co przetrwalo w dobrym stanie i orginalnym to strazackie zuki smutki , taka prawda wszystkie inne auta specjalne takie jak pogotowie, milicja oraz inne byly katowane na sluzbie , po sluzbie byly w oplakanym stanie wystawiane na przetargi , taki ktos kto mial szklarnie prywatny czlowiek poszukiwal takiego taniego auta co moze 5 km sie przejechac na targ i tam caly dzien stac taka nyska czy tam innym autem a o 19 wieczorem do domu na 3 cylindrach wrocic , za pare lat kawalek blachy z pralki wstawic zeby w zimie tak niedmuchalo bo mniejsze dziury szpachla zakitowane
i tak naprawde niezwracal nikt uwagi z tych ludzi czy tam bylo siedzenie orginalne siwe czy jakies czarne lub tapicerka taka lub inna jest wiecej takich dupereli do ktorych mozna sie przyp.... ze tak powiem
na allegro jest wystawiona czy byla wystawiona nysa 522 ex sanitarka miala 65% zachowanych orginalnych detali z wyposarzenia
powiem tak ze jezeli byl bym fanatykiem aut specjalnych to punkt 1 : znajduje takie auto ktore ma na 60% orginalnych detali oraz wiem ze jeszcze znajde cos przykladowo do modelu 522 co uzupelni stan orginalny takiej sanitarki , improwizacje podrobki niewchodza w gre kto improwizuje takie cos to niech odrazu na dzien dobry wie ze bedzie wiecznie sie grzebac z tym i czas oraz wydatki to jak beczka bez dna
nieraz rozgrzebie i wcale nieskonczy , ( lepiej isc pare razy na porzadne jedzenie za te pieniadze
) dlatego nieraz juz pisalem otym naco sie na glebokie wody wybierac jezeli chodzi o 100% wersje specjalne ich odbudowa
, na dzien dzisiejszy nyska towos 522 jest unikatem juz , jasne wersje specjalne trzeba uchowac tez , ale przyznajmy sie wszyscy do tego kazdy chce tez kiedys jezdzic tym autem a nie pol zycia grzebac i grzebac i nadal niewidac swiatelka w tunelu.
P.S niechce tez nikogo zniechecac do renowacji nysy specjalnej
to mi lezalo na jezyku co tu napisalem, jestem taki ze jak robie cos to musze widziec postepy dlatego taka reakcja mojego pisania
pozdr