Forum Miłośników Polskich Dostawczaków
https://forum.polskiedostawczaki.pl/

4CT90 Lublin, nie odpala, traci moc
https://forum.polskiedostawczaki.pl/viewtopic.php?f=6&t=5535
Strona 1 z 1

Autor:  JuniorCrx [ 28 lipca 2024, 19:28 ]
Tytuł:  4CT90 Lublin, nie odpala, traci moc

Witam, kupiłem i chyba żałuję
Mam problem z odpalaniem Lublina, nowe węże paliwowe, doszedłem do tego że przewód ssący od baku do pompki był nie drożny (przedmuchany), po podaniu paliwa z bańki przed pompką auto zapala, po podłączeniu do baku już jest problem. Pompka wstępna nowa (ale tu miałbym wątpliwości czy jest sprawna), wtryskowa sprawdzona i niby jak nowa. Co i jak jeszcze sprawdzić?

Autor:  Strucelsw [ 29 lipca 2024, 21:44 ]
Tytuł:  Re: 4CT90 Lublin, nie odpala, traci moc

smok w baku zarosniety

Autor:  JuniorCrx [ 30 lipca 2024, 13:42 ]
Tytuł:  Re: 4CT90 Lublin, nie odpala, traci moc

Smok wymieniony, będę przerabiał rurkę między pompką a bakiem. Teraz walczę z rozrządem i ogólnie z wszystkim co nie dokręcone i cieknące. Pompa wtryskowa ciekła na uszczelnieniu bo oring zgnieciony. Walczę dalej

Autor:  JuniorCrx [ 04 sierpnia 2024, 10:58 ]
Tytuł:  Re: 4CT90 Lublin, nie odpala, traci moc, podłączenie nagrzew

Ktoś podpowie jak podłączyć węże chłodzenia i nagrzewnicę? Coś jest pokombinowane, nagrzewnica była odcięta... Silnik to euro 2, w poprzednim był chyba euro 3 i są inaczej podłączone węże, nie ma nawet krućca z tyłu pompy wody tak jak w tym.
Obrazek
Zastanawiam się też czy nie zamontować jakiegoś separatora oleju, wszystko z głowicy zasysa turbina...

Autor:  JuniorCrx [ 05 sierpnia 2024, 21:13 ]
Tytuł:  Re: 4CT90 Lublin, nie odpala, traci moc

Porażka nr 1. Wszystko poskładane i nie odpala a jeśli już to na 2s, bez mocy i czarno z wydechu. Przy rozbiórce wydawało się że rozrząd jest lekko przestawiony, kiedy zgadzał się znak na kole zamachowym i wałku rozrządu to na kole przestawiacza wtrysku blaszka wskazywała o pół zęba wcześniej (pompa ustawiona na znakach) ale auto jako tako odpalało.
Obrazek
Teraz po założeniu nowego paska koło ustawione jest na ząb z kropkami (tak jak pokazuje instrukcja jeśli dobrze rozumiem) i auto nie odpala... Wymieniałem też uszczelnienia w przestawiaczu kąta i według instrukcji nalałem 250ml oleju = pełno pod sam korek, tak ma być czy jednak to za dużo?
Obrazek

Autor:  Strucelsw [ 06 sierpnia 2024, 21:02 ]
Tytuł:  Re: 4CT90 Lublin, nie odpala, traci moc

tak ma być. pompa do ustawienia

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+1godz.
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/