Dzisiaj jest 16 czerwca 2025, 22:42


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 286 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 20  Następna
Autor Wiadomość
Post: 11 września 2015, 14:15 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1213
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
I tym samym realizujemy to,co fabryka powinna była produkować seryjnie.Ja zupełnie nie wiem,dlaczego mając gotowca w postaci podzespołów z lublina,nie zdecydowano się na seryjną produkcję tak zmodyfikowanych żuków.Gdyby tam ktoś pomyślał,to może dziś mielibyśmy gotowe silniki s-21 ze skrzynią tczew,bo co to za problem dla fabryki opracować odpowiedni odlew potrzebny do połączenia skrzyni z silnikiem?Pestka.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 11 września 2015, 14:23 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
Jaki jest moment obrotowy 4c90 a s-21 może o to chodziło, w sensie czy s-21 podoła.

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 11 września 2015, 21:54 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5105
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Te silniki mają podobne momenty maksymalne, tylko nieco inną charakterystykę tegoż momentu.

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 12 września 2015, 10:26 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2009, 17:36
Posty: 845
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Żuk A-0701J i A-111J
buźka pisze:
I tym samym realizujemy to,co fabryka powinna była produkować seryjnie.Ja zupełnie nie wiem,dlaczego mając gotowca w postaci podzespołów z lublina,nie zdecydowano się na seryjną produkcję tak zmodyfikowanych żuków.Gdyby tam ktoś pomyślał,to może dziś mielibyśmy gotowe silniki s-21 ze skrzynią tczew,bo co to za problem dla fabryki opracować odpowiedni odlew potrzebny do połączenia skrzyni z silnikiem?Pestka.


problem=$$$

_________________
"Ozdobą wszystkich dróg jest lubelski żuk"


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 12 września 2015, 16:07 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2009, 17:36
Posty: 845
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Żuk A-0701J i A-111J
tutaj jest artykuł z fachowym miesięczniku o TS5-21 strona 75

Przepraszam tutaj http://www.samochody-specjalne.com.pl/f ... fault.html

_________________
"Ozdobą wszystkich dróg jest lubelski żuk"


Ostatnio zmieniony 12 września 2015, 20:07 przez Kahn13, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 12 września 2015, 19:43 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 marca 2009, 23:42
Posty: 981
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Lublin 3, Polonez Kombi
A to tutaj to gdzie?

_________________
Polecam Enkol - Społeczne archiwum transportu szynowego


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 13 września 2015, 21:01 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2014, 08:31
Posty: 541
Lokalizacja: Warszawa
Sorry "zokolic" ale zarobiony byłem. Koledzy wszystko opisali, ja od siebie powiem tak - nie zamieniłbym Tczewa na KiA. Pod górę na przełęczy Stelvio Żuk rwał na dwójce jak wściekły. Dopiero na wysokości ponad 2400 m n.p.m. musiałem na jednym podjeździe zapiąć jedynkę. Ale wtedy to nie ma na niego mocnych. Na poziomie morza na jedynce pchałem się pod zbocze nachylone 20 stopni i szedł jak szatan.

Montuj, baw się Żukiem. Bez podnośnika/kanału nie będzie to łatwe, więc w miarę możliwości rozejrzyj się za możliwością skorzystania z takowego do tej przeróbki. Jak wszystko będziesz miał i tutka przeczytasz - zajmie Ci to dobę;-)

_________________
Pozdrawiam

Piotr "Diesel" Biegała

www.lezuk.pl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 14 września 2015, 07:40 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 czerwca 2015, 23:30
Posty: 649
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd: Żuk A07J 2.4TD
Po ile takie skrzynie Tczewa chodzą? Nie chciałbym przepłacić...

_________________
Żuk Kazik:
http://www.forum.polskiedostawczaki.pl/ ... =16&t=2875
https://www.facebook.com/Zuk.Kazik


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 14 września 2015, 08:09 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2014, 08:31
Posty: 541
Lokalizacja: Warszawa
Za komplet ze sprzęgłem i kołem zamachowym można po maxie dać jakieś 8 stów.

