Dzisiaj jest 29 kwietnia 2025, 14:59


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: 22 października 2009, 21:41 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lutego 2009, 10:18
Posty: 437
Lokalizacja: Skąd Inąd
Niestety tego STP mam tylko tyle co w towotnicy i troszkę w pudełku,
ale do zawieszenia wystarczy :D

_________________
www.facebook.com/blachoterapia


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 22 października 2009, 22:41 
Administrator Nysa Service

Rejestracja: 29 lipca 2007, 11:09
Posty: 1057
Lokalizacja: Polska
Tam nie ma co żałować smaru :D ma wyglądac dokładnie tak jak na fotce :D

http://www.motoretro.org.pl/warsztat_foto/smar1.jpg

Nadmiar paluszkiem ładnie wytrzeć :D


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 23 października 2009, 08:17 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lutego 2009, 10:18
Posty: 437
Lokalizacja: Skąd Inąd
nie ma STP :?:
A oooo...
http://www.allegro.pl/item788789309_sma ... _hurt.html

Opakowanie powinno sprostać oczekiwaniom naszych podwozi :mrgreen:

_________________
www.facebook.com/blachoterapia


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 29 kwietnia 2024, 14:08 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2009, 17:36
Posty: 845
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Żuk A-0701J i A-111J
jakby ktoś szukał współczesnego smaru do zawieszenia to polecam ten z dwusiarczkiem molibdenu odpory na wodę jest. Już kilka lat go używamy.


Załączniki:
20240316_134410.jpg
20240316_134410.jpg [ 2.49 MiB | Przeglądany 2585 razy ]
20240316_134348.jpg
20240316_134348.jpg [ 2.43 MiB | Przeglądany 2585 razy ]

_________________
"Ozdobą wszystkich dróg jest lubelski żuk"
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 30 kwietnia 2024, 20:58 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2089
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
albo shell gadus s2 v220ad2 tez z dwusiarczkiem

https://sklepsmary.pl/products/shell-ga ... gIBYPD_BwE

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 19 marca 2025, 09:30 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2861
Lokalizacja: EU
raz w roku albo co 3.000 przejechanych km , wcisnac smar , zwykly smar tani moze byc z budowlanego sklepu to wystarczy.

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 30 marca 2025, 17:44 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2009, 17:36
Posty: 845
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Żuk A-0701J i A-111J
Dwusiarczek molibdenu robi dobrą robotę!
Mam potwierdzenie w praktyce w silniku.
W Andorii zawsze były stalowe opiłki na magnesie w korku spustowym oleju. Po dodaniu dwusiarczku molibdenu już druga wymiana oleju bez opiłków.
Dwusiarczek kupowany na gramy i dodawany do oleju według producenta na rozgrzanym silniku i potem silnik ma chodzić na biegu jałowym przynajmniej 10 minut, żeby sie dwusiarczek wymieszał a nie opadł na dno miski.

_________________
"Ozdobą wszystkich dróg jest lubelski żuk"


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 31 marca 2025, 21:15 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2861
Lokalizacja: EU
nic takiego do starego typu silników , tak samo jak plukanki , czesta wymiana oleju i to wszystko. Nie wiem jak to z dieslem andoria jest, wazna jest lepkosc oleju dla starego silnika a taka daje wlasnie mineralny dobry na starej recepturze. Co do zawieszenia jak pisalem wazne aby byl smar , swiezy smar niezaleznie czy tubka kosztuje 3,50 zl czy 24 zl

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 02 kwietnia 2025, 09:14 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5103
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Ja się zgadzam z kolegą Kahnem. Smary z dwusiarczkiem i w ogóle dwusiarczek jest dodatkiem zmniejszającym tarcie przy dużych naciskach, a o to przeciez chodzi w smarowaniu - by zmniejszyc tarcie. Im mniejsze jest tym dluższa zywotnosc, czy to zawieszenia czy silnika... nie do wszystkiego wprawdzie się on nadaje, ale do zawieszeń my tez w zuku tylko smar z dwusiarczkiem co 2500-3000km i zawieszenie bezproblemowe. Żuk się prowadzi elegancko. Do silnika nie lałem, bo nie wiem jak się dwusiarczek ma do tworzyw (bakelitowe koło rozrządu). Do skrzyń z elementami z miedzi i brązu też sie nie powinno dwusiarczku stosować podobno (a sa podkladki miedziane i synchronizatory z czegoś brązopodobnego). Niemniej technologia nowych olejów syntetycznych na pewno jest lepsza niż te na bazach mineralnych. Więcej syfią te mineralne = częściej trzeba zmieniać. Syntetyczne oleje czyszczą, a swojego syfu nie zostawiają.

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 03 kwietnia 2025, 19:40 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2861
Lokalizacja: EU
to tylko mocno naglosnione z tymi dodatkami ulepszajacymi , ja zostaje przy tradycyjnym uzytkowaniu :) bo wiele mi wlasnie Firma produkujaca oleje Rektol powiedziala na ten temat.

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net