Dzisiaj jest 22 czerwca 2024, 11:51


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Post: 07 lipca 2010, 16:31 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 31 maja 2010, 20:29
Posty: 14
Lokalizacja: okolice Warszawy
Czy ktoś z Was przerabiał może patent podłączenia dwóch jednakowych chłodnic do silnika S21 ?
W związku z przygotowaniami naszego Żuka do trasy Złombolowej i koniecznością przewidzenia najgorszych upałów wpadł nam do głowy taki pomysł. Dodatkowo udało nam się przypadkiem zdobyć całkiem nową druga chłodnicę. Problem pojawia się jeżeli chodzi o wpięcie dwóch takich molochów, szczególnie jeżeli chodzi o rozgałęzienie przewodu górnego termostat-chłodnica.

Wszelkie rady mile widziane ;)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 07 lipca 2010, 18:21 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
http://forum.polskiedostawczaki.pl/temat-vt3. ... &start=150

taki patent sie sprawdza.

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 11 lipca 2010, 11:42 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5083
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
i jak macie nowa chlodnice, to od razu ja zamontujcie, bedziecie pewni, ze nie macie syfu w srodku starej. ;)

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 20 lipca 2010, 11:04 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 31 maja 2010, 20:29
Posty: 14
Lokalizacja: okolice Warszawy
Byliśmy ostatnio w drobnej trasie 500 km po Polsce naszym Żuczysławem i z powodu potwornego upału i korków na trasie Gdańsk - Warszawa opracowaliśmy na poboczu super pomysł na chłodzenie. Jak to się mówi potrzeba jest matką pomysłów - po prostu zdemontowaliśmy przednią atrapę. Teraz podczas jazdy temp. mamy poniżej 80C zamiast prawie 100C ;)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 20 lipca 2010, 11:16 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5083
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Żuki z jeleniogórsdkiego MPGKu tez jezdza bez atrapy :) PRzynajmniej w te gorące dni

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 20 lipca 2010, 18:20 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
zuki mialy z tym problem , nysy nie :lol: :twisted:

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 20 lipca 2010, 19:22 
Administrator Nysa Service

Rejestracja: 29 lipca 2007, 11:09
Posty: 1057
Lokalizacja: Polska
< nysa - service > pisze:
nysy nie :lol: :twisted:



oczywiście :P http://forum.polskiedostawczaki.pl/temat-vt666.html


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 20 lipca 2010, 20:03 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
ale wiecej powietrza wchodzi przez atrape nysowa i tak :wink:

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 21 lipca 2010, 10:21 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lutego 2009, 10:18
Posty: 437
Lokalizacja: Skąd Inąd
ale nie więcej niż w moim Żuku :mrgreen:

ale ciekawość mnie zżera gdzie miała by być ta druga chłodnica :?:
czy jedna za drugą :?:
a czy nie lepiej zamiast 2 chłodnic założyć jedną inną :?:
czy chłodnica od andorii nie ma przypadkiem większej powierzchni chłodzącej :?: większa pojemność i diesel podpowiada mi ze powinna być wydajniejsza

_________________
www.facebook.com/blachoterapia


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 21 lipca 2010, 12:30 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2009, 17:36
Posty: 822
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Żuk A-0701J i A-111J
Leśnowóz pisze:
ale nie więcej niż w moim Żuku :mrgreen:

ale ciekawość mnie zżera gdzie miała by być ta druga chłodnica :?:
czy jedna za drugą :?:
a czy nie lepiej zamiast 2 chłodnic założyć jedną inną :?:
czy chłodnica od andorii nie ma przypadkiem większej powierzchni chłodzącej :?: większa pojemność i diesel podpowiada mi ze powinna być wydajniejsza

tak jest jak mówisz
tylko chlodnica z odzysku bo jak gadalem z sprzedawca w sklepie dawniej w polmozbycie pracowal to ktos zezlomowal jedyna "forme" do produkcji chlodnic do żuka diesla
w ramie do diesla jest wspornik troche inny ale to nie problem wyciac i wspawac i bedzie chlodnica pasowac

_________________
"Ozdobą wszystkich dróg jest lubelski żuk"


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 21 lipca 2010, 18:13 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5083
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
a od Lublina to juz by nie mozna na upartego przypasowac.. :lol: wiem ,ze nie o to chodzi, ale jak komus zalezy bardziej na dobrym chlodeniu niz na oryginalnosci to na pewno do zrobienia :)

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 26 października 2011, 19:48 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 05 października 2011, 15:52
Posty: 48
Lokalizacja: Krapkowice
Jak ci się uda to załatw sobie wentylator sześciołopatkowy. Można to było kiedyś kupić. Dedykowane było do Żuków eksportowanych do Egiptu.

Miałem to kiedyś w Moim Żuku i Warszawie. Sprawdzony patent i nic się nie grzało.

_________________
Miłosnik kolei rodem z Mosznej.
Kingsaiz dla każdego!!!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 26 października 2011, 19:56 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lutego 2009, 17:07
Posty: 57
Lokalizacja: Bełchatów
AdamM pisze:
Jak ci się uda to załatw sobie wentylator sześciołopatkowy. Można to było kiedyś kupić. Dedykowane było do Żuków eksportowanych do Egiptu.

Miałem to kiedyś w Moim Żuku i Warszawie. Sprawdzony patent i nic się nie grzało.


Takie wentylatory są do kupienia na aukcji. Pochodzą z samochodów GAZ 69. Sam mam taki założony do silnika S 21.

Pzdr

_________________
GAZ 69 M 1970 r albo starszy, silnik S-21


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 26 października 2011, 20:00 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
jezeli chodzi o chlodnice to dodam tak z wlasnego doswiadczenia ze te chlodnice co byly w PRLu wyprodukowane sa wydajniejsze maja wiekszy przewiew powietrza przez zeberka , bo sa tez chlodnice rzemioslo gdzie zeberka sa mniejsze i kanaly wodne tez.

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net