Dzisiaj jest 23 listopada 2024, 09:06


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Post: 13 lipca 2015, 15:26 
Gość Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lipca 2015, 11:38
Posty: 17
Pojazd: Warszawa 223 rocznik 1969
W takim razie posprawdzam dziś dokładnie ale wizualnie były ok, w konektory też zaglądałem i psikałem sprayem do styków.

Prądnica po podaniu na nia napięcia kręci się jako silnik, dziś jeszcze sprawdze jakie napięcie daje po bez regulatora i pójdę tropem przewodów w stronę stacyjki i amperomierza bo w sumie skupiłem się tylko na przewodach łączących prądnicę z regulatorem.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 13 lipca 2015, 18:48 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2836
Lokalizacja: EU
jak mierzysz prad czy Ci laduje ? pradnica potrzebuje wieksze obroty do ladowania jak alternator :wink: na wolnych obrotach niebedzie ladowac , nawet jazda w miescie bywa bez ladowania aku.

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 14 lipca 2015, 07:48 
Gość Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lipca 2015, 11:38
Posty: 17
Pojazd: Warszawa 223 rocznik 1969
Warszawa ma amperomierz. Zawsze gdy ładowanie było sprawne wskazówka była nawet na wolnych powyżej 0 . W tym momencie jest poniżej zera. Syn siedzi w aucie i trzyma obroty powyżej 1500 a ja majstruję. Wczoraj nie miałem czasu ale dziś na pewno sprawdzę wszystkie kable tak jak radził kolega "Dziwny Mag"


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 14 lipca 2015, 09:34 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5092
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Sprawdź woltomierzem (multimetrem najlepiej), może zwyczajnie wskaźnik się zepsuł, albo na jakimś przewodzie jest duża rezystancja.

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 14 lipca 2015, 09:39 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2836
Lokalizacja: EU
wycofali regulator RG15a w 1963 roku , zastapil go RG15f , mowa o nysie 501 , napewno styki w regulatorze u ciebie niesa wypalone. Pradnica powinna dawac prad znamionowy 18A przy napieciu znamionowym 12V w stanie zimnym : powyzej 1400 obr/min , w stanie nagrzanym powyzej 1700 obr/min , tak sobie czytam ksiazke napraw nysy 501 i sa 2 strony o naprawie pradnicy oraz tego regulatora :shock: tak naprawde wszystko jest pod lupe brane, zycze tobie nimnul wykrycia usterki jak najszybciej :wink:

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 15 lipca 2015, 07:17 
Gość Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lipca 2015, 11:38
Posty: 17
Pojazd: Warszawa 223 rocznik 1969
Wczoraj udało się w końcu wychylić wskazówkę amperomierza na +20A :) Dziękuje Wam za pomoc, gdyby nie Wy gotów bym był już kupować kolejne elementy sądząc że są uszkodzone.

Niestety nie jestem w stanie jednoznacznie ustalić co mogło być przyczyną. Po prostu raz jeszcze dokładnie rozebrałem prądnicę, przemyłem wszystko benzyną, komutator starannie oczyściłem nożykiem i przeczyściłem drobnym papierkiem, wyprostowałem szczotkotrzymacz który wydawał się ustawić szczotkę pod kątem względem komutatora ( tak że szczotka mogła ślizgać się po dwóch różnych wycinkach komutatora ). Całość złożyłem do kupy z tym nowym regulatorem RG-15K i wszystko zatrybiło :)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 15 lipca 2015, 16:48 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2836
Lokalizacja: EU
super :D

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 14 października 2015, 12:26 
Gość Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lipca 2015, 11:38
Posty: 17
Pojazd: Warszawa 223 rocznik 1969
Gdyby ktoś z szanownych forumowiczów posiadał na sprzedaż najlepiej nową prądnicę P20 pasującej do mojej Warszawy z plusem na masie to chętnie przytulę w dobrej cenie oczywiście :-p


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 19 października 2015, 12:36 
Gość Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lipca 2015, 11:38
Posty: 17
Pojazd: Warszawa 223 rocznik 1969
Jadę dzis po pądnicę oryginał nigdy nie zakładany o oznaczeniu P20 A czy ta na pewno będzie z plusem na masę ?? I czy na pewno będzie działała z moim regulatorem RG-15K ???


Jadę dokłądnie po ten zestaw : http://olx.pl/oferta/pradnica-p20a-i-ro ... f62a33fbfc

Czy ten rozrusznik tez podchodzi do Warszawy ??


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 21 października 2015, 10:49 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 marca 2009, 23:42
Posty: 981
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Lublin 3, Polonez Kombi
"+" czy "-" to kwestia wzbudzenia.
Ja miałem prądnicę co lata chodziła z "-" na masie i w 5 minut przepieliśmy ją na "+" na masie, bo regulator był na "+"... kolejne 2-3 minuty przepinaliśmy amperomierz, bo pokazywał odwrotnie niż trzeba.

_________________
Polecam Enkol - Społeczne archiwum transportu szynowego


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net