Forum Miłośników Polskich Dostawczaków https://forum.polskiedostawczaki.pl/ |
|
cel i powod istnienia urządzenia po stron lewej od pedałów.. https://forum.polskiedostawczaki.pl/viewtopic.php?f=15&t=1050 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | patron [ 07 maja 2010, 21:37 ] |
Tytuł: | |
pompka spryskiwacza. |
Autor: | misieks [ 07 maja 2010, 22:19 ] |
Tytuł: | |
hmm, dzieki wielkie, widocznie cos u mnie jest wybrakowane, bo żadnego zbiorniczka nie mogłem sie dopatrzec ani razu, gdzie dokładnie on powinien sie znajdowac pod maską?.. |
Autor: | Leśnowóz [ 07 maja 2010, 22:46 ] |
Tytuł: | |
powinien wisieć taki fiatowski worek na bocznej ściance tuż nad tym "urządzonkiem" |
Autor: | Marian [ 08 maja 2010, 08:54 ] |
Tytuł: | |
nie, powinien byc pod maska przednia mocowany pod przednia nagrzewnicą ![]() W tej pompce spryskiwacza jest tez wlacnzik wycieraczek, dlatego sie włączają ![]() |
Autor: | Leśnowóz [ 08 maja 2010, 20:51 ] |
Tytuł: | |
w żuku są 2 nagrzewnice i obie są przednie ![]() a worek przynajmniej w moim modelu wisiał w kabinie |
Autor: | misieks [ 08 maja 2010, 21:03 ] |
Tytuł: | |
majówka, jak tu nie odwiedzić żuczka ![]() dziś mialem okazje posiedziec troche przy nim i nic takiego nie znalazlem, ktoś kiedys zapewne sie tego pozbył, nawet przewodów żadnych nie ma, ale mniejsza z tym, przepraszam moze to nie ten dział, ale już zapoczątkowalem nowy temat to skorzystam ![]() panowie...1x mi sie tak zdarzyło, po okresie zimowym nie dalem rady odpalic żuka..wszystko raczej sprawne, jedynie nie dawał iskry, w aparacie wszystko w porządku, chyba z 10x sprawdzalem przerwe na tym aparacie, wszelkie elementy na swoim miejscu, kable równiez wydają sie całe, prąd dochodzi do cewki, a potem do swiec przez aparat juz nic, przypuszczam ze wadż moze być ta cewka..wykręciłem i zabrałem do miasta na warsztacie sprawdzimy.. co o tym sądzicie? |
Autor: | Marian [ 10 maja 2010, 19:55 ] |
Tytuł: | |
Leśnowóz pisze: w żuku są 2 nagrzewnice i obie są przednie
![]() a worek przynajmniej w moim modelu wisiał w kabinie Sorry, zapomniałem, żę to działo Żukach, to co napisalem dotyczylo Nys ![]() A z tą iskrą, sprawdź przewód niskiego napiecie idący od aparatu zapłonowego do cewki. U mnie przewodzil co prawda prad, nie stykal sie z masa, ale mial tak cholernie duzy opor, ze na cewce po zalozeniu kabla bylo 0,8 V, kiedy ze sciagnietym kablem bylo 12,8 V ![]() Tez nie mialem iskry, ale podlaczylem chalupniczo prowizowyczny jkabel, zeby sprawdzic iskre, okazalo sie ze jest iskra, wkrecilem swiece i zagadała od razu ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+1godz. |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |