no i super tak ma byc
moja niemiala to przerobic musialem i tez jestem zadowolony , cholera mnie brala jak musialem na przeglad techniczny jechac majac te zwykle hamulce do ustawiania recznie
, pamietam jedego razu szykowalem nyse na przeglad i mysle sobie wezme zajade do kolegi on ma warsztat to elegancko ustawie na hamowni zeby rowno braly , no to jak zwykle podnosimy tyl do gory i sie kreci te regulatory , jak tyl "gotowy" pisze w """ bo mozna 3 razy podnosic i ustawiac
no to przod podnosimy i tez ustawiamy , ok wszystko niby pasuje pojezdzilem troche jeszcze i hamowalem zeby hamulce byly nagrzane wjezdzam na hamownie kolegi dobry wynik pokazuje super
no to na przeglad jade jechalem na przeglad jakies 15 km tam zajezdzam ten diagnosta wjezdza na ta hamownie i
jak bym wogole nieustawial nic tych hamulcow jedno kolo bieze mniej drugie wiecej
a idz ty z takim ukladem hamulcowym
musialem przed stacja diagnostyczna grzebac i ustawiac te hamulce i deszcz do tego padal , jak pomysle otym to
no dostala przeglad ale jaka akcja byla z tym wszystkim , do domu i odrazu wymieniam na bezregulacyjny , jest to bardzo dobry uklad niema grzebania
bo to sobie mozna tak przedstawic nysa ktora moze miec jakies usterki itd. niejest sensem miec dodatkowy problem wlasnie te hamulce starego typu , jak sie zmieni na nowy typ juz odpada to grzebanie i ustawianie
o tych starych hamulcach i wogole moge ksiazke napisac tak czesto przy tym grzebalem , ten kto sobie nyse kupi bez tych hamulcow nowego typu radze wymienic na takie nowe.
mogly miec te hamulce od 1992 roku , moja nysa energetyczna byla z 1990 roku i miala zwykle hamulce , jak to tam bylo niewie nikt z ta fabryka w nysie