Dzisiaj jest 27 stycznia 2020, 08:35


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Post: 13 września 2019, 07:23 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 13 września 2019, 07:08
Posty: 22
Lokalizacja: Podkarpacie
Pojazd: Intrall Lublin 3 102 KM
Witam, od paru dni stałem się posiadaczem używanego Lublinka z kiprem. I na dzień dobry mam problem z ruszaniem z miejsca. Początkowo nawet na pusto było mu bardzo ciężko, wciskając gaz do oporu dopiero startował. Po podniesieniu, koła obracają się bez większych oporów. Wyczyściłem bak, wymieniłem filtr paliwa i powietrza. Jest dużo lepiej ale to nadal nie to. Z obciążeniem (pare kamieni) aby ruszyć nadal muszę wcisnąć gaz w podłogę inaczej się dusi. Czy to normalne ? Sprzęgło łapie nisko.Z takim ruszaniem to pewnie za tydzień będę musiał kupić sprzęgło hehe. Pytanie może i głupie ale nigdy nie jeździłem takimi samochodami więc proszę o wyrozumiałość.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 13 września 2019, 19:35 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 29 sierpnia 2016, 22:04
Posty: 240
Pojazd: Lublin 3Mi
Nie, to zdecydowanie nie jest normalne. Lublin na pusto bez problemu rusza z miejsca bez dodawania gazu na jedynce. Napisz chociaż jaki masz silnik, andorię?

_________________
Pozdrawiam, Tomek
Daewoo Lublin 3 3524 2000r, Andoria 4cT90-1MEA 90KM
Intrall Lublin 3Mi 3524 2006r, Andoria 4cTi90-1BE 102KM


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 14 września 2019, 08:31 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 13 września 2019, 07:08
Posty: 22
Lokalizacja: Podkarpacie
Pojazd: Intrall Lublin 3 102 KM
Silnik to 2,4 Andoria z turbo. Rocznik 2005. Na utwardzony gruncie na pusto puszczam sprzeglo, czuc ze auto chce jechać ale jest mu ciężko. Dodaje troche gazu, zaczyna to dusić. Dopiero depniecie żeby wszedł na obroty pozwala mu ruszyć. Jak jest załadowane to musze pare razu strzelic ze sprzegła żeby sie bujnął. Wtedy znowu koła zaczynaja sie slizgac i zas problem


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 14 września 2019, 21:19 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 29 sierpnia 2016, 22:04
Posty: 240
Pojazd: Lublin 3Mi
Ja bym zaczął diagnostykę od układu paliwowego. Nie masz przez przypadek przytkanego filtra - to można sprawdzić najprościej? To co opisujesz, to nie jest normalna sytuacja, powiem więcej jest coś bardzo mocno nie tak. Powiedz mi, czy masz problemy z odpalaniem? Czy na luzie silnik pracuje poprawnie, czy wkręca się na obroty po dodaniu gazu?

_________________
Pozdrawiam, Tomek
Daewoo Lublin 3 3524 2000r, Andoria 4cT90-1MEA 90KM
Intrall Lublin 3Mi 3524 2006r, Andoria 4cTi90-1BE 102KM


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 15 września 2019, 19:00 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 4906
Lokalizacja: Jelenia Góra/Wrocław
Pojazd: Nysa 522T 1990
Też mi to wygląda na przytkany filtr lub coś w układzie paliwowym.

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 16 września 2019, 06:09 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 13 września 2019, 07:08
Posty: 22
Lokalizacja: Podkarpacie
Pojazd: Intrall Lublin 3 102 KM
Hej,
Filtr był wymieniony na nowy po tej wymianie jest i tak o wiele lepiej. Chce się jeszcze zabrać za przewody paliwowe bo sa spękane i moze to będzie przyczyną. Ew. przyglądne się jeszcze raz hamulcą. Mam w planie rozkręcić je całe i zobaczyć jak wyglądają od środka. Silnik odpala bez problemu i na luzie pracuję równo. W tym tygodniu sprawdze tak jak mówiłem hamulce jeszcze raz (wymienię od razu linkę od recznego) i zmienie przewody paliwowe. Dzięki za zainteresowanie i pomoc.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 16 września 2019, 11:39 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 26 listopada 2016, 20:23
Posty: 482
Pojazd: tarpan239
gdyby powyższe nie dało rezultatu warto by jeszcze sprawdzić prawidłowość ustawienia kąta wtrysku


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 19 września 2019, 06:35 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 13 września 2019, 07:08
Posty: 22
Lokalizacja: Podkarpacie
Pojazd: Intrall Lublin 3 102 KM
Wszystkie znaki na niebie wskazują że to jednak zapieczony hamulce ręczny koła prawego. Po podniesieniu nie byłem w stanie obrócić kołem. Wczoraj wymieniłem linke rozebrałem bębny oczyściłem. Żałuję tylko że od razu nie wymieniłem cylinderków bo nie bedzie mi się chciało robić tego kolejny raz....


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 20 września 2019, 07:09 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 29 sierpnia 2016, 22:04
Posty: 240
Pojazd: Lublin 3Mi
Jak by to miało być tylko zapieczone jedno koło, to drugie boksowało by Ci w miejscu. Masz przecież w przecież w moście mechanizm różnicowy.

_________________
Pozdrawiam, Tomek
Daewoo Lublin 3 3524 2000r, Andoria 4cT90-1MEA 90KM
Intrall Lublin 3Mi 3524 2006r, Andoria 4cTi90-1BE 102KM


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 22 września 2019, 06:41 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 13 września 2019, 07:08
Posty: 22
Lokalizacja: Podkarpacie
Pojazd: Intrall Lublin 3 102 KM
Jeden problem rozwiązany. Auto podniosłem do góry jeszcze raz, obrócenie kołem było nie możliwe. Rozebrałem bębny, wymieniłem linkę hamulcową i odpowietrzyłem cały układ, przelałem go płynem hamulcowym wymieniłem odpowietrzniki niestety tylko przednie. Jeden z nich był zatkany. Auto się toczy, jednak hamulec jest dość twardy - czy ten typ tak ma ? Po podpompowaniu hamulca i odpaleniu auta, hamulec opada.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 22 września 2019, 09:04 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 29 sierpnia 2016, 22:04
Posty: 240
Pojazd: Lublin 3Mi
Nie powinien być taki bardzo twardy. Generalnie powinien zachowywać się w jak w każdym innym aucie. Chociaż w moich dwóch, w każdym hamulec działa nieco inaczej.

_________________
Pozdrawiam, Tomek
Daewoo Lublin 3 3524 2000r, Andoria 4cT90-1MEA 90KM
Intrall Lublin 3Mi 3524 2006r, Andoria 4cTi90-1BE 102KM


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 22 września 2019, 15:12 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 4906
Lokalizacja: Jelenia Góra/Wrocław
Pojazd: Nysa 522T 1990
pawlo86 pisze:
Jeden problem rozwiązany. Auto podniosłem do góry jeszcze raz, obrócenie kołem było nie możliwe. Rozebrałem bębny, wymieniłem linkę hamulcową i odpowietrzyłem cały układ, przelałem go płynem hamulcowym wymieniłem odpowietrzniki niestety tylko przednie. Jeden z nich był zatkany. Auto się toczy, jednak hamulec jest dość twardy - czy ten typ tak ma ? Po podpompowaniu hamulca i odpaleniu auta, hamulec opada.


Tak działa serwo, pompujesz na zgaszonym, pedal ma byc twardy, jak odpalisz podciśnienie spowoduje, ze pedał pod naciskiem nogi opadnie i bedzie już miał jakąs twardość, ktora jest odzwiercoedlona w sile hamowania. U nas w żuku, hamulce z Lublina 2 tarcze z przodu i pompa z serwem z lublina hamulec dziala jak w osobowce, bardzo intuicyjnie, ale dość twardo i skutecznie

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 16 października 2019, 19:33 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 13 września 2019, 07:08
Posty: 22
Lokalizacja: Podkarpacie
Pojazd: Intrall Lublin 3 102 KM
Ruszanie dalej nie jest takie jak powinno. Dzisiaj np. podczas ruszania do tyłu z trawnika - puszczam trochę sprzęgła auto chce już ruszać czy nawet pomału zaczyna się toczyć (sprzęgło łapie od samego dołu), dodaje gazu (nawet wciskam całkowicie w podłogę) a obroty silnika nie wzrastają jak by nie było reakcji na gaz. Wciskam sprzęgło znowu do spodu trzymając dalej gaz wówczas obroty wzrastają. Jak dodam silnikowi obrotów i dopiero zacznę puszczać sprzęgło to rusza. Na postoju silnik pracuje równo jak dodam gazu wkręca się normalnie na obroty. Może jest jakiś magik pasjonata z Podkarpacia któremu chciało by się pobawić przy tym aucie?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 17 października 2019, 09:10 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 29 stycznia 2018, 09:40
Posty: 130
Pojazd: Żuk 82
Nie wiem jak jest tam pompa zbudowana ale może w niej jest problem z którymś regulatorem. Może jakaś sprężynka puściła.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 19 października 2019, 21:14 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 19 maja 2019, 17:57
Posty: 27
Pojazd: Lublin 3 2.4td
pawlo86 pisze:
Ruszanie dalej nie jest takie jak powinno. Dzisiaj np. podczas ruszania do tyłu z trawnika - puszczam trochę sprzęgła auto chce już ruszać czy nawet pomału zaczyna się toczyć (sprzęgło łapie od samego dołu), dodaje gazu (nawet wciskam całkowicie w podłogę) a obroty silnika nie wzrastają jak by nie było reakcji na gaz. Wciskam sprzęgło znowu do spodu trzymając dalej gaz wówczas obroty wzrastają. Jak dodam silnikowi obrotów i dopiero zacznę puszczać sprzęgło to rusza. Na postoju silnik pracuje równo jak dodam gazu wkręca się normalnie na obroty. Może jest jakiś magik pasjonata z Podkarpacia któremu chciało by się pobawić przy tym aucie?

hej mnie to się wydaje z tego opisu że ci silnik ''nie idzie z dołu'' tzn ma za małą moc przy ruszaniu z miejsca żeby ruszyć dynamicznie- a jak już trochę się rozpędzi to idzie czy jest taki sobie w całym zakresie obrotów.?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net