Forum Miłośników Polskich Dostawczaków
https://forum.polskiedostawczaki.pl/

Żuk - Luz zaworowy 4c90
https://forum.polskiedostawczaki.pl/viewtopic.php?f=6&t=2944
Strona 1 z 1

Autor:  zokolic [ 25 września 2015, 12:30 ]
Tytuł:  Żuk - Luz zaworowy 4c90

Luzy zaworowe na zimnym silniku 0,2 mm zarówno na ssącym jak i na wydechowym.


Mercedes W 123 2.4D
Bardzo podobny silnik do 2.4 Andoria, słychać jak klepie każdy cylinder.
W żuku (wiadomo nowsa pompa) i bardziej zrywny silnik
Tylko strasznie głośny, zastanawia mnie czy przypadkiem nie mam za dużych luzów zaworowych.

Autor:  Marian [ 25 września 2015, 14:28 ]
Tytuł:  Re: Żuk - Luz zaworowy 4c90

Trochę nie rozumiem. To ma być stwierdzenie, pytanie? :D Jakoś tak to napisałeś, że nie umiem ustalić istoty :D

Autor:  zokolic [ 25 września 2015, 14:44 ]
Tytuł:  Re: Żuk - Luz zaworowy 4c90

Cholera sam nie wiem...

Silnik pracuje równo, jednak słychać czasem takie klekotanie. Jakby nikomu nie potrzebny.. Jakby luz zaworowy, ale chwilowo. Wie ktoś co ile trzeba regulować, czy nie ma różnicy ?

Autor:  Marian [ 25 września 2015, 14:50 ]
Tytuł:  Re: Żuk - Luz zaworowy 4c90

Ale piszesz o W123, czy o Andorii w końcu, bo z tekstu wynika, że o mietku, a z tytułu, że o żuku :D

Autor:  zokolic [ 25 września 2015, 15:00 ]
Tytuł:  Re: Żuk - Luz zaworowy 4c90

O żuku, ale mietek chodzi ciszej a ma nawalone 900 tysięcy :D

Autor:  Marian [ 25 września 2015, 15:09 ]
Tytuł:  Re: Żuk - Luz zaworowy 4c90

Hm. Może to dlatego, że to Mercedes-Benz, a nie Andoria. Choć byłoby to dziwne, wszak dlaczego by sądzić, że Mercedes miał najlepsze silniki...

A tak serio - klepanie może być powodowane nie tylko zaworami.

Autor:  zokolic [ 27 września 2015, 23:18 ]
Tytuł:  Re: Żuk - Luz zaworowy 4c90

Największą zaletą silnika z mesia jest jego legenda.
Jest mułowaty i spala relatywnie więcej (bo trzeba go przeciągać).

Mam za duży luz zaworowy. Zdam relacje.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+1godz.
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/