Nysa z biegami w podłodze - tak, jak na fotce, którą wstawiłeś.
Nysa z biegami w kierownicy (czyli generalnie wszystkie 521 do jesieni 1974) - tak, jak N59 i 501.
Np:
1)
https://www.facebook.com/bikiniarzepl/p ... =3&theater2)
https://pl-pl.facebook.com/653310824719 ... 2258052518To wyżej to przykłady tylko dla dźwigni zmiany biegów - inne elementy już niekoniecznie.
Natomiast wzorcową 521 (prócz tylnej, plastikowej lampy) masz tutaj:
viewtopic.php?f=1&t=403----------------------------------------
FSO Warszawa - nie było produkowanej seryjnie wersji ze skrzynią 4b. Raz, że produkcję "4" uruchomiono dopiero późną wiosną 1972 - kiedy było już wiadomo, że produkcja Warszawy będzie wkrótce zakończona; dwa - cała produkcja skrzyń "4" była jeszcze długo na niższym poziomie, niż zapotrzebowanie samej tylko nyskiej fabryki.
Natomiast skrzynia ta została opracowana w FSO i testowo zabudowana m.in. w co najmniej jednej "Warszawie". Zdjęcie takiego auta opublikował kiedyś "Motor" z podpsiem, że "na koniec produkcji Warszawa doczekała się skrzyni 4b" - i głównie stąd (+ powszechność przeróbek aut w długiej eksploatacji) narodizł się po latach mit o stosowaniu takiej skrzyni w "Wawkach". (Swoje dołożył też Redaktor "Automobilisty", opisując, pięĸne skadinąd, Warszawy swoich kolegów, jako w pełni oryginalne - alternator z lat 80; późny silnik Żuka, biegi w podłodze
).