Dzisiaj jest 16 czerwca 2025, 09:36


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: 29 grudnia 2010, 20:52 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 26 listopada 2010, 20:44
Posty: 280
Lokalizacja: Krakow
Z ta niezawodnoscia S21 to tez roznie bywa :)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 29 grudnia 2010, 21:21 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2864
Lokalizacja: EU
jak aparat zaplonowy sie nowy kupi , gaznik niebedzie zuzyty , lub odrazu nowego webera sie wstawi to bedzie niezawodny , o ile silnik jako taki jest w dobrym stanie , te oleje silnikowe ktore dzisiaj sa dostepne w sklepach one wydluza znacznie zywotnosc S - 21 :wink:
S-21 wstawiali do zukow az do konca produkcji i mieli odbiorcow na zuki benzyniaki :wink: bo to dobry silnik , tylko wiadomo jak wpadnie katowi w rece to jak ze wszystkim.

P.S pokaz twojego zuka wkoncu.

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 29 grudnia 2010, 22:16 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 26 listopada 2010, 20:44
Posty: 280
Lokalizacja: Krakow
Jak go umyje :P


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 30 grudnia 2010, 13:32 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 marca 2009, 23:42
Posty: 981
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Lublin 3, Polonez Kombi
raczej myślę o wstępnym pobudzeniu światłami zanim pojedziemy prądem po świecach... ale możesz mieć waść rację... chyba to nie ma sensu...

_________________
Polecam Enkol - Społeczne archiwum transportu szynowego


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 12 stycznia 2011, 22:49 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 26 listopada 2010, 20:44
Posty: 280
Lokalizacja: Krakow
Dostalem instrukcje do silnika 4c90.

Podana jest tam norma zuzycia oleju dla dotartego silnika, uwaga:

0,125 kg/h

(jak pisalem wczesniej, dla wersji z turbo Andoria podaje 0,033 kg/h)

I teraz pytanie - dla jakich warunkow pracy okresla sie te normy? Przeciez to strasznie duzo! Przyjmujac, ze 1 l oleju wazy jakies 890 gramow, to jazda przez 1000 km z predkoscia ok. 70 km/h "kosztowalaby" okolo litra spalonego oleju. Masakra. Chyba, ze to np. praca pod duzym obciazeniem...


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 13 stycznia 2011, 00:04 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 marca 2009, 23:42
Posty: 981
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Lublin 3, Polonez Kombi
Chyba raczej pod małym... gdy niższe ciśnienie w cylindrze to wówczas olej chętniejszy do zaglądania z dołu do góry.

Np. lokomotywa Lyd1 z silnikiem 5DSR150 na wolnych aż chlapie olejem.. pod obciążeniem "prawie czysto" - choć akurat tamten silnik to nie wiem czy jeździ na ON czy na Superol :lol: (norma 1,5 l oleju na 10 litrów ON)

_________________
Polecam Enkol - Społeczne archiwum transportu szynowego


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net