Dzisiaj jest 27 grudnia 2024, 05:29


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Post: 11 listopada 2018, 18:29 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 11 listopada 2018, 18:03
Posty: 3
Lokalizacja: Włodawa
Pojazd: Żuk a11
Witam, szukałem na forum podobnego wątku ale nic nie znalazłem. Mój silnik s-21 w żuku ma jakiś problem, ładnie pracuje tylko co chwile delikatnie nim szarpie i pierdzi w tłumik, tak jakby był któryś z zaworów podparty albo gubił zapłon. Ale właśnie zawory wszystkie sprawdzalem juz z 15 razy, luzy mają wlasciwe i na zimnym i na ciepłym silniku. Oprócz tego wymieniłem świece na nowe Boscha, nowe przewody, nowa kopułka z palcem, przerywacz wyczysczony, przerwa 0,4mm, dzisiaj wymieniłem cewke i posprawdzałem wszystkie kable no i wszystko wydaję się być ok, tyle, że żuk dalej szarpie. Dodam, że na gazie jest to samo, podczas jazdy tego sie nie odczuwa na szczęście, lecz na wolnych obrotach trochę to wkurza. Niestety nie ma możliwości ustawienia zapłonu, zapieczony aparat na amen... Probowalem regulować zapłon kręcąc kopułka ( z odgięta blaszką ustalającą) ale te szarpanie jest dalej. Może ktoś ma pomysł co może być nie tak, bo mi juz ręce opadają. Podam link do filmiku, słychać na nim te szarpanie/ pierdzenie w tłumik https://youtu.be/mXK28SP9ZoM


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 12 listopada 2018, 10:00 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5092
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Ustawienie zapłonu i składu mieszanki. Jak zapieczony aparat to czeka Cię rozruszanie go lub wymiana na nowy :) Może być, że aparat sam w sobie jest już rozklekotany i wymaga wymiany lub regeneracji.

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 22 listopada 2018, 12:17 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 11 listopada 2018, 18:03
Posty: 3
Lokalizacja: Włodawa
Pojazd: Żuk a11
Właśnie z tym rozruszaniem to nie taka prosta sprawa, nie chcę go urwać ( kiedyś w innym żuku mi się urwał) bo poźniej rozbiórka całego silnika. Druga sprawa, po wyregulowaniu LPG spalanie wynosi ok 22l/100km po mieście w obciążeniem około 400kg( kilka betonowch krawężników, żeby tak nie podskakiwał). Niestety śruby już tak poskręcałem że dalsze zmiejszanie dawki powoduje nierówną pracę silnika. Przy obecnych temp takie spalanie mieści się w normach, czy jednak za dużo?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 22 listopada 2018, 18:42 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5092
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Trochę dużo. Powinien się po mieście mieścić sporo poniżej 20 moim zdaniem. U nas w trasie z pełnym obciązeniem wychodzi 13,5-15l LPG/100km. Po mieście parę litrów więcej, ale nie 20

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 22 listopada 2018, 19:00 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2071
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
do ok 17l w mieście jest ok. po wawie w ekstremalnych korkach potrafi być 20.
Zmień świece na denso WF20tt na innych nieraz był problem z wypadającymi zapłonami.
jak nie ruszysz aparatu, nie da rady ustawić zapłonu, nie będzie dobrze. Palnik, młotek, siuwaks i w końcu wyjdzie. poza tym mogą być nieszczelne zawory.

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 22 listopada 2018, 23:18 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lipca 2007, 00:46
Posty: 2845
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
Jakość samego gazu też ma bardzo dużo do rzeczy.

_________________
Kot może zostać. Reszta - wypierdal*ć!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 23 listopada 2018, 18:53 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2071
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
i stacja na której się tankuje. najmniej na orlenie oszukują.

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net