Dzisiaj jest 03 grudnia 2021, 13:49


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3
Autor Wiadomość
Post: 23 maja 2021, 06:25 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 26 listopada 2019, 08:34
Posty: 115
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Junak M10 1963
Czwórka skrzynia na cięgnach ?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 23 maja 2021, 16:59 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5043
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Inna jest konstrukcja pokrywy bocznej z wybierakiem do IV a inna zupełnie do III z biegami pod kierą.

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 27 maja 2021, 21:44 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 26 października 2018, 14:28
Posty: 205
Pojazd: Żuk "Strażak" 1984
Marian pisze:
Inna jest konstrukcja pokrywy bocznej z wybierakiem do IV a inna zupełnie do III z biegami pod kierą.


To akurat oczywiste. Ale tam tak czy tak trzeba robić "custom". Chodzi mi tylko, czy przy dźwigni na górze jest jakieś ograniczenie, które spowoduje że nie będzie dało się wybrać tego jednego biegu więcej. W tym przypadku, temat rozbije się o wsteczny, jak mniemam.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 28 maja 2021, 04:34 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 26 listopada 2019, 08:34
Posty: 115
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Junak M10 1963
Jak pisałem jest to doktorat.
Lewarek można zastosować taki jak był w 125 pierwszy wypust.
Ale z pokrywą trzeba by mocno kombinować.
I jeszcze kwestia cięgien.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 28 maja 2021, 07:31 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5043
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Prędzej bym szukał jakiegoś gotowego systemu z amerykańca, co miał skrzynię manualną IV z biegami pod kierą... Ale to dalej doktorat, jak pisze Czesio. Z zasady działania przy tym sposobie wybierania biegów są dwa cięgna. Każde obsługuje dwa biegi. One tak naprawdę pracują na dźwigniach, które w skrzyni obracają wałek na którym po drugiej stronie są widełki i się przesuwają.
Więc w praktyce trzeba by dołożyć trzecie cięgno i trzecie widełki pracujące w analogiczny sposób. Jak to zgrać z kolumną to już wielu myślało i nie znam w PL kogoś, kto podjął się przeróbki ;)

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 30 maja 2021, 23:37 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 26 października 2018, 14:28
Posty: 205
Pojazd: Żuk "Strażak" 1984
Myślę że da się to zrobić :) Jak znajdziesz dokładne zdjęcia lub rysunki zasady działania tego drążka przy kierownicy, a dokładniej elementów będących pod podłogą, do których trzeba się podpinać, to coś pomyślimy. Podpinanie się do tego linkami jest nawet prostsze niż na sztywno. Tylko muszę dokładnie zobaczyć jak ten układ wygląda.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net