Dzisiaj jest 14 czerwca 2025, 04:26

Strefa czasowa UTC+1godz.

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Gość Nysa/Żuk Service

Pojazd: Żuk
Witajcie,
jestem DJem i podjąłem się, aby z Żuka, całego obitego blachą przerobić na DJ Żuka.

Moja koncepcja:

1. Po wycięciu dachu będzie on na wysięgnikach i będzie się rozkładał.
2. Na stronie wewnętrznej będzie zainstalowany telebim

Na sam początek chcę jednak kupić żuka, zrobić ten dach, jakoś wypełnić w środku, żeby móc stać i być widocznym na zewnątrz. Resztą zajmę się w zimę, design, przerabianie i te sprawy.

Mam do Was prośbę, o porady, ponieważ kompletnie nie znam się na samochodach, a tym bardziej na żukach - co doradzacie, może macie jakieś fajne, ciekawe rozwiązania, które mógłbym zastosować. Każda rada się liczy. Z jednej już skorzystałem: pierwotnie myślałem o Volkswagenie T2 (ogórek), ale jest drogi i w PL nie ma ciekawych modeli. Podpowiedziano mi właśnie polskiego klasyka.

Dziękuję z góry za rekomendacje!

Tomek

Offline Wyświetl profil  

Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Temat rzeka. Problemów bedzie milion i jak chcesz to zrobić naprawdę porządnie to przygotuj skromnie licząc ze 20 tysięcy na auto z wypasem, bez urządzeń o których mówisz. Czyli zakup, przeróbki, poprawki - to własnie tak ze 20 tysia wyjdzie. Pod warunkiem oczywiście że dysponujesz ciepłą halą, pełnym zapleczem technicznym i wiedzą z umiejętnościami. Jeśli jednak chcesz to zrobić na partyzanta - to daruj sobie - wiele partyzantek widziałem i zazwyczaj wyglądają nędznie niestety. Jeśli zaś nie masz wiedzy, warsztatu i czasu - to przygotuj 50 tysięcy, bo niżej tego nie zrobisz. Po prostu praca ludzka kosztuje i to nie mało.