no dobra cos sie dzieje
podobno tarpan w przyszlym tygodniu ma otrzymac juz lakier, totez zaczałem zbierac graty jako doposażenie
na poczatek koła- chce troche poszerzyc o czym zalożyłem temat, udało mi się kupić opony 215/75/16 w fajnym stanie za 500 zl komplet, teraz felgi 6..5 czy 7 cali? no i jaki kolor? chciałem taki kosc sloniowa
)
Moj silnik po rewizji choć jeździl z palacym sie cisnieniem oleju nie nadawał sie do niczego, mocno wytarta krzywka wałka na 3 cylindrze i kryształy na tłoku spowodowały że nadawał się do generalnego remontu, po szybkiej kalkulacji wyszło 2500 na same części
. Szczescie ze byłem na piwie w zacnym gronie i fartem na oliksie trafiliśmy ogłoszenie silnika po remoncie za 1000, szybka akcja i nastepnego dnia był mój, nowy wałek, tłoki panewki, czesciowo go rozebrałem w celach weryfikacji dobrze zrobionej roboty była dobrze zrobiona!
Dorobiłem stelaż i udało się dziada odpalic i wyregulować, pieknie trzyma cisnienie takze mam nadzieje ze bedzie chodził
Chciałbym zeby tarpan był przyjazny dla użytkownika więc zainwestowałem w pare gadzetów, min wskaznik cisnienia oleju na przewodzie jak w starym mercu, przewaznie miałem takie gdize do zegara szły tylko kable a nie olej
spróbujemy
do tego XXIw, tj ladowarka usb, gniazdo zapalniczki i poziom ładowania - przyda się jak i ciśnienie bo na desce sa tylko dwie lampki i to w ogóle nie podpisane
radio i mini głośniczki tez chce skitrac gdizes pod deske żeby nie szpeciło
No i ostatni temat, troche się obawiam tych duzych i szerokich kól, toteż rozkminiam jak spożytkować to elektryczne wspomaganie z fiata punto żeby go nie było widac a żeby robiło robote ale najpierw musze nim wystartować na stole
)