Dzisiaj jest 22 grudnia 2024, 02:39


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: 28 lipca 2024, 19:28 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 06 września 2020, 17:28
Posty: 26
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd: Lublin 3 1999r
Witam, kupiłem i chyba żałuję
Mam problem z odpalaniem Lublina, nowe węże paliwowe, doszedłem do tego że przewód ssący od baku do pompki był nie drożny (przedmuchany), po podaniu paliwa z bańki przed pompką auto zapala, po podłączeniu do baku już jest problem. Pompka wstępna nowa (ale tu miałbym wątpliwości czy jest sprawna), wtryskowa sprawdzona i niby jak nowa. Co i jak jeszcze sprawdzić?

_________________
Lublin to jest wóz, dwie tony na pace a w kierownicy luz!!!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 29 lipca 2024, 21:44 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2070
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
smok w baku zarosniety

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 30 lipca 2024, 13:42 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 06 września 2020, 17:28
Posty: 26
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd: Lublin 3 1999r
Smok wymieniony, będę przerabiał rurkę między pompką a bakiem. Teraz walczę z rozrządem i ogólnie z wszystkim co nie dokręcone i cieknące. Pompa wtryskowa ciekła na uszczelnieniu bo oring zgnieciony. Walczę dalej

_________________
Lublin to jest wóz, dwie tony na pace a w kierownicy luz!!!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 04 sierpnia 2024, 10:58 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 06 września 2020, 17:28
Posty: 26
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd: Lublin 3 1999r
Ktoś podpowie jak podłączyć węże chłodzenia i nagrzewnicę? Coś jest pokombinowane, nagrzewnica była odcięta... Silnik to euro 2, w poprzednim był chyba euro 3 i są inaczej podłączone węże, nie ma nawet krućca z tyłu pompy wody tak jak w tym.
Obrazek
Zastanawiam się też czy nie zamontować jakiegoś separatora oleju, wszystko z głowicy zasysa turbina...

_________________
Lublin to jest wóz, dwie tony na pace a w kierownicy luz!!!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 05 sierpnia 2024, 21:13 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 06 września 2020, 17:28
Posty: 26
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd: Lublin 3 1999r
Porażka nr 1. Wszystko poskładane i nie odpala a jeśli już to na 2s, bez mocy i czarno z wydechu. Przy rozbiórce wydawało się że rozrząd jest lekko przestawiony, kiedy zgadzał się znak na kole zamachowym i wałku rozrządu to na kole przestawiacza wtrysku blaszka wskazywała o pół zęba wcześniej (pompa ustawiona na znakach) ale auto jako tako odpalało.
Obrazek
Teraz po założeniu nowego paska koło ustawione jest na ząb z kropkami (tak jak pokazuje instrukcja jeśli dobrze rozumiem) i auto nie odpala... Wymieniałem też uszczelnienia w przestawiaczu kąta i według instrukcji nalałem 250ml oleju = pełno pod sam korek, tak ma być czy jednak to za dużo?
Obrazek

_________________
Lublin to jest wóz, dwie tony na pace a w kierownicy luz!!!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 06 sierpnia 2024, 21:02 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2070
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
tak ma być. pompa do ustawienia

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net