 17:26 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2010, 20:49
Posty: 598
Lokalizacja: śląsk
To i ja pogratuluję koledze "wagi ciężkiej". Nie "zazdraszczam" bo nie mam takiej potrzeby :-) , ale potwierdzam , że Starem jeździ się bardzo przyjemnie ;-)
P.S Może czas wydzielić jakieś "podforum" dla miłośników polskich ciężarówek ??? :-)


Załączniki:
Mój stary Star.JPG
Mój stary Star.JPG [ 508.93 KiB | Przeglądany 724 razy ]

_________________
http://www.youtube.com/user/lbs5
Szukaj mnie w garażu - nie na Facebooku.
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 22 maja 2019, 20:19 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 4851
Lokalizacja: Jelenia Góra/Wrocław
Pojazd: Nysa 522T 1990
sukiennik68 pisze:
Ze zdziwieniem stwierdzam, że w pewnych aspektach ( hałas, siły na kierownicy czy hamulcach ) prowadzenie Stara 266 jest łatwiejsze i mniej męczące niż Tarpana 239D :roll: :shock:


Jakoś mnie to nie dziwi :mrgreen: :mrgreen:

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 22 maja 2019, 20:25 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 grudnia 2013, 09:31
Posty: 660
Lokalizacja: Zator
Pojazd: Żuk A15 1970
lbs5 pisze:
P.S Może czas wydzielić jakieś "podforum" dla miłośników polskich ciężarówek ??? :-)


Nie popadajmy w skrajność. Do czego służy ciężarówka? Do dostarczania towarów, sprzętu bądź ludzi do określonego miejsca. Czyli dostawczak jak nic - a że trochę wyrośnięty co to zmienia? ;)

_________________
http://drewniany.wixsite.com/prl-auto-moto-mania


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 22 maja 2019, 20:32 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 4851
Lokalizacja: Jelenia Góra/Wrocław
Pojazd: Nysa 522T 1990
Przekonałeś :mrgreen: Umówmy się, że jak zbierze się pięciu takich z ciężarówkami polskimi lub autobusami (i umówmy się, nie mówimy tu o nieruchomościach :D ), to wydzielamy nowy dział :)

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 22 maja 2019, 23:36 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 stycznia 2014, 00:34
Posty: 1934
Lokalizacja: Opolszczyzna
Jestem też za - również jestem fanatykiem naszych autobusów i ciężarówek, miałem trochę do czynienia z Autosanami H9 na zajezdni PKS Lubliniec i sam mówiłem, że "H9-tka to taka większa Nyska" - SERIO! 8)

Niestety sprawnego autobusu ani ciężarówki nie posiadam (jeszcze), ale możecie mnie traktować jako autobusiarza i ciężarówkowca 8) Gdybym miał możliwość to sam bym już dawno nabył Autosana H9-21, Jelcza Pr 110 Lux, Jelcza 315 i Stara 28... a sami widzicie, że słomianego zapału nie mam i słów na wiatr nie rzucam, tylko zwlekam kolejne złomki :mrgreen:

PS - cały magazyn z częściami z zajezdni PKS już mam 8) To może byo to już zaliczyć jako 1 Autosana? :wink:


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 25 maja 2019, 10:04 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1069
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
Marian pisze:
Przekonałeś :mrgreen: Umówmy się, że jak zbierze się pięciu takich z ciężarówkami polskimi lub autobusami (i umówmy się, nie mówimy tu o nieruchomościach :D ), to wydzielamy nowy dział :)

Takich ludzi jest bardzo dużo, tylko nie wiedzą widocznie o takim forum. Jest forum Waga Ciężka, czy jakoś tak i tam można kilku takich znaleźć. Trzeba by było się gdzieś "ogłosić" to może by ktoś "napłynął". Nasze forum jest dosyć niszowe i znane chyba tylko w kręgu zainteresowanych tematem. Gdyby nie Złombol, to pewnie było by jeszcze gorzej. Gdyby w Złombolu brały udział autobusy, lub ciężarówki (strasznie drogi interes) to może i w tym temacie było by lepiej.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 25 maja 2019, 11:04 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lipca 2007, 00:46
Posty: 2674
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
FORUM w ogóle, jako twór, jest obecnie niszowe. A to, że nasze jest całkiem jeszcze żywe, to zawdzięczmy chyba tylko temu, że większość aktywnych użytkowników ma jakby awersję do choćby fb :wink:


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 25 maja 2019, 15:44 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1069
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
Ja nie posiadam konta na facebooku, ale wiem, że tam czasem można szybciej się czegoś dowiedzieć, bo większość tam siedzi.Takie forum, to wiadomo, jak ktoś zajrzy, to może odpowie, czy się zainteresuje, ale czasem trzeba czekać.Niemniej, obecnie fora internetowe posiadają profile na fejsie i ruch jest i tu i tam, bo jedno jakby napędza drugie, choć oczywiście to nie to samo, co w czasach świetności takich stron. Wszystko przez te zasrane fejsiki instagramiki itd. Zresztą, nowe pokolenie jest inne i tego się nie obejdzie.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 27 maja 2019, 11:50 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 4851
Lokalizacja: Jelenia Góra/Wrocław
Pojazd: Nysa 522T 1990
facebook ma jedną zasadniczą wadę w kontekście wiedzy merytorycznej/porad itd... To ucieka po czasie i nie da się tego znaleźć. Na forum, zostaje, czasem trzeba pogrzebać, ale zawsze jest.

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 31 maja 2019, 20:25 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 26 listopada 2016, 20:23
Posty: 463
Pojazd: tarpan239
właśnie skończyłem etap szczegółowych oględzin i dokumentacji, jako punkt wyjścia do opracowania planu prac koniecznych do wykonania przy Starze :wink: Na prawym i lewym przednim narożniku kabiny, mniej więcej na wysokości mocowania lusterek znalazłem pod warstwami farby naklejki ( kalkomanie ? ) z godłem jednostki ( chyba jeszcze LWP ) do której trafił mój Star jako fabrycznie nowy - pod warstwą farby na której naklejone były godła jest już tylko czerwony podkład :mrgreen: Godła są w bardzo zniszczone przez kolejne malowania i chyba nie uda się ich zachować ale ich rekonstrukcja wygląda tak:

Załącznik:
godło star.jpg
godło star.jpg [ 133.61 KiB | Przeglądany 590 razy ]



czy ktoś potrafi powiedzieć co to za jednostka ewentualnie gdzie szukać informacji. Przeglądam oczywiście internet ale na razie nie trafiłem na takie godło jednostki :(

PS 01.06:
otrzymałem informację, że to nie godło tylko znak taktyczny :idea: malowany na pojazdach jednostki ale ciągle jeszcze nie wiem jakiej :D


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 20 czerwca 2019, 12:39 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 26 listopada 2016, 20:23
Posty: 463
Pojazd: tarpan239
star pomalutku zmienia swój image :D i status prawny. Został już wpisany do ewidencji zbytków ruchomych, teraz czeka na przegląd wieczysty i rejstrację "na żółte" a wcześniej na usunięcie upierdliwego przecieku z układu paliwowego w okolicach silnika którego jakoś nie mogę namierzyć poza irytującymi śladami na jezdni pod autem. Malowanie wykonuję metodą amatorsko podwórkową :wink: w miarę wolnego czasu od codziennej bieganiny :D dlatego postępy prac nie są oszołamiąjące.


Załącznik:
star 266 malowanie (1).jpg
star 266 malowanie (1).jpg [ 103.67 KiB | Przeglądany 418 razy ]



Załącznik:
star 266 malowanie (2).jpg
star 266 malowanie (2).jpg [ 98.44 KiB | Przeglądany 418 razy ]


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 21 czerwca 2019, 10:52 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sierpnia 2017, 14:06
Posty: 130
Lokalizacja: Ashford, Kent, UK
Pojazd: Żuk A151B
No postepy widac. A czym machasz farbe? Walkiem ?? Wiem, ze to ma jezdzic a nie wygladac, ale na dworze pewnie ciezko sie maluje, co? Muchy I inne insekty, no I kurz.. Pytam, bo naszedl mnie kiedys pomysl, zeby poprawic malowanie mojego Zukasa I go machnac calego na czerwono jeszcze raz, ale zwatpilem, bo duzo roboty, nie ma za bardzo gdzie I efekt pod znakiem zapytania.. wiec jest jak jest, pare rysek, rdzy I przebarwien, ale jak wpdam w krzaki, to sie nie martiwe nic :-)
W dalszym ciagu 266 to moj nastepny zakup (jak zrobie prawko na C ... czyli nie szybko to widze :-) Pozdro


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 21 czerwca 2019, 13:35 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 26 listopada 2016, 20:23
Posty: 463
Pojazd: tarpan239
niestety nie mam odpowiedniego pomieszczania do prac malarskich ( dopiero zastanawiam się nad zakupem hali namiotowej na garaż dla stara :roll: ) a oferta cenowa zakładów lakierniczych jest dla mnie zbyt droga :?

robię tak: po przygotowaniu poszczególnych elementów kabiny do malowania i zabezpieczeniu reszty czekam na bezwietrzny dzień, zraszam obficie wodą podłoże i obszar wokół " od plota do plota" :wink: w ruch idzie kompresor i pistolet malarski. Malowanie odbywa się z poziomu gruntu i z drabiny na kółkach którą łatwo i szybko się przestawia. Stosuję lakiery szybkoschnące zbliżone do BW 400-6031. Efekt nie jest perfekcyjny ale jak na moje wymagania eststyczne zupełnie wystarcza :lol: auto ma docelowo jeździć w cięzkim, leśnym terenie, nie jest przewidywane na wystawy :wink:

co do robali siadajacych na mokrym lakierze to nie było problemu, może dlatego że lakier strasznie śmierdzi :mrgreen:

Teraz jest dobry czas na zakup 266 bo armia je wymienia na Jelcze i jest spora oferta na rynku :D :wink:

tak było:

Załącznik:
malowanie star111.JPG
malowanie star111.JPG [ 127.74 KiB | Przeglądany 383 razy ]


tak jest ( chociaż to jeszcze nie koniec):

Załącznik:
malowanie star11.jpg
malowanie star11.jpg [ 64.22 KiB | Przeglądany 383 razy ]


Załącznik:
malowanie star1.jpg
malowanie star1.jpg [ 75.21 KiB | Przeglądany 383 razy ]


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net