Dzisiaj jest 19 czerwca 2025, 09:29


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 19  Następna
Autor Wiadomość
Post: 10 grudnia 2015, 17:46 
Miłośnik Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lutego 2015, 21:39
Posty: 291
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: Żuk A07
Jeśli kulowy to właśnie raczej z teflonem co by go nie zeżarło za szybko mi się wydaję.

_________________
https://www.facebook.com/zukolak/


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 10 grudnia 2015, 18:37 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 czerwca 2015, 23:30
Posty: 649
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd: Żuk A07J 2.4TD
Na forum złombola padło coś takiego:
http://www.pommard.pl/zawory,261,116,elektrozawor.html

_________________
Żuk Kazik:
http://www.forum.polskiedostawczaki.pl/ ... =16&t=2875
https://www.facebook.com/Zuk.Kazik


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 10 grudnia 2015, 21:14 
Miłośnik Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lutego 2015, 21:39
Posty: 291
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: Żuk A07
Bardzo ciekawy patent ale działający tylko on/off.
Czy w naszych autach ma to znaczenie.. nie wiem nigdy mi z tyłu ogrzewanie nie działało a z przodu działało latem na stałe i na zimę się zepsuło..
ale spiąć razem z przełącznikiem do dmuchawy i podoba mi się :)

_________________
https://www.facebook.com/zukolak/


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 10 grudnia 2015, 22:14 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2014, 08:31
Posty: 541
Lokalizacja: Warszawa
Laski - tam ma być zawór TRÓJDROŻNY a nie przelotowy dwudrożny.

_________________
Pozdrawiam

Piotr "Diesel" Biegała

www.lezuk.pl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 10 grudnia 2015, 22:17 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 czerwca 2015, 23:30
Posty: 649
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd: Żuk A07J 2.4TD
Z tylu? Przod na bank trójdrożny, a tył niepamiętam! Wydaje mi się ze dwudrożny!

_________________
Żuk Kazik:
http://www.forum.polskiedostawczaki.pl/ ... =16&t=2875
https://www.facebook.com/Zuk.Kazik


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 10 grudnia 2015, 22:21 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 czerwca 2015, 23:30
Posty: 649
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd: Żuk A07J 2.4TD
http://www.zuk-kazik.pl/wp-content/uplo ... /09/46.jpg Tak jak myślałem :)

_________________
Żuk Kazik:
http://www.forum.polskiedostawczaki.pl/ ... =16&t=2875
https://www.facebook.com/Zuk.Kazik


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 10 grudnia 2015, 22:24 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2102
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
trójrożny, dwunożny

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 10 grudnia 2015, 22:42 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2014, 08:31
Posty: 541
Lokalizacja: Warszawa
Oba są trójdrożne. Powiem więcej -są identyczne;-)

_________________
Pozdrawiam

Piotr "Diesel" Biegała

www.lezuk.pl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 11 grudnia 2015, 00:34 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 czerwca 2015, 23:30
Posty: 649
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd: Żuk A07J 2.4TD
Strucelsw pisze:
trójrożny, dwunożny


Pisanie z komórki się kłania :D
Ahhh te słowniki :P

_________________
Żuk Kazik:
http://www.forum.polskiedostawczaki.pl/ ... =16&t=2875
https://www.facebook.com/Zuk.Kazik


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 11 grudnia 2015, 09:06 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
Panowie się trochę uśmiałem, czytając to co piszecie - oczywiście w pozytywnym tego słowa znaczeniu.

Panowie, polecimy z duchem czasu, dam jakiś elektrozawór, podpinam pod zasilanie wentylatora.
Ciepełko musi być.
Przyszła żona narzeka na zimno w aucie.
Już chciałem odstąpić od pomysłu z wymianą zaworów, na kulowy - bo w sumie po cholerę, ale teraz dostrzegam inne horyzonty.


PROBLEM nr 2.


(opis)
Żuk z silnikiem diesla 4c90 - wczoraj w trasie, żuk stracił moc.
W mieście nie ma problemu. Odpala jedzie, i pali od rozrusznika.
Problem zaczyna się w trasie.
Podczas upojnej jazdy 80km/h silnik zaczyna słabnąć.
z początku na wysokich obrotach - brakuje mu mocy
z czasem ledwo 60 km/h idzie na 3 -ce.

(eksploatacja)
Olej napędowy jest - zalany na orlenie
Ciśnienie przy 80 km/h ponad 2 bary
temp 80 *c

(objawy)
W końcu silnik na luzie zgasł. Odpaliłem go na ulicy i doznałem szoku - jedynka i but, uciekam z ulicy.
Problem zdaje się przestał się nasilać, bo auto odzyskiwało moc po każdym kilometrze.

