Forum Miłośników Polskich Dostawczaków https://forum.polskiedostawczaki.pl/ |
|
uszczelka pod miską https://forum.polskiedostawczaki.pl/viewtopic.php?f=6&t=1260 |
Strona 1 z 3 |
Autor: | Mokry [ 22 września 2010, 01:03 ] |
Tytuł: | uszczelka pod miską |
Czy da sie wymienic uszczelke pod miską bez wyciagania silnika z auta. Niestety musze to zrobic a wizja wyjmowania belki z silnikiem mnie przeraza. |
Autor: | Leśnowóz [ 22 września 2010, 08:22 ] |
Tytuł: | |
Pewnie że się da ja tak zrobiłem |
Autor: | Marian [ 22 września 2010, 15:20 ] |
Tytuł: | |
nie jest to proste, bo do wyciągnięcia jej będziesz potrzebować pomocy sił nadprzyrodzonych ale da się, też to robiliśmy w Żuku. |
Autor: | nysanek [ 22 września 2010, 17:33 ] |
Tytuł: | |
da sie samemu bez nerwow tylko 3 razy to przerabialem |
Autor: | Leśnowóz [ 22 września 2010, 22:02 ] |
Tytuł: | |
ja zrobiłem tak zdjąłem dolną osłonę sprzęgła, ustawiłem wał korbowy tak by łapa korbowodu pierwszego cylindra nie zawadzała, wykręciłem 2 śruby M12 mocujące kołnierz sprzęgła do belki, podlewarowałem skrzynię biegów do góry wtedy z przodu robi się wystarczająco dużo miejsca by wyjąc miskę bez nerwów i szarpania, i potem ją włożyć na miejsce |
Autor: | Mokry [ 22 września 2010, 22:22 ] |
Tytuł: | |
Dzieki za odpowiedź w sobote pewno sie wezme bo na razie jezdzić sie nieda - jak strzeliło przez 100km zgubiłem 3 litry oczywiscie na biezaco dolewalem |
Autor: | Leśnowóz [ 23 września 2010, 08:27 ] |
Tytuł: | |
tylko nie dokręcaj potem na siłę bo korkowa uszczelka może pęknąć i będziesz miał nową cieknącą uszczelkę |
Autor: | Mokry [ 23 września 2010, 21:50 ] |
Tytuł: | |
A czy może ktoś się orientuje z jakim momentem dokrecać miske bo teraz nie mam dostepu do książki typu sam naprawiam nysa/żuk |
Autor: | Marian [ 23 września 2010, 22:07 ] |
Tytuł: | |
Z czuciem, ale nie na chama i nie lekko Jak dasz silikon to będziesz widzieć, kiedy będzie mniej więcej ok, i z wyczuciem to dokręcisz - nie będzie cieknąć |
Autor: | Dziwny Mag [ 23 września 2010, 22:12 ] |
Tytuł: | |
Nie ma chyba nigdzie ściśle określonego momentu. Przykręć najpierw wsyztskie śruby tylko tyle, żeby miskę utrzymały, jeszcze bez ściśnięcia uszczelki, a następnie dokręcaj kolejno, ale stopniowo - każda śruba po 2-3 obroty - i tak "w kółko", aż bedziesz widział, że uszczelka jest wyraźnie ściśnięta. |
Autor: | Mokry [ 28 września 2010, 20:50 ] |
Tytuł: | |
dzięki za podpowiedź bo szykowałem się na wyjmowanie silnika. Uszczelka juz wymieniona. Były momenty ze zwątpilem w waszą prawdomównośc bo miska za cholere nie chciala wyjść ale cos mnie tkneło i usunołem brud z belki i wyszła z luzem jeszcze |
Autor: | Chłopak z Niedźwiedzia [ 06 grudnia 2013, 12:48 ] |
Tytuł: | |
Mocno odświeżę... Odnośnie uszczelnienia misy oleju w S-21, czy macie jakieś pomysły na uszczelnienie w tylnej części (w miejscu tego sznura)? Bo nie raz już słyszałem, że zawsze są kłopoty z wyciekami w tym miejscu...u mnie rzecz ma się podobnie. |
Autor: | SQ1SGB [ 09 grudnia 2013, 09:56 ] |
Tytuł: | |
Jeśli chodzi Ci o cieknący sznur łojowy, to proponuję zastosować sznur od Mercedesa W123. Wchodzi ciężko jak nie wiem co, trzeba go uklepywać i trochę nasączyć olejem, żeby wał mógł się swobodnie obracać ale nawet się nie poci. Bez demontażu wału się nie obędzie. Ja to robiłem na wyciągniętym silniku. |
Autor: | Chłopak z Niedźwiedzia [ 09 grudnia 2013, 23:01 ] |
Tytuł: | |
SQ1SGB dzięki za podpowiedź, ale wał na razie zostawię w spokoju, silnika tez nie będę wyciągał. Muszę obejrzeć smok, bo nieraz po dłuższym postoju przy uruchomieniu silnik nie łapie ciśnienia. |
Autor: | kaczka [ 10 grudnia 2013, 21:15 ] |
Tytuł: | |
SQ1SGB a gdzie można takowy sznur nabyć ?? |
Strona 1 z 3 | Strefa czasowa UTC+1godz. |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |