Dzisiaj jest 27 maja 2020, 23:41


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Post: 16 kwietnia 2020, 10:25 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 czerwca 2012, 07:51
Posty: 125
Lokalizacja: Kwidzyn
I jak się sprawuje pompa? Odpowietrza się sama np. przy pierwszym uruchomieniu, da radę zassać paliwo przy pustym przewodzie? Dawałeś jakiś filtr,odstojnik między zbiornikiem a pompą?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 16 kwietnia 2020, 21:37 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 4916
Lokalizacja: Jelenia Góra/Wrocław
Pojazd: Nysa 522T 1990
Zasysa bez problemów. Nie dawałem filtra, ale planuję. Na razie jest tylko filterek przed samym gaźnikiem.

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 17 kwietnia 2020, 18:41 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 1858
Lokalizacja: Pruszków
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
ja daję bibułowy przed pompką zawsze.

_________________
Strucelserwis. Jesteśmy w warsztacie, nie na FaceZBooku.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 21 kwietnia 2020, 19:22 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 czerwca 2012, 07:51
Posty: 125
Lokalizacja: Kwidzyn
To się pochwalę. Zamontowałem elektryczną pompę z filtrem dodatkowo między pompą a zbiornikiem, tak jak polecił Strucelsw. Oryginalna pompa zdemontowana i zaślepiony blok. Zasilanie przez przekaźnik którym steruje przełącznik LPG. Zastanawiam się czy nie zakupić takiego przekaźnika z układem czasowym i załączaniem pompy w momencie pojawienia się sygnału obrotów lub "kręcenia rozrusznikiem" https://allegro.pl/oferta/przekaznik-po ... 9152506366
Pompa dość hałaśliwa na wolnych obrotach ale w czasie jazdy już nie słyszalna, wiadomo ;) Poza tym przełączanie z lpg na pb ekspresowe nawet na postoju.


Załączniki:
IMG_20200420_183558.jpg
IMG_20200420_183558.jpg [ 105.27 KiB | Przeglądany 437 razy ]
IMG_20200419_145855.jpg
IMG_20200419_145855.jpg [ 51.21 KiB | Przeglądany 437 razy ]
IMG_20200419_145826.jpg
IMG_20200419_145826.jpg [ 99.04 KiB | Przeglądany 437 razy ]
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 24 kwietnia 2020, 21:28 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 1858
Lokalizacja: Pruszków
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
zamiast czasowego wystarczy hebel odłaczający pompe/przekaźnik. wtedy mozna na właczonym zaplonie bawić sie z elektryką a pompa nie mieli. poza tym o to chodzi, zeby ona podała paliwo do gaźnika, zanim zaczniesz krecic rozrusznikiem.

_________________
Strucelserwis. Jesteśmy w warsztacie, nie na FaceZBooku.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 27 kwietnia 2020, 13:35 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 czerwca 2012, 07:51
Posty: 125
Lokalizacja: Kwidzyn
Tak też zrobiłem, przełącznik przez przekaźnik. Parę km już zrobiłem i prawdę mówiąc przyzwyczaiłem się i tak zostanie.
Ten przekaźnik o którym wspominałem ma oprócz czasówki opcję załączania styków w momencie kręcenia rozrusznikiem oraz wyłączenia styków w momencie gdy nie ma sygnału obrotów. Więc jeśli ktoś będzie coś takiego potrzebował to rozwiązanie jest proste, przekaźnik tego typu jaki zaproponowałem w linku


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net