Tak to wyglądało. Rozpędzam się i nie mogę przekroczyć 80*km.h , a przecież zamykałem licznik!

(moje przypuszczenia)
ad1.-Filtr jest wymieniony Latem - odkleiło się coś w zbiorniku i zapchało go?
ad2.-pompka - może skok ma za mały i nie pompuje przy stałej prędkości?
ad3.-Smog w zbiorniku zapchany? - Przecież to w ogóle by nie szło ujechać.
ad4.-Ropa zalana tego samego dnia - kiepskiej jakości z Orlenu?
ad5.-Linka gaszenia silnika - zakleszczyła mi się, to odkręciłem ją w ogóle. - nie wiem czy lekko wyciągnięta linka (bo się zaciela) mogła mieć wpływ na dawkę ropy.

Najbardziej prawdopodobna:
Zacięcie PRZESTAWIACZA REGULATORA KĄTA WTRYSKU
Czy puściłby gdybym zgasił auto na chwilę?
Może oleju do pompy dolać? Chociaż też nie,bo przecież ciągnie olej z korby - zgadza się?

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 11 grudnia 2015, 09:24 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2014, 08:31
Posty: 541
Lokalizacja: Warszawa
Zacznij od wymiany filtra. Objawy się zasadniczo zgadzają. U mnie filtr stanął po 6000 km. Pompka jakby miała problem z pompowaniem, to objaw byłby nieco inny - brak paliwa i zgaśnięcie silnika z zapowietrzeniem układu.
Smok w zbiorniku to taki żart - kawałek rurki z siatkową końcówką, ale faktycznie może powodować problemy ze ssaniem, ale raczej tylko jego resztki z baku.
Jakość ropy nie ma znaczenia, skoro z Orlenu
Linka gaszenia też nie ma znaczenia.

Moja opinia - jeśli to nie filtr, to zajrzyj do przestawiacza - jeśli pracował bez oleju - to mógł się zatrzeć. Nowy - 850 zł. Jeśli jednak z nim wsio ok, to pozostaje moim zdaniem przegląd pompy wtryskowej i wtrysków jeśli tego jeszcze nie robiłeś.


A co do elektrozaworu - powodzenia;-) Obawiam się jednak że efekt nie będzie spektakularny...

_________________
Pozdrawiam

Piotr "Diesel" Biegała

www.lezuk.pl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 11 grudnia 2015, 09:28 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
Pompa wtryskowa rzędowa (ten cerwony korek)

http://www.fhu-rymarczyk.pl/stronka/components/com_virtuemart/shop_image/product/Silnik_4C90_zwyk_4d43fe382f633.jpg
Smarowana jest rozbryzgowo z kroby ,czy zalewa się ja olejem?

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 11 grudnia 2015, 13:21 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1213
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
Smarowanie jest z silnika olejem pod ciśnieniem.Ten korek służy do wstępnego zalania pompy olejem, np. po demontażu z silnika w celu naprawy.
Sprawdź sobie ten filtr,bo to ewidentnie coś się zatyka.Że był niedawno wymieniany, to nie ma żadnego znaczenia.To kosztuje grosze, a przynajmniej wyeliminujesz jeden punkt z listy.Te pompy wtryskowe nie są aż tak znowu słabe,żeby często siadały.Jeśli zawsze ci dobrze pali,nie kopci i ma moc (poza ty przypadkiem) to powinna być ok.Ja w swoim mam pompę nie ruszaną od fabryki,nawet fabryczne plomby tam były.Silnik chodzi ładnie, nie kopci wcale,a jak kiedyś miałem podobne problemy,to winny okazał się zapchany filtr (też długo na nim nie jeździłem). Ten "smok" w baku,jak ma siatkę zniszczoną,to ciągnie na żywca paliwo jak leci i wtedy szybko filtr zabije.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 11 grudnia 2015, 14:38 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
Dobra, dzięki za informacje.:)
Też mi się wydaje, że pompa to raczej sprawna.

Bardziej mnie zastanawia ta pompka przed pompą.
Z nią był już wcześniej problem, gasł.

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 11 grudnia 2015, 17:54 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2014, 08:31
Posty: 541
Lokalizacja: Warszawa
Pompka wstępna to zło. Mechaniczna tragedia...

_________________
Pozdrawiam

Piotr "Diesel" Biegała

www.lezuk.pl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 19  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net