Dzisiaj jest 22 grudnia 2024, 06:40


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 124 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Następna
Autor Wiadomość
Post: 09 lutego 2016, 20:27 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 stycznia 2014, 00:34
Posty: 2079
Lokalizacja: Dobrodzień / Lubliniec
Pojazd: Nysa 521 T 1969
Modele TIR-ów firmy NEW RAY, jakie możemy kupić na stacjach benzynowych mają jedną małą wadę.
Naczepy - kontenery i naczepy - cysterny nie mają bocznych barierek, ani tylnego zderzaka. Zamiast zderzaka jest jakaś barierka, która nie przypomina zadka żadnej naczepy, jaką mógłbym w Polsce zobaczyć...

Ale ten "błąd" można stosunkowo łatwo naprawić...

- wycinamy z tektury 0,5mm: 8 pasków o szerokości 3mm i długości 11,5cm
- sklejamy je podwójnie, aby z 8 pasków zrobić 4 podwójne
- bierzemy 12 zapałek i skracamy je do długości 2,5cm
- sklejamy z pasków i zapałek dwie barierki jak na zdjęciach poniżej
- przyklejamy barierki do podłogi kontenera
- po "złapaniu" przez klej barierek doklejamy pozostałe żebra tworzące całą ażurową konstrukcję
- malujemy zapałki i paski kartonu farbą czarną matową PACTRA A46 Black Matt, a lico barierek farbą szarą, srebrną, białą matową (A47) lub stalową


Załączniki:
02.jpg
02.jpg [ 189.32 KiB | Przeglądany 6999 razy ]
03.jpg
03.jpg [ 192.04 KiB | Przeglądany 6999 razy ]
04.jpg
04.jpg [ 179.82 KiB | Przeglądany 6999 razy ]

_________________
Syrena 102 1963
Nysa 521 T 1969 (Towos)
Nysa 521 R 1978 (Rolnik - dubelkabina)
Nysa 522 M 1980 (Mikrobus)
Nysa 522 T 1992 (Towos)
Ford Fiesta Focus 1996 (prototyp)
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 09 lutego 2016, 21:06 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 stycznia 2014, 00:34
Posty: 2079
Lokalizacja: Dobrodzień / Lubliniec
Pojazd: Nysa 521 T 1969
W wątku o "innych dostawczych i ciężarówkach" wspominałem o przekładce naczepy z Mercedesa Benz Actros do Jelcza 317. Celowo kupiłem w grudniu 2015 roku na stacji BP w Lublińcu 2 identyczne Mercedesy z naczepami. Jednego zostawiłem tak, jak jest - do kolekcji. Drugiego natomiast z myślą o przeróbce Jelcza... Po takiej przekładce zostanie mi ciągnik siodłowy Mercedes Benz Actros - całkiem dobra baza do ładnego TIR-a. Nie zastanawiałem się długo, co zrobię z tym czerwonym ciągnikiem.
Skoro "polska motoryzacja" to "polska motoryzacja" :wink:
Tyle razy widziałem przez okno naczepy - wywrotki ciągnięte przez identyczne czerwone Mercedesy...

Wybór padł na chyba najpopularniejszy model naczepy, prawdziwego już "współczesnego klasyka polskich dróg" - starszą wersję naczepy - wywrotki marki WIELTON.

Wydrukowałem zdjęcia i rysunki takich "Wieltonów", wziąłem długopis, linijkę i co tylko miałem pod ręką i tak powstał "model od ręki" :wink: 8)

Męczyłem się przy tym ponad 2 tygodnie...


Załączniki:
Komentarz: Tym razem szkielet usztywniłem dodatkowo zapałkami. Szkielet tylko z kartonu mógłby być zbyt miękki i podatny na odkształcenia...
01.jpg
01.jpg [ 193.87 KiB | Przeglądany 6998 razy ]
02.jpg
02.jpg [ 203.37 KiB | Przeglądany 6998 razy ]
03.jpg
03.jpg [ 205.58 KiB | Przeglądany 6998 razy ]
04.jpg
04.jpg [ 198.02 KiB | Przeglądany 6998 razy ]
05.jpg
05.jpg [ 211.52 KiB | Przeglądany 6998 razy ]
06.jpg
06.jpg [ 185.77 KiB | Przeglądany 6998 razy ]
Komentarz: tak wyglądają "instrukcje obsługi" i "arkusze z częściami" wielu modeli, jakie już sklejałem. Kreślone od ręki i z "bieżącej potrzeby" ;)
07.jpg
07.jpg [ 184.79 KiB | Przeglądany 6998 razy ]
08.jpg
08.jpg [ 178.26 KiB | Przeglądany 6998 razy ]
09.jpg
09.jpg [ 179.65 KiB | Przeglądany 6998 razy ]
10.jpg
10.jpg [ 179.65 KiB | Przeglądany 6998 razy ]
11.jpg
11.jpg [ 170.88 KiB | Przeglądany 6998 razy ]
12.jpg
12.jpg [ 164.03 KiB | Przeglądany 6998 razy ]
13.jpg
13.jpg [ 188.4 KiB | Przeglądany 6998 razy ]
14.jpg
14.jpg [ 197.79 KiB | Przeglądany 6998 razy ]
15.jpg
15.jpg [ 182.72 KiB | Przeglądany 6998 razy ]

_________________
Syrena 102 1963
Nysa 521 T 1969 (Towos)
Nysa 521 R 1978 (Rolnik - dubelkabina)
Nysa 522 M 1980 (Mikrobus)
Nysa 522 T 1992 (Towos)
Ford Fiesta Focus 1996 (prototyp)
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 09 lutego 2016, 21:39 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 stycznia 2014, 00:34
Posty: 2079
Lokalizacja: Dobrodzień / Lubliniec
Pojazd: Nysa 521 T 1969
Szczerze mówiąc to jest mój największy tak bardzo zaawansowany technicznie model 8)

Wszystkie mechanizmy działają, jak w prawdziwej naczepie Wielton - siłownik podnoszący skrzynię, zawiasy, klapa tylnej burty. Muszę jeszcze podłączyć końcówkę podnośnika do podwozia...

Do zrobienia tego modelu oprócz kartonu i zapałek użyłem również:
- wykałaczek
- 2 sprężyn z długopisów
- oś z jakiegoś wyzłomowanego rejestratora zakończona klinem i zawleczką (trzon podnośnika)
- blaszkę stalową
- wydrążoną mosiężną nagwintowaną tulejkę
- drewnowkręt
- słomkę do napojów
- taśmę klejącą
- bibułę

Zrobiłem w tym modelu specjalny mechanizm podnośnika skrzyni na bazie sprężynek z długopisu... 8)

Wprawniejszy obserwator pewnie zauważy pewne bardzo drobne nieścisłości wyglądu z oryginałem. Niestety w większości one są spowodowane konstrukcją mechanizmów w modelu...

Zostało mi już tylko zrobienie tablic rejestracyjnych, napisów "uwaga belka" no i numerów rejestracyjnych na tylnej burcie...

W planach mam jeszcze inne polskie naczepy do tych TIR-ów z "NEW RAY"

...może by tak zrobić wywrotkę marki "MEGA" z Nysy 8)
...albo długi kontener "WIELTON LONG" 8) w barwach "ŻYWIEC 1856" 8)


Załączniki:
01.jpg
01.jpg [ 154.12 KiB | Przeglądany 6996 razy ]
02.jpg
02.jpg [ 162.23 KiB | Przeglądany 6996 razy ]
03.jpg
03.jpg [ 155.46 KiB | Przeglądany 6996 razy ]
04.jpg
04.jpg [ 147.01 KiB | Przeglądany 6996 razy ]
05.jpg
05.jpg [ 161.46 KiB | Przeglądany 6996 razy ]
06.jpg
06.jpg [ 158.22 KiB | Przeglądany 6996 razy ]

_________________
Syrena 102 1963
Nysa 521 T 1969 (Towos)
Nysa 521 R 1978 (Rolnik - dubelkabina)
Nysa 522 M 1980 (Mikrobus)
Nysa 522 T 1992 (Towos)
Ford Fiesta Focus 1996 (prototyp)
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 10 lutego 2016, 12:14 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 czerwca 2015, 23:30
Posty: 647
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd: Żuk A07J 2.4TD
Mega to wygląda :)

_________________
Żuk Kazik:
http://www.forum.polskiedostawczaki.pl/ ... =16&t=2875
https://www.facebook.com/Zuk.Kazik


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 01 marca 2016, 23:48 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 stycznia 2014, 00:34
Posty: 2079
Lokalizacja: Dobrodzień / Lubliniec
Pojazd: Nysa 521 T 1969
Volkswagen T3 to samochód, który zawsze kojarzył mi się z Caritasem...
Dlaczego? Najpierw pomoc humanitarna dla Polski w okresie stanu wojennego.
Później w latach 90-tych VW T3 i T4 były w mojej okolicy obok Nys 522 chyba najpopularniejszymi autami "obsługującymi" pielgrzymki i wszelkie akcje z pomocą humanitarną.
Pamiętam, jak przez lata u mnie na parafii stał pocięty wrak identycznego popielatego VW T3. Wóz miał jakiś wypadek, chyba na części go ściągnięto z powrotem, ale zastąpił go biały T4. Praktycznie wszystkie pielgrzymki obsługiwał dowożąc żywność. Niestety, jak to z Volkswagenami bywa :wink: i ten wóz miał jakieś problemy techniczne, chyba wada jakaś w układzie kierowniczym, trafił do autoryzowanego serwisu, który miał to na własny koszt usunąć usterki (z racji winy producenta)...


Pamiętam też pewien epizod z lipca lub sierpnia 1997 roku :wink: Była "powódź tysiąclecia". Z Opola wyruszył konwój z pomocą humanitarną - identycznie, jak mój model, oznakowane emblematami Caritasu i PCK furgonetki i ciężarówki wyjechały z Opola... Całość akcji transmitowało Radio Opole...
... problem cały w tym, że konwój wysłano do Dobrodzienia, a powódź była w Dobrzeniu - a to jest w zupełnie innym kierunku od Opola... auta zatrzymały się na dobrodzieńskim rynku, kierowcy zdziwieni, że nie ma powodzi, ale jest za to festyn "Dni Dobrodzienia" :lol: :lol: :lol:

Widok min kierowców i dziennikarzy z "Radia Opole" - bezcenny
Za zmarnowaną benzynę zapłacili pewnie kartą master card :lol:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Jak tylko na początku grudnia 2015 roku zobaczyłem w Polo Markecie modele Volkswagena T3 w skali (no powiedzmy, że :wink: ) 1:43, to z miejsca postanowiłem zrobić tą konwersję.

Jeszcze tego samego dnia wieczorem żółty furgon VW T3 zamienił się w popielatą furgonetkę w barwach Caritasu Diecezji Opolskiej 8)


Załączniki:
60.jpg
60.jpg [ 115.6 KiB | Przeglądany 6932 razy ]
61.jpg
61.jpg [ 124.41 KiB | Przeglądany 6932 razy ]
62.jpg
62.jpg [ 120.55 KiB | Przeglądany 6932 razy ]
63.jpg
63.jpg [ 117.6 KiB | Przeglądany 6932 razy ]
64.jpg
64.jpg [ 112.41 KiB | Przeglądany 6932 razy ]
65.jpg
65.jpg [ 115.3 KiB | Przeglądany 6932 razy ]

_________________
Syrena 102 1963
Nysa 521 T 1969 (Towos)
Nysa 521 R 1978 (Rolnik - dubelkabina)
Nysa 522 M 1980 (Mikrobus)
Nysa 522 T 1992 (Towos)
Ford Fiesta Focus 1996 (prototyp)
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 02 marca 2016, 07:46 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 01 września 2015, 12:00
Posty: 609
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Żuk A07B 1994
Przeczytać o historii tych modeli jest równie zacnie jak je oglądać - dzisiejsza dawka wazeliny skutecznie wyczerpana ;)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 29 marca 2016, 19:32 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 stycznia 2014, 00:34
Posty: 2079
Lokalizacja: Dobrodzień / Lubliniec
Pojazd: Nysa 521 T 1969
Spotkałem się ostatnio z paroma nowościami jeśli chodzi o ciężarówki "NEW RAY" ze stacji benzynowych.

