Forum Miłośników Polskich Dostawczaków
https://forum.polskiedostawczaki.pl/

Remont nadwozia.
https://forum.polskiedostawczaki.pl/viewtopic.php?f=12&t=905
Strona 1 z 2

Autor:  AdministratorNysaVan [ 17 lutego 2010, 17:10 ]
Tytuł:  Remont nadwozia.

Remont nadwozia

Autor:  Kahn13 [ 17 czerwca 2010, 15:19 ]
Tytuł: 

2500zl za piaskowanie malowanie i zalanie profili z materialami to dobra cena?

Autor:  AdministratorNysaVan [ 17 czerwca 2010, 18:05 ]
Tytuł: 

I tak i nie :D kwestia czy :
-piaskuje człowiek z praktyką piaskowania nadwozi i czym ma to piaskować .
Jeżeli ma pojęcie to wie gdzie i kiedy zmniejszać ciśnienie a nie wali w rury fi 50 piachem ze stałym cisnieniem ,co jest najczęsciej spotykane . Jeżeli niema pojęcia, pofałdowana karosa murowana :(
-Czym na Ci pomalować wypiaskowaną budę ?
-Czym ma Ci zalać profile ?

Z reguły przy takim zleceniu kompleksowym trzeba mieć pewność że :

-firma która to wykonuje zastosuje po piaskowaniu farbę do czasowego gruntowania wypiaskowanego nadwozia o konsystencji wody .
- przed jakąkolwiek operacją przedmucha wszystkie zakamarki z pozostałości piasku i pyłu
- porządnie odtłuści
-zastosuje farby antykorozyjne stosowane w motoryzacji a nie np. w okrętownictwie
itd

Ja akurat w Gdańsku znalazłem taką firmę co potrafi wypiaskować i porządnie przedmuchać :D ale w wiekszosci przypadków zostawiają ,,syf,, i stosują farby po których juz nic się wiecej nie zrobi bo nic sie nie trzyma podłoża :D

pozdr..

Autor:  Kahn13 [ 17 czerwca 2010, 21:30 ]
Tytuł: 

czyli jak sie podejmuje to robic blacharz lakiernik to nie dobrze lepiej piaskowanie powierzyc innej firmie zajmujacej sie glownie piaskowaniem?
dzieki za pomoc Amadeo

Autor:  AdministratorNysaVan [ 17 czerwca 2010, 21:58 ]
Tytuł: 

Dokładnie , większość firm zajmująca sie renowacją i naprawami zabytkowych aut własnie tak robi czyli piaskuje u fachowców potem sama robi blacharkę ,antykorozję itd... i ja tak robię :D dlatego wiem że ten schemat dość dobrze funkcjonuje :)
pozdr...

Autor:  Kahn13 [ 20 czerwca 2010, 13:03 ]
Tytuł: 

amadeo pisze:
Dokładnie , większość firm zajmująca sie renowacją i naprawami zabytkowych aut własnie tak robi czyli piaskuje u fachowców potem sama robi blacharkę ,antykorozję itd... i ja tak robię :D dlatego wiem że ten schemat dość dobrze funkcjonuje :)
pozdr...


znalazlem niedaleko siebie firme co sie zajmowie wlasnie piaskowaniem http://www.piaskowanie.lublin.pl/ jutro sprobuje sie skontaktowac i c zegosc wiecej dowiedziec.

po piaskowaniu ta firma ktorej dajesz auto to ci odrazu podlkadem maluje?

Autor:  Robo [ 20 czerwca 2010, 18:35 ]
Tytuł: 

To kwestia umówienia się. najlepiej potraktować to podkładem reaktywnym.

Autor:  Kahn13 [ 22 czerwca 2010, 17:25 ]
Tytuł: 

drzwi odsrodka tez piaskowac( jak tak to zamki out) a i jak macie doswiadczenie to jak podwozie zabezpieczyc razem z jednostka napedowa?

Autor:  Robo [ 22 czerwca 2010, 17:29 ]
Tytuł: 

Ja spryskałem wszystko po oczywiście oczyszczeniu i po podkładowaniu takim środkiem UBS Novol Profesional Gravit 640 na pistolet. Zużyłem około 12 puszek :shock: , potem mazidłem na to Antikor.

Autor:  AdministratorNysaVan [ 22 czerwca 2010, 18:24 ]
Tytuł: 

Kahn13 pisze:
drzwi odsrodka tez piaskowac( jak tak to zamki out) a i jak macie doswiadczenie to jak podwozie zabezpieczyc ............................................razem z jednostka napedowa?



Oczyść na to epoksydówkę ,potem podkład pod lakier . Na to jak pisze Robo baranek USB (chroni przed obiciem kamieni itd) a na koniec polakieruj .Dopiero potem możesz zastosować mazidła a to dlatego że usb (baranek) żle znosi kontakt z produktani typu Bitex ;) Elementów silnika itd nie wolno chlapać biteksem ,barankiem itd , najlepiej umyj i pomaluj :D
Drzwi od środka możesz wypiaskować pod warunkiem zdjęcia poszycia inaczej bedziesz miał zdeformowane . Jeżeli nie masz tam korozji umyj je dokładnie ksylenem i zakonserwuj .

pozdr...

Autor:  Kahn13 [ 22 czerwca 2010, 19:16 ]
Tytuł: 

a zo z mechanika w trakcie piaskowania pozar najbardziej zniszczyl komore silnika kabine kierowcy i dach. chodzi mi glownie o silnik w trakcie piaskowania?

Autor:  Robo [ 24 czerwca 2010, 16:22 ]
Tytuł: 

Najlepiej wymontuj l;ub jakoś osłoń bardzo szczelnie

Autor:  Leśnowóz [ 24 czerwca 2010, 22:11 ]
Tytuł: 

no ja myślę ze najlepiej to by było całkiem budę zdjąć bo jak wypiaskować od spodu np w komorze silnika jak silnik tam bedzie :?:

Autor:  Robo [ 26 czerwca 2010, 15:29 ]
Tytuł: 

To już byłoby extremalne ala za raem najlepsze wydanie remontu nysy.

Autor:  Kahn13 [ 26 czerwca 2010, 17:11 ]
Tytuł: 

ale jaz ta buda duzych nadzieji nie wiaze chce ja zrobic zeby moc jezdzic i sie nie wstydzic i szukac super Żuczka (lub nowej budy)

Strona 1 z 2 Strefa czasowa UTC+1godz.
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/