Forum Miłośników Polskich Dostawczaków
https://forum.polskiedostawczaki.pl/

Żukieta 2.8-wstawiłem pare filmików
https://forum.polskiedostawczaki.pl/viewtopic.php?f=16&t=134
Strona 1 z 2

Autor:  monter [ 09 grudnia 2007, 23:43 ]
Tytuł:  Żukieta 2.8-wstawiłem pare filmików

Na wyrażną prośbe kolegi Parzusia zakładam wątek o mojej żukiecie.
Obrazek
tego żuka mamy od nowości,został kupiony w 1980,w 2000 roku padł orginalny silnik chcieliśmy go właściwie remontować ale uda ło mi sie ojca przekonać że s-21 jest troche słaby i że może lepiej wstawić coś mocniejszego :lol:
Obrazek
.żuka potrzebowaliśmy cały czas to zaczołem budowe nowego auta od podstaw
Obrazek
Rame zrobiłem sam z profili,jest troche inna od orginalne,dwie warstwy lakieru i jak narazie niema śladu korozji
Obrazek
kabine kupiliśmy po remoncie ale już po roku ruda zaczeła wyłazić i jak narazie niebyło kiedy tego poprawić :cry: .Na początku wstawiłem silnik 2.0 po remoncie ze skrzynią 4.wał napędowy jest kombinowany
Obrazek
Ale już po roku zaczołem kombinować coś mocniejszego :lol: .kupiliśmy 2.8,szybki remont i do żuka.Orginalny most wymieniłem na wołgowski o przełożeniu 4,1.jest wystrczająco szybki i mocny.
W planie jest jeszcze zmiana hamulców na tarczowe,wszystko mam już przygotowane ale najpierw musze wrócić do kraju
Obrazek
Potem zakładam przekładnie kierowniczą ze wspomaganiem ale jeszcze niemam pewności z czego założe.a na koniec chce bude wyremontować i położyc jakiś ładny lakierek.
prędkość zmierzona to 160km/h,ale pracuje nad poprawieniem osiągów.niewiem jakie ma przyspieszenie do 100 ale sporo cwaniaków sie nacieło :twisted: .
Obrazek
Światła przednie są z golfa z gładkimi szkłami,myśle o ksenonach i nie chodzi mi o szpan tylko ja już troche ślepawy jestem :wink: .
co do zderzaka to orginalny odpadł w czasie jazdy i zrobiłem taki jaki widać,jest mocny ale za cieżki i będe go zmieniał na inny.
Obrazek
Filmiki do zobaczenia:

http://www.youtube.com/watch?v=6HsIWIFSt4Y
http://www.youtube.com/watch?v=82OBxd_-x8c

To narazie tyle,musze kompa oddać żonce :lol: .Pytajcie jak was coś ciekawi
pozdrawiam
Monter

Autor:  monter [ 30 marca 2008, 22:41 ]
Tytuł: 

Teraz w Marcu zrobiłem w końcu przednie hamulcowe tarczowe i nareszcie da sie maszynke zatrzymać :lol: .Założyłem też Blos-a

Autor:  PARZUŚ [ 31 marca 2008, 20:02 ]
Tytuł: 

No jestem pod dużym wrażeniem :D

Autor:  monter [ 01 kwietnia 2008, 22:16 ]
Tytuł: 

No jeszcze jeden filmik
http://www.youtube.com/watch?v=AdopSPvpHmY

i narazie więcej nie będzie 8)

Autor:  PARZUŚ [ 02 kwietnia 2008, 17:45 ]
Tytuł: 

Kurde... Przyjedz nim do Bytomia ;)

Autor:  monter [ 05 kwietnia 2008, 16:58 ]
Tytuł: 

Nareszcie udało mi sie zamontować tarcze do żukiety,nie sa to zaciski które miały być bo jak to czasem bywa z zakupami na allegro przyszły inne niż wylicytowałem :evil: .Ale te też sa niezłe z bmw E38 czyli seria 7.Spore tłoczysko i klocki,no i mieści sie pod felgą 15.
Obrazek

Autor:  monter [ 13 kwietnia 2008, 16:46 ]
Tytuł: 

Wstawiłem jeszcze jeden filmik:
http://www.youtube.com/watch?v=3TziH5myFtA

I doszły długo oczekiwane zaciski cztero-tłoczkowe Brembo,po czasie ale są :twisted: .zaraz jak będe w polsce to zmieniam sprzęty.
Obrazek
Obrazek
No i właściwie moge juz zaoferować pomoc przy różnych wynalazkach i projektach oraz spawanie aluminium i nierdzewki Tig-iem AC/DC.

Autor:  Shuriken [ 21 lipca 2008, 19:57 ]
Tytuł: 

Mój program bardzo źle rozumie twój tekst. Od której maszyny motor 2,8? Która skrzynia biegów? Tylny most? W temacie przeczytałem coś o detalach od Wołgi. To od naszej, rosyjską? A hamulcy są talerzowe od czego? Główny hamulcowy cylinder też jest zastąpiony? Na której? Gdzie on teraz jest rozmieszczony - tak samo pod podłogą albo jego gdzieś przenieśliście?

Autor:  monter [ 21 lipca 2008, 22:15 ]
Tytuł: 

Shuriken pisze:
Mój program bardzo źle rozumie twój tekst. Od której maszyny motor 2,8? Która skrzynia biegów? Tylny most? W temacie przeczytałem coś o detalach od Wołgi. To od naszej, rosyjską? A hamulcy są talerzowe od czego? Główny hamulcowy cylinder też jest zastąpiony? Na której? Gdzie on teraz jest rozmieszczony - tak samo pod podłogą albo jego gdzieś przenieśliście?

Cześć Shuriken!
Silnik jest od forda Scorpio,skrzynia biegów też od tego auta N9.Tylny most jest od wołgi,przednie piasty są od Lublina 2 w wersji 2.9T tarcze też.zaciski hamulcowe są z BMW E38.Pompa hamulcowa narazie orginalna z żuka ale będe zmieniał na pompe z forda.
Narazie tyle,jak coś to pytaj.
Pozdrawiam
Monter

Autor:  Shuriken [ 22 listopada 2008, 16:36 ]
Tytuł: 

Jak robiłeś hamulcy? Główny hamulcowy cylinder i wzmacniacz. Oni nadal pod podłogą? Albo ich przeniosłeś gdzie? Hamulcowy pedał jest zmieniony?
Są dobre zdjęcia?

Как ты делал тормоза? Главный тормозной цилиндр и усилитель. Они по-прежнему под полом? Или ты их перенёс куда? Тормозная педаль изменена?
Есть хорошие фотографии?

Autor:  monter [ 22 listopada 2008, 17:15 ]
Tytuł: 

Pompa hamulcowa jest z żuka do tego serwo z forda Taunusa,zamontowane na przedniej grodzi w miejscu lewej nagrzewnicy.Pedały są dorabiane.podwieszone na przedniej grodzi.

Autor:  Shuriken [ 22 listopada 2008, 19:54 ]
Tytuł: 

Juszek ty! A możesz mi powiedzieć numer wzmacniacza Taunus, byle zmogłem znaleźć sobie taką samą? Jak wszystko umieściło się z przodu, tamże bardzo mało miejsce! Gdzie podgrzewacz spraw? :) Czy wystarcza szorstkości przegrody, przecież teraz na ją zdarza się cały hamulcowy wysiłek!
I o główny hamulcowy cylinder od ZUK nie zrozumiałem. On że etatowy pod podłogą - ty że, jego stamtąd usuwał i przenosił naprzód?
Możesz zrobić zdjęcia przerobów?

Ух ты! А ты можешь мне сказать номер серво от Таунуса, чтобы я смог найти себе такую же? Как всё поместилось спереди, там же очень мало места! Куда подогреватель дел? Хватает ли жёсткости перегородки, ведь теперь на неё приходится всё тормозное усилие!
И про главный тормозной цилиндр от Жука я не понял. Он же штатно под полом - ты что, его оттуда снимал и переносил вперёд?
Можешь сделать фотографии переделок?

Autor:  monter [ 12 grudnia 2008, 21:38 ]
Tytuł: 

Hej
Wstawie pare fotek ale za pare dni,dopiero wylazłem z domu po odchorowaniu ospy 8) .

Autor:  monter [ 06 sierpnia 2009, 22:23 ]
Tytuł: 

Witam
Koniec żartów,kupiłem dawce na żukiete II czyli v8 3.6L 250PS 8) .Prace już trwają,więcej info na mojej stronie Monter-Garaz
Pozdrawiam

Autor:  menzuramenzura [ 23 sierpnia 2009, 20:30 ]
Tytuł: 

Z wielkim zaciekawieniem śledzę ten wątek. Czy ten silnik v8 nie mieści się w ramie i tunelu kabiny, że będziesz go montował centralnie, za kabiną, czy też jakieś inne powody? Mam jeszcze pytanie, jak przerabiałeś wał napędowy w pierwszym wcieleniu Żukiety, żeby połączyć z mostem Wołgi? To jest przerobiony wał od Scorpio? Czy przy silniku Scorpio długo zajęło ci podpinanie kostek, ECU, kabli, zanim silnik zagadał?
I ostatnie pytanie, co sądzisz o silnikach z bmw m20b25(r6), m20b28(r6), m62b35(v8) jako innych opcjach do zamontowania w żuku/nysie?
Pozdrawiam

Strona 1 z 2 Strefa czasowa UTC+1godz.
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/