Przynajmniej ja tego wcześniej nie widziałem w sprzedaży w Polsce...

...po pierwsze

pomarańczowy Man F2000 z lawetą do sprzętu ciężkiego.
Był taki wcześniej, ale z żółtym ciągnikiem i koparką gąsienicową na lawecie. tutaj jest spycho - koparka na kołach


Załączniki:
05.jpg
05.jpg [ 176.11 KiB | Przeglądany 6875 razy ]
04.jpg
04.jpg [ 169.83 KiB | Przeglądany 6875 razy ]

_________________
Syrena 102 1963
Nysa 521 T 1969 (Towos)
Nysa 521 R 1978 (Rolnik - dubelkabina)
Nysa 522 M 1980 (Mikrobus)
Nysa 522 T 1992 (Towos)
Ford Fiesta Focus 1996 (prototyp)
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 29 marca 2016, 19:35 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 stycznia 2014, 00:34
Posty: 2079
Lokalizacja: Dobrodzień / Lubliniec
Pojazd: Nysa 521 T 1969
...po drugie

zmieniła się nieco cysterna BP. Niestety na gorsze :(

Felgi kół nie są już metalizowane, a przednie lampy ciągnika nie mają szybek i są tym samym elementem, co reszta przedniego zderzaka...


Załączniki:
03.jpg
03.jpg [ 188.31 KiB | Przeglądany 6875 razy ]
02.jpg
02.jpg [ 162.77 KiB | Przeglądany 6875 razy ]

_________________
Syrena 102 1963
Nysa 521 T 1969 (Towos)
Nysa 521 R 1978 (Rolnik - dubelkabina)
Nysa 522 M 1980 (Mikrobus)
Nysa 522 T 1992 (Towos)
Ford Fiesta Focus 1996 (prototyp)
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 29 marca 2016, 19:38 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 stycznia 2014, 00:34
Posty: 2079
Lokalizacja: Dobrodzień / Lubliniec
Pojazd: Nysa 521 T 1969
... po trzecie

pojawił się Man F2000 "hakowiec" w nowym kolorze.
Dotychczas widziałem ten model tylko w kolorze granatowym i z szarymi felgami. Ten ma felgi metalizowane i ciekawy zielony kolor...

...temu też modelowi poświęcę dzisiaj większą uwagę :)


Załączniki:
01.jpg
01.jpg [ 185.39 KiB | Przeglądany 6874 razy ]

_________________
Syrena 102 1963
Nysa 521 T 1969 (Towos)
Nysa 521 R 1978 (Rolnik - dubelkabina)
Nysa 522 M 1980 (Mikrobus)
Nysa 522 T 1992 (Towos)
Ford Fiesta Focus 1996 (prototyp)
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 29 marca 2016, 19:44 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 stycznia 2014, 00:34
Posty: 2079
Lokalizacja: Dobrodzień / Lubliniec
Pojazd: Nysa 521 T 1969
Pora przedstawić przepis na Jelcza 316 "hakowca" 8)

Bazą do przeróbki są modele:

MAN F2000 "hakowiec" z przyczepą z firmy "NEW RAY" (fotki jego powyżej)
Jelcz 315M lub Jelcz 315 śmieciarka z serii "Kultowe Auta PRL"


Najpierw zestawienie obu podwozi Jelczy 315... Można wybrać dowolne, bo potrzebny nam fragment modelu jest identyczny w obu wersjach...


