Forum Miłośników Polskich Dostawczaków https://forum.polskiedostawczaki.pl/ |
|
Układ hamulcowy - diagnoza, regulacja, regeneracja https://forum.polskiedostawczaki.pl/viewtopic.php?f=6&t=542 |
Strona 27 z 28 |
Autor: | Strucelsw [ 29 listopada 2017, 19:20 ] |
Tytuł: | Re: Układ hamulcowy - diagnoza, regulacja, regeneracja |
jak twarde to pewnie zleżałe. montuje sie tulejką specjalną albo blaszką zwinietą. łatwiej nową pompę załozyć:) |
Autor: | Marian [ 29 listopada 2017, 19:42 ] |
Tytuł: | Re: Układ hamulcowy - diagnoza, regulacja, regeneracja |
O proszę, kogo znów na forum przywiało ![]() Jakąś twardość powinny mieć, ale bez przesady. Ty tam masz jeszcze DA-1 w układzie? Jak już masz to rozebrane, to pomyśl o zmianie na DOT-4, tylko wcześniej wymień wszystkie gumowe elementy (czyli cylinderki, przewody, pompa) i solidnie przepłucz układ. |
Autor: | Juzef [ 29 listopada 2017, 19:50 ] |
Tytuł: | Re: Układ hamulcowy - diagnoza, regulacja, regeneracja |
Kopę lat ![]() ![]() Po lekkim podgrzaniu drugi uszczelniacz wszedł. Niestety tego pierwszego szlag trafił. Wygląda, że uszczelniacze kupione swego czasu do cylinderków tylnych kół są identyczne, więc się dosztukuje. Ano jest DA-1. A uszczelniacze w pompie miały 36 lat ![]() |
Autor: | Dziwny Mag [ 29 listopada 2017, 23:42 ] |
Tytuł: | Re: Układ hamulcowy - diagnoza, regulacja, regeneracja |
WOW! ![]() ![]() ![]() Odczuwalne korzyści... - ile realnie km ta Nyska robi w ciągu roku? |
Autor: | Juzef [ 29 listopada 2017, 23:54 ] |
Tytuł: | Re: Układ hamulcowy - diagnoza, regulacja, regeneracja |
Realnie to tak z dziesięć (słownie: dziesięć kilometrów) ![]() |
Autor: | Dziwny Mag [ 30 listopada 2017, 13:17 ] |
Tytuł: | Re: Układ hamulcowy - diagnoza, regulacja, regeneracja |
To tylko uzupełnij poziom tym, co jest ![]() ![]() |
Autor: | Marian [ 19 czerwca 2018, 06:27 ] |
Tytuł: | Re: Układ hamulcowy - diagnoza, regulacja, regeneracja |
Zależy czym śmierdzi, bo to może byc jeszcze DA1. Co do pompy - powinna zdać egzamin, a to 'ustrojstwo' z kabelkiem to trójnik z czujnikiem hamulca zapewne,,możesz go przykręcić gdziekolwiek obok pompy. |
Autor: | ShadoVv [ 19 czerwca 2018, 09:11 ] |
Tytuł: | Re: Układ hamulcowy - diagnoza, regulacja, regeneracja |
W nowym typie nie ma wężyków do zbiorniczka w ogóle, zbiorniczek jest bezpośrednio na pompie. I upewnij się czy te idące do hamulców są w takiej samej kolejności, bo nie jestem pewien czy nie są na odwrót (albo to może było z pompą lublinowską, że na odwrót trzeba było podłączyć) |
Autor: | Marian [ 19 czerwca 2018, 10:32 ] |
Tytuł: | Re: Układ hamulcowy - diagnoza, regulacja, regeneracja |
W Lublinowskiej bylo na odwrot; pierwsza sekcja na tył, bo jest regulator siły hamowania. Jak zalożysz kroćce 90st. Zamiast zbiorniczkow to zbiorniczek mozesz miec w kabinie. |
Autor: | Tomcjusz [ 19 czerwca 2018, 12:06 ] |
Tytuł: | Re: Układ hamulcowy - diagnoza, regulacja, regeneracja |
w mojej pompie są króćce i zbiorniczki w kabinie dlatego potrzebuję wężyki od zbiorniczka do pompy. Tylko nie wiem jakie kupić bo płyn może je rozpuścić |
Autor: | Marian [ 19 czerwca 2018, 13:42 ] |
Tytuł: | Re: Układ hamulcowy - diagnoza, regulacja, regeneracja |
Kup czarne, odporne na płyn. Te igielitowe często reagują w jakiś sposób z płynem... |
Autor: | buźka [ 19 czerwca 2018, 22:11 ] |
Tytuł: | Re: Układ hamulcowy - diagnoza, regulacja, regeneracja |
zwykłe igielitowe (bezbarwne) się nie rozpuszczą, ale zmienią się w plastik po niedługim czasie, po prostu stwardnieją i zaczną cieknąć na łączeniach.Zaryzykować można te w niebieskim kolorze, bo one są odporne na działanie paliw i smarów, nie zesztywnieją, przynajmniej nie powinny.Wężyki te czarne, olejoodporne, to oczywiście będą lepsze. |
Autor: | Strucelsw [ 20 czerwca 2018, 18:54 ] |
Tytuł: | Re: Układ hamulcowy - diagnoza, regulacja, regeneracja |
przeżroczyste czasem dziwnym trafem rosieją na powierzchni-płyn przenika przez nie jak przez gąbkę |
Strona 27 z 28 | Strefa czasowa UTC+1godz. |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |