ulepszenie przeniesienia napędu Lublina 3; każdy powinien wiedzieć w Lublinku występowały dwa przełożenia mostu 9-41 w Lublinku 2,9 a koła 15 ( szybki most ) w Lublinku 3,5 występował most wolny z przełożeniem 9-43 ale w zamian koła 16 był wolniejszy ale mocniejszy , można było stosować most z przełożeniem 9-41 w Lublinku 3,5 z kolami 16 typ furgon mikrobus no i silnik andorka 4ct90 imobilazer 102 km lub Holden benzyna a to dlatego by miał moc , jazda Lublinkiem 3,5 T z szybkim mostem na kolach 16 to czysta przyjemność nie raz widziałem zdziwienie kierowców w Fiacie Reno czy Sprinter , osobiście miałem Lublina 3514 9 osobowego silnik Holden na trasie 120 to norma a jak trzeba było to i 140 poszedł a na temperaturę to wstawienie wentylatora od Poloneza Truck D i wszystko było pod kontrolo na głośność to na silnik koc gaśniczy i wata mineralna miedzy tapicerkę a blachę cicho jak w osobówce . A jak Lublin sobie nie radzi bo brak przełożenia to most 9-43 i kola 15 gwarantuje na wzniesienie 20% z pełnym ładunkiem podjedzie . Przecież nie na darmo Lublin miał przydomek Król Budowy bo na pace nie raz 2,5T a on szedł jak czołg zachodnie siadały
|