Dzisiaj jest 06 grudnia 2021, 16:10


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: 11 listopada 2020, 19:51 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 30 października 2020, 08:26
Posty: 5
Pojazd: Żuk, 1984
Witam wszystkich

Przedstawiam mojego Żuczka, 1984 rok.

Załącznik:
received_1438889849628437.jpeg
received_1438889849628437.jpeg [ 88.41 KiB | Przeglądany 3837 razy ]


Załącznik:
received_842376843259949.jpeg
received_842376843259949.jpeg [ 99.36 KiB | Przeglądany 3837 razy ]


Zdjęcia zrobione zaraz po zakupie w Maju. Fajne autko kupione za parę groszy. Miałem zamiar jeździć nim tak jak jak jest, naprawić tylko hamulce, drobnicę elektryczną itp. Niestety jak zwykle w takich przypadkach po miesiącu jeżdżenia i po dokładnym obejrzeniu sprzętu wyszła cała masa usterek, w kilku miejscach podgnita rama, sanki silnika przerdzewialy na wylot w miejscu podparcia lewej sprężyny, z silnika lało się każdym możliwym uszczelnieniem. Stwierdziłem, że nie ma sensu lepić auta po kawałku, zapadła decyzja o kompleksowym remoncie autka od podstaw.
Nawiasem mówiąc to tak coś czułem od początku, że tak będzie :)
Trochę załamka z silnikiem, mimo, że ciekł to jeździł fajnie, miał moc itp. Miałem to tylko pouszczelniać i tyle. Kontrolnie zdjąłem głowicę i okazało się, że uszczelka jest wklejona na silikon czerwony. Po tej niespodziance rozebralem całą resztę i lipa, na 3 cylindrach popękane górne pierścienie, dziwnie podtarte panewki itp, więc zapewne na początek motor do pomierzenia i zapewne remontu.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 12 listopada 2020, 11:09 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 26 listopada 2019, 08:34
Posty: 115
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Junak M10 1963
Będzie się działo.
Jak zwykle w przypadku takich zabytków.
Powodzenia.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 20 listopada 2020, 19:46 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 1950
Lokalizacja: Pruszków
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
w żuku panewki często podarte a wał dobry, powklejana uszczelka i pekniete pierścienie wskazuja,że był mocno obciażany niedogrzany, na krótkich trasach.

_________________
Strucelserwis. Jesteśmy w warsztacie, nie na FaceZBooku.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 22 listopada 2020, 17:54 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 30 października 2020, 08:26
Posty: 5
Pojazd: Żuk, 1984
Na pewno był niedogrzany, termostat był uszkodzony, cały czas był duży obieg, wskaźnik temperatury też nie działa właściwie. Co ciekawe tłoki są rozmiaru 82.80 ale wał nominał, choć początkowo myślałem, że po jednym szlifie bo panewki są 0025. W mądrej książce od kolegi z forum wyczytałem, że wały wychodziły fabrycznie na wymiar jak po pierwszym szlifie, odpowiednio ocechowane, u mnie jest ten znaczek nabity. Jutro silnik jedzie do fachowca celem pomierzenia i weryfikacji, wał jest ładny i raczej zostanie jak jest, blok coś czuję, że do szlifu i nowe tłoki pójdą.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 03 grudnia 2020, 17:32 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 30 października 2020, 08:26
Posty: 5
Pojazd: Żuk, 1984
Blok do szlifu :( , trzeba zrobić na tłoki 83,50 bo takie udało mi się kupić w przyzwoitej cenie. Wał zużyty minimalnie, myślę, że można by zostawić ale skoro i tak trzeba nowe panewki to też będzie szlifowany. Panewki pod wał rozrządu też nowe trzeba. I już zrobiło się grubo, no ale cóż, można się było spodziewać takiego obrotu spraw :)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net