jezeli bedziesz zmieniac ten uklad hamulcowy to i tak bedziesz musial sciagac tarcze kotwiczne oraz wyciagac pol-osie zeby zamontowac tarcze kotwiczne z Lublina 1 nowy uklad hamulcowy , wtedy bedziesz widzial w jakim stanie sa twoje zabki na pol-osiach , nowa pol-oska ma tak gdzies okolo 3,5 mm grubosci jednego zabka jezeli bedziesz widzial ze masz np. 2 mm lub mniej to odrazu do regeneracji sie nadaje taki most , luz jest coraz wiekszy moze sie zdazyc ze ruszajac staniesz w miejscu bo zabki sie wykrusza na pol-osi
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
na krzyzakach walu-napedowego tez widac luzy sprawdz to jezeli bedziesz krecic recznie i tak energicznie w lewo w prawo wtedy bedzie nawet slychac stuki jezeli krzyzaki wybite.Podalem ci kiedys namiar do faceta co ma mosty po regeneracji fachowej nawet zaplombowane kompletne z nowymi hamulcami tylko wyciagasz twoj i wstawiasz ten , sam mam taki most od niego narazie spisuje sie jak nowka bez zadnych stukow nic cichy jest
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
tak samo czesta wymiana oleju w moscie duzo polepsza i przedluza zywot , co do oleju hipol15 byl bym ostrozny niby to ten do mostow i skrzyn biegow ale ostatnio spuscilem olej z mostu wlasnie ten hipol i za zadki mi sie wydawal , zalalem teraz olejem tez o tym samym oznaczeniu i wartosciach co hipol tylko ze z firmy gdzie pracuje co do mostow sam. ciezarowych leja inny kolor i gesciejszy sie wydaje , jednym slowem wlewac cos innego markowego co daje pewne zapewnienie.