Forum Miłośników Polskich Dostawczaków
https://forum.polskiedostawczaki.pl/

Uszczelka pod głowicą Andoria 4C90
https://forum.polskiedostawczaki.pl/viewtopic.php?f=6&t=2786
Strona 3 z 3

Autor:  Strucelsw [ 10 maja 2015, 20:03 ]
Tytuł:  Re: Uszczelka pod głowicą Andoria 4C90

właśnie wczoraj nyska zrobiła z siebie czajnik-uszczelkę wypaliło:) w S21 tak jak w syrenie, wartburgu czy 125p/poldku nie trzeba za każdym razem zmieniać jest duży zapas. Ale gwinty na śrubach i w bloku warto
oczyscić z brudu i rdzy (szczotka, gwintownik i sprężone powietrze oraz grafitowym albo miedzianym przetrzeć przed wkręcaniem- wtedy moment siły idzie faktycznie na dokręcanie a nie pokonanie tarcia miedzy nitkami gwintu. Jak czysta śruba ciężko się wkręca, słabo załapuje gwint to prawdopodobnie jest przeciagnieta i lepiej jej nie zakładać-dla pewnosci cały nowy zestaw wsadzić

Autor:  Groszek [ 13 maja 2015, 20:23 ]
Tytuł:  Re: Uszczelka pod głowicą Andoria 4C90

Jaka jest różnica w budowie głowicy turbo i zwykłej,czy głowice są w andori zamienne?

Autor:  Vein [ 22 maja 2015, 10:37 ]
Tytuł:  Re: Uszczelka pod głowicą Andoria 4C90

Groszek - nie są zamienne, są jakieś drobne (ale istotne) różnice, ale zabij a nie powiem jakie.
Znalazłem przyczynę ukręcania się szpilek. Jest nią fakt, że instrukcja jest dla śrub a nie nakrętek. Śruby mają większy skok gwintu (normalnozwojny), czyli dokręcając wywołujesz mniejszy moment na rozciąganie niż dokręcając nakrętki które są drobnozwojne.

Autor:  Strucelsw [ 22 maja 2015, 21:11 ]
Tytuł:  Re: Uszczelka pod głowicą Andoria 4C90

o, i to jest wytłumaczenie:)

Strona 3 z 3 Strefa czasowa UTC+1godz.
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/