Forum Miłośników Polskich Dostawczaków https://forum.polskiedostawczaki.pl/ |
|
Aparat zapłonowy - diagnoza, regulacja, regeneracja https://forum.polskiedostawczaki.pl/viewtopic.php?f=6&t=2914 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | PONY007 [ 29 sierpnia 2015, 10:31 ] |
Tytuł: | Aparat zapłonowy - diagnoza, regulacja, regeneracja |
->PRZEJDŹ DO WPISU NA STRONIE... |
Autor: | nysanek [ 31 sierpnia 2015, 18:15 ] |
Tytuł: | Re: Aparat zapłonowy - diagnoza, regulacja, regeneracja |
napisales tam ze aparat trzeba tez smarowac olejem ? czytalem ale moglem przeoczyc najlepiej wziasc strzykawke mala i prysnac olej do tej 5 mm gwintowej dziury |
Autor: | Marian [ 31 sierpnia 2015, 19:50 ] |
Tytuł: | Re: Aparat zapłonowy - diagnoza, regulacja, regeneracja |
Tak, jest napisane Ważne, żeby styki kopułki i przerywacza nie były zaolejone, ale na filc, krzywkę po kropelce oleju. W korpusie jest wlew, tak jak piszesz najlepiej strzykawką zaaplikować trochę. Starsze aparaty miały tam smarowniczkę na smar stały, wciskało się smar wkręcając smarowniczkę |
Autor: | Przypadkowy [ 05 września 2016, 11:42 ] |
Tytuł: | Re: Aparat zapłonowy - diagnoza, regulacja, regeneracja |
witam. czy przypadkiem aparat od stara 266 albo ktoregoś starszego, nie jest ten sam? ma co prawda wałek wyglada trochę inaczej ale czy mechanizm odśrodkowy nie jest taki sam...? |
Autor: | Przypadkowy [ 28 października 2016, 19:11 ] |
Tytuł: | Re: Aparat zapłonowy - diagnoza, regulacja, regeneracja |
Nikt nie wie... cóż. Zaryzykowałem więc i gdyby komuś jednak nie podobała się aktualna cena nowego aparatu, oscylująca w granicach 4 stów; to melduje posłusznie: Tak, pasuje_i 6 razy mniej kosztuje P.s. nie od tego stara ale tez z dwoma 6 stkami, oczywiście nie obędzie się bez drobnych transplantacji i wytoczenia 2 podkładek, grubych bodajże na 8,5mm ze spółdzielczym pozdrowieniem |
Autor: | Strucelsw [ 28 października 2016, 19:33 ] |
Tytuł: | Re: Aparat zapłonowy - diagnoza, regulacja, regeneracja |
266 to diesel, jak star benzyniak to 66, 660 lub 29. krzywka na pewno inna bo 6cyl. a ciezarki sprawdź względem masy i sprężynki na srednicę drutu i długość, inaczej charakterystyka regulatora się nie zgodzi. |
Autor: | Przypadkowy [ 28 października 2016, 19:50 ] |
Tytuł: | Re: Aparat zapłonowy - diagnoza, regulacja, regeneracja |
nie sprawdzałem ciężarków choć myślałem żeby zważyć, sprężynki na oko :p Odpaliła od pierwszego strzału _no i mruczy jak tsza Rożni się wałkiem, krzywką i długością tego "trzpienia" ktory wchodzi do bloku. |
Autor: | Tosik [ 21 lipca 2018, 14:54 ] |
Tytuł: | Re: Aparat zapłonowy - diagnoza, regulacja, regeneracja |
Cześć potrzebuję pomocy - jak zdemontować aparat zapłonowy w Żuku? Czy aby wyjąć aparat, trzeba coś wcześniej zdemontować? |
Autor: | Marian [ 22 lipca 2018, 22:28 ] |
Tytuł: | Re: Aparat zapłonowy - diagnoza, regulacja, regeneracja |
Nie, wystarczy odkręcić śrubę regulatora, tą co jest przy skali regulatora. Teoretycznie po pociągnięciu w górę aparat powinien wyjść, czasem jest zapieczony i trzeba go rozruszać. |
Autor: | Poncki [ 19 stycznia 2019, 15:04 ] |
Tytuł: | Re: Aparat zapłonowy - diagnoza, regulacja, regeneracja |
Długo szukałem więc może komuś się przyda: Regulacja zapłonu - strona 348 w czarnej książce. |
Autor: | Melesjo [ 27 marca 2019, 21:17 ] |
Tytuł: | Re: Aparat zapłonowy - diagnoza, regulacja, regeneracja |
Poncki pisze: Długo szukałem więc może komuś się przyda: Regulacja zapłonu - strona 348 w czarnej książce. Możesz coś więcej napisać. Jakiej czarnej książce? |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+1godz. |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |