Forum Miłośników Polskich Dostawczaków https://forum.polskiedostawczaki.pl/ |
|
Tylny most hipoidalny - Żuk, Lublin I https://forum.polskiedostawczaki.pl/viewtopic.php?f=6&t=1366 |
Strona 1 z 3 |
Autor: | Leprosus [ 05 grudnia 2010, 09:21 ] |
Tytuł: | Tylny most hipoidalny - Żuk, Lublin I |
Mój Lublin to prawie Żuk dlatego pozwalam sobie na pytanie w tym dziale. Mój wynalazek jeździ na kołach 15. Chciałbym założyć niższe opony, ale konsekwencją będzie zmniejszenie szybkości auta, które i tak do szybkich nie należy. Czy istnieje możliwość wymiany dyfra na szybszy? |
Autor: | nysanek [ 05 grudnia 2010, 10:04 ] |
Tytuł: | |
idzie wszystko zrobic , to pytanie jest bardziej dla tuningowców , pytaj sie na takich forach typu tuning. |
Autor: | Leprosus [ 07 grudnia 2010, 13:46 ] |
Tytuł: | |
Na tuning forach, które znalazłem podniecają się plastikowymi jeździdełkami. Lublin dla nich to wiocha. Jeżeli masz jakieś forum na myśli, to proszę o info. Dzięki za cofnięcie tematu ze śmietnika! |
Autor: | Kahn13 [ 07 grudnia 2010, 19:33 ] |
Tytuł: | |
Leprosus pisze: Na tuning forach, które znalazłem podniecają się plastikowymi jeździdełkami. Lublin dla nich to wiocha. Jeżeli masz jakieś forum na myśli, to proszę o info.
Dzięki za cofnięcie tematu ze śmietnika! zapytam sie Panow fabryce ktorzy montuja mosty z tego co rozmawalem to w dyfrach tylko wałek łączasy wał napedowy z mechanizmem różnicowym miał różna liczbę zebów 11 i 12 chyba. a reszte w skrzynia biegow sie cos zmienialo.. |
Autor: | Leprosus [ 09 stycznia 2011, 16:38 ] |
Tytuł: | |
Czy pytałeś może "Panów w fabryce"? Jeżeli nie, to polecam się pamięci. |
Autor: | Kahn13 [ 09 stycznia 2011, 21:53 ] |
Tytuł: | |
przepraszam ale ostatnio za czesto tam nie bywam a jak juz jestem bo mam duzo na glowie. z tego co pamietam pytajac sie o przelozenia mostow hipoidalnych byly dwa to roznily sie tylko liczba zembów na wałku napędzającym koło tależowe mechanizmu różnicowego... liczy zebów techy wałków nie pamietam. |
Autor: | kaczka [ 06 lutego 2013, 20:15 ] |
Tytuł: | Czy most nowy typ z żuka i lublina 1 pasuje do NYSY |
Czy most nowy typ z żuka i lublina 1 pasuje do NYSY? Mile widziane opinie kogoś kto już to robił. Wiem że trzeba skracać wał. |
Autor: | Marian [ 06 lutego 2013, 20:19 ] |
Tytuł: | |
To przy skracaniu wału ewentualna zmiana flanszy na inną ilość otworów nie będzie problemem. Pytanie tylko, czy mocowania amortyzatorów są w tych samych miejscach... To może być jedyny "problem" ![]() |
Autor: | Kahn13 [ 06 lutego 2013, 20:45 ] |
Tytuł: | |
w miejsce mostu starego typu mostu wstawilismy hipoidalny wszystko pasowalo tylko wał łamany musi być ![]() |
Autor: | morchun93 [ 10 października 2013, 19:01 ] |
Tytuł: | Dyfer żuk diesel a lublin I |
Witam, mam pytanie, bylem dzisiaj na szrocie i widzialem żuka z silnikiem andoria, mial most identyczny jak lublin lecz z lublina jest szerszy, pozatym mial delikatnie inna rame przy mocowaniu resorów były dodatkowo podparte u góry wzmocnieniem metalowym na takich gumach i wyglądało to na orginalne spawy, i do tego ze to jest orginalny żuk diesel a chyba wszystkie żuki szły jako benzynowe? Jak to rozumieć czy dyfer z liblina 1 mozna bez skracania założyc do żuka? |
Autor: | morchun93 [ 10 października 2013, 19:05 ] |
Tytuł: | |
mała poprawka wzmocnienia metalowe były przyspawane do ramy a na nich były gumy:) |
Autor: | Kahn13 [ 10 października 2013, 21:49 ] |
Tytuł: | |
mam w domu most z lublina II który ma również wspawane fabrycznie mocowania w miejscu roztawu resorów żuka tylko chyba trzeba mocowania amortyzatorów przespawać.( lublin był z 97 roku wiec wtedy jeszcze żuki produkowano a w odmiachach z kontenerem były te szersze mosty hipoidalne montowane które były we wszystkich lublinach) wał pedny jest oczywiście skrócony bo mają różne długości "gruszki" (nie chce mi sie szukac poprawnej nazwy) ![]() |
Autor: | buźka [ 10 października 2013, 23:37 ] |
Tytuł: | |
Ja tam nie wiem,instrukcja mi podaje tylko 2 rozstawy tylnego mostu (kół) a lublinowske są niby jeszcze szersze.No,ale może w 97 już pakowali jeszcze szersze do wersji kontenerowych/skrzyniowych w żukach?Instrukcja jest z 94 roku.A wał napędowy od starego mostu jest 4,5 cm dłuższy,niż ten od hipo. |
Autor: | morchun93 [ 11 października 2013, 18:17 ] |
Tytuł: | |
wal wyglądał identycznie jak w lublinie, nie wyglądał na skracany, a do tego na pake był wrzucony drugi taki jak miał zamontowany tez wygladał jak z lublina i jego szerokosc byla taka sama jak tego zamontowanego:) wiec juz sam nie wiem, a jezeli moge zapytac jaki najlepiej most zastosowac bez wiekszych przerobek do andori? Samochod służy jako PRACUS:) wiec przydalo by sie troche zwiekszyc moc pierwszego biegu a wydłuzyc predkosc biegu 3 |
Strona 1 z 3 | Strefa czasowa UTC+1godz. |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |