Instrukcja podaje do wersji z silnikiem Andoria akumulator 55Ah sztuk dwa,czyli połączone równolegle,żeby zwiększyć prąd rozruchu.Natomiast książka do Lublina podaje już akumulator 110Ah i 550A rozruchu,oraz akumulator 120Ah i 600A rozruchu.Nie wiem,z czego wynikają takie dane,bo być może słabszy aku jest do wersji benzynowych.Natomiast w Żukach dwa akumulatory były chyba tylko we wcześniejszych rocznikach z Andorią,bo występował rozrusznik starego typu,który ciężej kręcił,z racji swojej budowy,dodatkowo świece żarowe sporo żarły.
W późniejszych rocznika stosowali już rozrusznik z reduktorem,tak samo jak w Lublinie.
Do takiego rozrusznika nie trzeba już tak mocnego aku.Ja mam w swoim Żuku aku 74Ah i 680A rozruchu.Już rok czasu działa bezproblemowo.Pali za każdym razem i kręci jak wściekły,ale rozrusznik mam z reduktorem,bo taki już był fabrycznie.