Forum Miłośników Polskich Dostawczaków
https://forum.polskiedostawczaki.pl/

Spadek mocy S 21
https://forum.polskiedostawczaki.pl/viewtopic.php?f=6&t=1432
Strona 1 z 2

Autor:  Robo [ 07 stycznia 2011, 23:36 ]
Tytuł:  Spadek mocy S 21

Jest problem spory.
Prędkośc maksymalna to 65 km/h, a na górce wzniesienia nawet już 45....
Wpieprza litr oleju na 1000 km
Spore ilości płynu w chłodnicy pozerane są, ale nie tworzy się "masełko".
Uszczelka pod głowicą, może pierścienie... Jak to sprawdzić???

Autor:  Marian [ 07 stycznia 2011, 23:48 ]
Tytuł: 

Jak pożera wodę i olej bierze to uszczelka pod głowicą na 100%.
Jeśli tylko by brał olej (A plyn chodniczy uciekal inna drogą) to mogą być pierścienie - sprawdź kompresję.

Autor:  PARZUŚ [ 07 stycznia 2011, 23:51 ]
Tytuł: 

jakis dymek spod glowicy ?

Autor:  nysanek [ 08 stycznia 2011, 09:25 ]
Tytuł: 

wywal ten silnik , on katowany byl juz w Policji , kazdy jezdzil to wiesz , i nie moje to co tam gaz do dechy.Tam jak zdejmiesz glowice to i zawory do roboty beda napewno masz wypalone i ma przedmuchy do tego gniazda odksztalcone wypalone :!: wydechowe najczesciej po dupie dostaja, do tego ten olej spalnie , potem jak zejdziesz bardziej w dol silnika to i panewki beda , jednym zdaniem jest zuzyty kompletnie jedno zrobisz drugie sie zacznie

Autor:  Robo [ 08 stycznia 2011, 19:12 ]
Tytuł: 

Ile u was kasują za takie coś? Za uszczelkę lub remont motoru?

Autor:  nysanek [ 08 stycznia 2011, 19:28 ]
Tytuł: 

a skad ja wiem , sam robie , czy to nysa ,bmw czy motury :o ale nominalny nowy S21 to ze 3 tysiace zl , naprawa twojego kompletna taka solidna tez mi sie wydaje ze taniej niebedzie , sprawdz pw

Autor:  Dziwny Mag [ 10 stycznia 2011, 02:27 ]
Tytuł: 

Uczciwy remont kapitalny S21, ale ze spokojnym szukanime części w dobrych cenach, to i w 2 tysiakach się może zmieścić. Tak "normalnie" to ok 3 tyś.

Autor:  Robo [ 11 stycznia 2011, 20:35 ]
Tytuł: 

pw poszedł Przemek.

Autor:  Robo [ 13 stycznia 2011, 16:49 ]
Tytuł: 

Jaka komresja powinna być w s-21? U mnie jest 10 atm. Czy to znaczy że jest ok? Wiem, że pewnie jest w książce, ale jestem w pracy i nie noszę jej ze sobą :wink:

Autor:  Marian [ 13 stycznia 2011, 17:06 ]
Tytuł: 

na każdym cylindrze masz 10? Jeśli na każdym to ok, w książce podają 1 - 1,1MPa czyli tak ok 10 atm

Autor:  Robo [ 13 stycznia 2011, 17:21 ]
Tytuł: 

to ja nie wiem o co chodzi wcale. Może to gaźnik? Ale co z tą wodą... Ponoć litr oleju na 1000 km to pikuś.. :?:

Autor:  Marian [ 13 stycznia 2011, 19:54 ]
Tytuł: 

no ten litr to może sobie wziąć też tak słyszałem. Ale woda nie ma prawa jakoś mocno ubywać... Może nie masz mocy bo hamulce trzymają? Tylko pewnie byś poczuł smród, i bębny by się grzały. Ale kolega tak miał właśnie w maluchu. No nie Wiem, to chyba Tomek ma racje, ze silnik jest skatowany.... Próbuj wszystko wyregulować, luzy zaworów, odstep styków przerywacza i elektrod świec, gaźnik, zapłon... Jak się nie poprawi to ja bym szukaj nowego silnika, albo jakiegoś dobrego do remontu

Autor:  Robo [ 21 stycznia 2011, 20:57 ]
Tytuł: 

Z normalnego płynu robi się takie coś? To uszczelka walnięta?

Obrazek

Autor:  nysanek [ 21 stycznia 2011, 21:12 ]
Tytuł: 

wskazuje nato :? chyba ze blok silnika ma tyle syfu i rdzy , ale spusc to z chlodnicy czym predzej. Umnie jak byla uszczelka walnieta to dmuchal kompresje do ukladu chlodniczego jak wylaczylem silnik bulgotalo w chlodnicy a plyn niebyl taki jak u ciebie tylko z lekkim nalotem oleju znaczy plywal olej w plynie na górze, i odrazu w ten sam dzien to rozebralem wszystko .

moze to jednak syf z bloku silnika w chlodnicy , ale jak pisales ze silnik nierownomiernie chodzi, to mozesz miec wygieta tez laske popychaczy dla ktoregos z cylindrów przez to praca zaworowa jest ograniczona , i bedzie silnikiem tez szarpac.

Autor:  Marian [ 21 stycznia 2011, 21:25 ]
Tytuł: 

no olej to to nie jest, ale taki płyn też nie powinien być. Sprawdź to, co Tomek mówi :)

Strona 1 z 2 Strefa czasowa UTC+1godz.
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/