Załączniki:
02.jpg
02.jpg [ 197.22 KiB | Przeglądany 6870 razy ]

_________________
Syrena 102 1963
Nysa 521 T 1969 (Towos)
Nysa 521 R 1978 (Rolnik - dubelkabina)
Nysa 522 M 1980 (Mikrobus)
Nysa 522 T 1992 (Towos)
Ford Fiesta Focus 1996 (prototyp)
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 29 marca 2016, 19:52 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 stycznia 2014, 00:34
Posty: 2079
Lokalizacja: Dobrodzień / Lubliniec
Pojazd: Nysa 521 T 1969
Wybrałem podwozie Jelcza 315 skrzyniowego, bo kabina ma kolor biały (takie miały najczęściej Jelcze jeżdżące w firmie "SCRAPENA HERBY"), a zadek podwozia ze zderzakiem będzie pasować do innego modelu (o tym kiedy indziej)

Zestawiłem więc podwozie skrzyniowego Jelcza 315 z podwoziem Mana F2000 hakowca


Załączniki:
03.jpg
03.jpg [ 184.96 KiB | Przeglądany 6869 razy ]
04.jpg
04.jpg [ 163.87 KiB | Przeglądany 6869 razy ]
05.jpg
05.jpg [ 204.83 KiB | Przeglądany 6869 razy ]

_________________
Syrena 102 1963
Nysa 521 T 1969 (Towos)
Nysa 521 R 1978 (Rolnik - dubelkabina)
Nysa 522 M 1980 (Mikrobus)
Nysa 522 T 1992 (Towos)
Ford Fiesta Focus 1996 (prototyp)
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 29 marca 2016, 20:07 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 stycznia 2014, 00:34
Posty: 2079
Lokalizacja: Dobrodzień / Lubliniec
Pojazd: Nysa 521 T 1969
...pora przystąpić do roboty...

Podwozie Jelcza przeciąłem na odcinku, gdzie rama ma szerokość 22mm, na odcinku skrzyni biegów...

...mówiąc prościej - zaraz za otworem i tulejką przez który przechodzi śrubka mocująca tył kabiny




Podwozie Mana F2000 też tniemy w ściśle określonym miejscu...

Linia cięcia podwozia Mana jest między tulejką mocującą błotniki i przedni zderzak kabiny, a dwoma otworami mocującymi barierki boczne... (również na odcinku skrzyni biegów)


Załączniki:
06.jpg
06.jpg [ 167.21 KiB | Przeglądany 6867 razy ]
07.jpg
07.jpg [ 145.41 KiB | Przeglądany 6867 razy ]
08.jpg
08.jpg [ 162.84 KiB | Przeglądany 6867 razy ]
09.jpg
09.jpg [ 144.11 KiB | Przeglądany 6867 razy ]
10.jpg
10.jpg [ 177.89 KiB | Przeglądany 6867 razy ]
11.jpg
11.jpg [ 171.65 KiB | Przeglądany 6867 razy ]
12.jpg
12.jpg [ 188.24 KiB | Przeglądany 6867 razy ]
13.jpg
13.jpg [ 183.44 KiB | Przeglądany 6867 razy ]
14.jpg
14.jpg [ 176.91 KiB | Przeglądany 6867 razy ]
15.jpg
15.jpg [ 190.6 KiB | Przeglądany 6867 razy ]

_________________
Syrena 102 1963
Nysa 521 T 1969 (Towos)
Nysa 521 R 1978 (Rolnik - dubelkabina)
Nysa 522 M 1980 (Mikrobus)
Nysa 522 T 1992 (Towos)
Ford Fiesta Focus 1996 (prototyp)
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 29 marca 2016, 20:16 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 stycznia 2014, 00:34
Posty: 2079
Lokalizacja: Dobrodzień / Lubliniec
Pojazd: Nysa 521 T 1969
...przy okazji małe porównanie:

haki holownicze "paszcza krokodyla" od Jelcza 315 (ten mały) oraz od Mana F2000 (ten duży)

Hak Jelcza jest tylko atrapą - nie przystosowany do łączenia z modelem przyczepy.

Hak Mana jest prawdziwym hakiem - można nim łączyć model ciężarówki z dyszlem przyczepy - działa na zatrzask



PS nie wyjmowałem obu haków celowo - wypadły z podwozi i postanowiłem je skleić przy okazji klejenia podwozi...


Załączniki:
01.jpg
01.jpg [ 132.13 KiB | Przeglądany 6867 razy ]
02.jpg
02.jpg [ 125.56 KiB | Przeglądany 6867 razy ]

_________________
Syrena 102 1963
Nysa 521 T 1969 (Towos)
Nysa 521 R 1978 (Rolnik - dubelkabina)
Nysa 522 M 1980 (Mikrobus)
Nysa 522 T 1992 (Towos)
Ford Fiesta Focus 1996 (prototyp)
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 29 marca 2016, 20:32 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 stycznia 2014, 00:34
Posty: 2079
Lokalizacja: Dobrodzień / Lubliniec
Pojazd: Nysa 521 T 1969
Bierzemy się za klejenie podwozia...

Potrzebne nam będą:

Klej epoksydowy "DISTAL CLASSIC"
wstążki ze sztucznej tkaniny
deska - musi mieć równą powierzchnię
plastelina


bierzemy deskę, oklejamy szczelnie plasteliną obszar obu części podwozia, które będą ze sobą sklejane.
"Sklejamy" plasteliną obie części podwozia z deską, aby wszystko się usztywniło na czas klejenia i aby Distal nie wyciekał pod podwozie...
Szczególną uwagę trzeba zwrócić na to, aby oba odcinki podwozia były równo, w jednej linii zestawione ze sobą, a plastelina dobrze uszczelniała strefę klejenia, ale nie oblepiała powierzchni, które ze sobą będą sklejane...


Załączniki:
03.jpg
03.jpg [ 207.92 KiB | Przeglądany 6865 razy ]
04.jpg
04.jpg [ 189.75 KiB | Przeglądany 6865 razy ]
05.jpg
05.jpg [ 193.6 KiB | Przeglądany 6865 razy ]
06.jpg
06.jpg [ 203.63 KiB | Przeglądany 6865 razy ]
07.jpg
07.jpg [ 234.71 KiB | Przeglądany 6865 razy ]
08.jpg
08.jpg [ 209.78 KiB | Przeglądany 6865 razy ]

_________________
Syrena 102 1963
Nysa 521 T 1969 (Towos)
Nysa 521 R 1978 (Rolnik - dubelkabina)
Nysa 522 M 1980 (Mikrobus)
Nysa 522 T 1992 (Towos)
Ford Fiesta Focus 1996 (prototyp)
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 29 marca 2016, 20:48 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 stycznia 2014, 00:34
Posty: 2079
Lokalizacja: Dobrodzień / Lubliniec
Pojazd: Nysa 521 T 1969
... no to można już "wylewać zbrojony beton" :wink:

...żeby się nie rozpisywać - na fotkach są kolejne etapy klejenia obu fragmentów podwozia...

Przód i tył podwozia skleiłem tak, że nie powinno to pęknąć, ani się rozdzielić...
Mogę dać gwarancję, że póki nie będzie nikt skakać po tym w glanach, to się nie powinno to złamać w miejscu klejenia :mrgreen:


Załączniki:
01.jpg
01.jpg [ 182.76 KiB | Przeglądany 6865 razy ]
02.jpg
02.jpg [ 207.44 KiB | Przeglądany 6865 razy ]
03.jpg
03.jpg [ 189.16 KiB | Przeglądany 6865 razy ]
04.jpg
04.jpg [ 187.08 KiB | Przeglądany 6865 razy ]
05.jpg
05.jpg [ 177.97 KiB | Przeglądany 6865 razy ]
06.jpg
06.jpg [ 175.38 KiB | Przeglądany 6865 razy ]
07.jpg
07.jpg [ 171.56 KiB | Przeglądany 6865 razy ]
08.jpg
08.jpg [ 163.58 KiB | Przeglądany 6865 razy ]
09.jpg
09.jpg [ 184.44 KiB | Przeglądany 6865 razy ]
10.jpg
10.jpg [ 134.25 KiB | Przeglądany 6865 razy ]
11.jpg
11.jpg [ 134.68 KiB | Przeglądany 6865 razy ]

_________________
Syrena 102 1963
Nysa 521 T 1969 (Towos)
Nysa 521 R 1978 (Rolnik - dubelkabina)
Nysa 522 M 1980 (Mikrobus)
Nysa 522 T 1992 (Towos)
Ford Fiesta Focus 1996 (prototyp)
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 124 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net