Dzisiaj jest 16 czerwca 2024, 12:19


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 86 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
Autor Wiadomość
Post: 14 stycznia 2017, 18:46 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 14 stycznia 2017, 17:51
Posty: 10
Pojazd: 2004
cały czas ten objaw ma mimo że już cieplej
wyjołem smok spuściłem całe paliwo przy okazji czyszcząc zbiornik sitko na smoku wąż zasilający przedmuchałem kompresorem dałem nowy filtr paliwa po czym nalałem sprawdzonego paliwa odpowietrzyłem odpalił elegancko jak zawsze a mimo to dalej nie reaguje na gaz tak jak powinien


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 14 stycznia 2017, 22:27 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 marca 2009, 23:42
Posty: 981
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Lublin 3, Polonez Kombi
Może pompa podająca już pada - to dla niej dość typowy objaw.

_________________
Polecam Enkol - Społeczne archiwum transportu szynowego


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 15 stycznia 2017, 08:07 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 14 stycznia 2017, 17:51
Posty: 10
Pojazd: 2004
tak podejrzewam po cichu :-| ktoś się orientuje jaki może byś koszt regeneracji i ewentualne sposoby na domową diagnoze bo jak wiadomo może być jakaś pierdoła a skasować za regeneracje pompy nikomu nie zaszkodzi :-|


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 15 stycznia 2017, 11:45 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 listopada 2015, 09:31
Posty: 317
Pojazd: DMP Lublin 3324 Groszek
Hmm...
Wstawić przed pompę wtryskową jakąś samodzielną elektryczną pompkę paliwową?
Zasilić eksperymentalnie z zewnętrznego zbiorniczka z lekkim nadciśnieniem?

_________________
pozdrrrawiam! :)
zbYszek http://www.zbychewka.pl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 16 stycznia 2017, 12:42 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 14 stycznia 2017, 17:51
Posty: 10
Pojazd: 2004
nie miałem innego pomysłu jak odpalić dziada i pompować paliwo gruszką przed filtrem i powiem efektu żadnego :-| jutro muszę zawlec bydlaka do warsztatu bo sam już nic nie wymodze


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 16 stycznia 2017, 21:03 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 marca 2009, 23:42
Posty: 981
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Lublin 3, Polonez Kombi
Baniak, wężyk, kawałek drutu, aby baniak wisiał pod sufitem i masz szybki erzatz podawania pompa paliwową.

_________________
Polecam Enkol - Społeczne archiwum transportu szynowego


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 19 stycznia 2017, 16:33 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 14 stycznia 2017, 17:51
Posty: 10
Pojazd: 2004
Diagnoza postawiona i wyceniona zatarta pompa wtryskowa regeneracja 1.5k lub szukanie używki co najdziwniejsze w tym wszystkim powodem jest benzyna w paliwie która wój wie jak się tam znalazła :evil:


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 19 stycznia 2017, 18:49 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 29 sierpnia 2016, 22:04
Posty: 259
Pojazd: Lublin 3Mi
Ile tej benzyny było? Bo do 10% to nawet niektórzy producenci zalecają, żeby dolewać w okresie zimowym.

_________________
Pozdrawiam, Tomek
Daewoo Lublin 3 3524 2000r, Andoria 4cT90-1MEA 90KM
Intrall Lublin 3Mi 3524 2006r, Andoria 4cTi90-1BE 102KM


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 19 stycznia 2017, 20:00 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5081
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Dokładnie to chciałem powiedzieć. Znajomy do nowej fury zimą lał zawsze 3-5 litrów benzyny na pełny bak ON w okresie zimowym, żeby parafina mu się nie wytrącała. Zero problemów z silnikiem, a tylko pewność, że będzie palił zimą. Musiałoby chyba pół baku tej wachy być, żeby się pompa zatarła, a wtedy to i już raczej inaczej by palił.

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 19 stycznia 2017, 20:42 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 14 stycznia 2017, 17:51
Posty: 10
Pojazd: 2004
co do benzyny to nie powiem jaka zawartość procentowa była mechanik dzwonił że benzyna w w paliwie była i się pompa zatarła a paliwko czeka w kanistrach. myslałem pół dnia skąd się ta benzyna mogła wziąć i jedyne co to dolewka 10L paliwa od brata miał w kanisterku ale w baku miałem 3/4 przy dolewce czyli jak się nie myle 40 może 50l. no nic czuję jakiś szfindel ze strony mechanika bo najpierw dzwoni że pompa na regeneracje pójdzie za 500 a pzniej że ta benzyna była i 1500 za regeneracje lub szukamy używki bo nowa 3k. Bawiłem się sporo z tą awarią i benzyny nie czułem z paliwa wiec sam nie wiem już.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 20 stycznia 2017, 07:18 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 listopada 2015, 09:31
Posty: 317
Pojazd: DMP Lublin 3324 Groszek
Tak czy siak - jest to jeden z powodów, dla których ja nigdy nie wleję benzyny do diesla celem zabezpieczenia przed mrozami. Może coś takiego uchodziło przy klasycznych, rzędowych pompach wtryskowych w starych rzęchach ale wszystko co powyżej, to już ciaśniejsze pasowania i większe ryzyko przytarcia.
Idą jesień, to trzeba wypalić całą zawartość zbiornika i zatankować porządne paliwo zimowe albo jakiś dedykowany szuwaks dodać a nie bawić się w kipera paliwowego ;)
Co innego dolać denatu do benzyny w gaźnikowcach...

_________________
pozdrrrawiam! :)
zbYszek http://www.zbychewka.pl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 20 stycznia 2017, 19:38 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 29 sierpnia 2016, 22:04
Posty: 259
Pojazd: Lublin 3Mi
Oczywiście najprościej lać odpowiednie paliwko i problemu nie ma. Ale nie każdy ma pod ręką stację paliw, która sprzedaje ON arktyczny :( Tym niemniej dziwna sprawa z tą benzyną w paliwie. Może pojedź z tą pompą do pompiarza i niech ją na maszynie sprawdzą, a nie wierz swojemu mechanikowi na słowo.

_________________
Pozdrawiam, Tomek
Daewoo Lublin 3 3524 2000r, Andoria 4cT90-1MEA 90KM
Intrall Lublin 3Mi 3524 2006r, Andoria 4cTi90-1BE 102KM


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 20 stycznia 2017, 20:13 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 14 stycznia 2017, 17:51
Posty: 10
Pojazd: 2004
sprawdzę tą pompe na bank ale już używke mam do włożenia. Moja lubella przebiegów nie robi bo max 15tys na rok więc używka powinna polatać ale zawsze załadowana ponad normę. Ostatnio na wadze załadowana tak na 3/4 może trochę lepiej miała 4.7t :lol:


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 21 stycznia 2017, 01:34 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 29 sierpnia 2016, 22:04
Posty: 259
Pojazd: Lublin 3Mi
jet20 pisze:
zawsze załadowana ponad normę. Ostatnio na wadze załadowana tak na 3/4 może trochę lepiej miała 4.7t :lol:


No to już grubo. Ja więcej jak 4T raczej nigdy nie miałem. Na jakich oponach jeździsz?

_________________
Pozdrawiam, Tomek
Daewoo Lublin 3 3524 2000r, Andoria 4cT90-1MEA 90KM
Intrall Lublin 3Mi 3524 2006r, Andoria 4cTi90-1BE 102KM


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 21 stycznia 2017, 09:01 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 14 stycznia 2017, 17:51
Posty: 10
Pojazd: 2004
Oponki 215/75 16c indeks nosnosci chyba 118 dają radę
Żadna super marka bo jakiś gt radial ale mają w cenie AC na 18 mies


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 86 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net