_________________
Pozdrawiam

Piotr "Diesel" Biegała

www.lezuk.pl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 14 września 2015, 09:04 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
Panowie, za głowię się złapałem jak koleś mi zaśpiewał 500 zł za skrzynię. Myślę sobie w miarę blisko. Zobaczymy.
Na miejscu:
Skrzynia spora. Wszystko cacy myta była jak nic.
Opinia:
Nie wiem kto tym jechał, ale wszystko rozbite i wytłuczone. Nic szukam dalej, gość też. Tyle że jelenia do zakupu.
Patent:
Podpory mam, zaadaptowane z jakiegoś ciągnika siodłowego - mocowanie "U" z resorowania. Grube na 2,5cm - mocne ze stali 10.10 - na pewno się nie urwie. Samo kleszczące - wewnętrzne scianki "U" są nacinane. Nakładamy od góry na ramę "U" i skręcamy na sucho spróbowałem, nie przesuwa się i można wrócić bez inwazyjnie do oryginału wrócić.
Wspominaliście coś o drganiach - tego się najbardziej obawiam.
POMIAR
Mam prośbę, panowie. Potrzebuję bardzo dokładnych wymiarów wału - skróconego.
Zamierzam zostawić sobie wał jeden oryginalny ze skrzynią. - Rozumiecie. W sensie, zawsze można wrócić do tego co było.
W dodatku, zostałem wujkiem i wozimy czasem materiały budowlane - budujemy pokoik :3.
Nie mogę pozwolić sobie na postój. Bez wału daleko nie zajadę. Kupię nowy i poddam go skróceniu.

Poza tym żuk bije non stop kilometry. PS. Śmiali się z mojego pomysłu. "Żuka będziesz robił,phi" Teraz ludzi z wesela woził - bardzo się podobało weselnikom.
Betoniarkę, Tarczówkę, 14 worków z cementem (:D), kartony pełne wódki.
Belki na krokwie.
Powiem więcej, miał tylko wyglądać. W praktyce wygląda jak pracownik fizyczny ubrany w święto pracy. Czysto i schludnie, jednak zachowuje swój klimat. ;)

Chciałbym przygotować wszystkie niezbędne części by maksymalnie na jedne weekend unieruchomić pojazd. Może to dziwne, ale w mojej rodzinie utwierdziło się przekonanie, jakby żuk był "domownikiem" - zostaje tu i już.

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 14 września 2015, 09:10 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2014, 08:31
Posty: 541
Lokalizacja: Warszawa
Tak jak Ci napisałem wcześniej - ja skracałem wał o 10,5 cm. Ponadto bez zaspawywania otworów we flanszy wału, po prostu wykonano nowe otwory i przez nie jest to skręcone.

Obawiam się że będziesz musiał sam zmierzyć o ile skrócić. Pamiętaj że pomyłka o centymetr nie jest zbrodnią, bo w łamanym wale masz spory zapas na styku połówek. Pomiar najlepszy przeprowadzisz na w pełni obciążonym aucie - bo wtedy wał jest najkrótszy.

_________________
Pozdrawiam

Piotr "Diesel" Biegała

www.lezuk.pl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 14 września 2015, 21:28 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 marca 2009, 23:42
Posty: 981
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Lublin 3, Polonez Kombi
Jak masz kupować nowy wał, to kup od razu krótki - po prostu pójdź do firmy, która robi remonty wałów podaj jakie mają być flanszę na wejścia i wyjściu, jaka długość i jaki maksymalny moment napędowy - wyspawają Ci taki wał jak z fabryki, a będzie pasował na długość... no i będzie wyważony, jak ta lala.
Ja kiedyś podobny myk robiłem do drezyny - gdzie wały napędowe zamawiałem w firmie:
http://warszawa.cylex.pl/firmy/tokaj-eu ... 50135.html

_________________
Polecam Enkol - Społeczne archiwum transportu szynowego


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 15 września 2015, 07:24 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
Masz może pojęcie ile taka operacja może kosztować? Liczę się z kosztami, lecz muszę przygotować odpowiedni budżet.

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 15 września 2015, 09:09 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2009, 17:36
Posty: 845
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Żuk A-0701J i A-111J
zokolic pisze:
Masz może pojęcie ile taka operacja może kosztować? Liczę się z kosztami, lecz muszę przygotować odpowiedni budżet.


pewnie dla kosztów to lepiej skrócić wał oryginalny ze starych zapasów niż nowy zamawiać

u mnie w Lublinie koszt skrócenia w warsztacie ślusarskim 100zł nie potrzeba wyważać, do wyważenia wału potrzeba specjalnego sprzętu w wyspecjalizowanym warsztacie to koszt 150zł za samo wyważenie

_________________
"Ozdobą wszystkich dróg jest lubelski żuk"


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 18 września 2015, 07:38 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 01 września 2015, 12:00
Posty: 609
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Żuk A07B 1994
http://olx.pl/oferta/zuk-w-idealnym-sta ... 597bed524d

zamontowana skrzynia V, może kogoś zainteresuje


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 286 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 20  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net