Dzisiaj jest 22 grudnia 2024, 10:58


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 157 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Następna
Autor Wiadomość
Post: 29 grudnia 2014, 22:13 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lipca 2007, 13:03
Posty: 2604
Lokalizacja: Kołobrzeg
Pojazd: Nysa 522W, 522S,Autosan H6 ZK
Haha-czytam i właśnie zagotowałem wodę w nysce-było ciepło, a roletka zasunięta na maksa bo zapomniałem odsłonić, a czujnik kilka dni wcześniej wysiadł od temp wody. Się gotowało, aż zbiorniczkiem wyrównawczym korkiem pociekło... Porażka, mam nadzieję, że się nic nie stało.

_________________
nysomani wszystkich krajów-łączcie się!!!!!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 29 grudnia 2014, 22:44 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5092
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Nieźle... Robo w zimie zagotować Nyskę :D Masz talent :D No ale bez czujnika sprawnego to co zrobisz...
Jeśli nie jechałeś z tym długo to nic nie powinno się było stać. Po dłuższym przegrzaniu każda część silnika dostaje po dupsku...

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 30 grudnia 2014, 20:05 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2070
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
i pewno psikało ze zbiorniczka 4 dziurkami naraz!!!
widowisko karnawałowe;)!

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 14 stycznia 2015, 15:12 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 08 grudnia 2014, 12:28
Posty: 12
Po przetestowaniu na dystansie kilkuset kilometrów stwierdzam że po wymianie UPG i modyfikacji termostatu jest OK. Silnik się dość szybko rozgrzewa i ładnie trzyma temperaturę 80-90st, nawet w terenie bo przypomnę że mam silnik S-21 w aucie terenowym Aro M461. Ogrzewanie jest ok, przy temperaturach powyżej zera muszę otwierać okna albo przymykać kratkę wlotu powietrza. Wyregulowałem ostatecznie dawkę gazu i spalanie spadło i się unormowało. W cyklu mieszanym teren/trasa 20l/100km na krótkich odcinkach miejskich 18l/100km. Jak sprawdzę na trasie to podam.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 14 stycznia 2015, 18:37 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2070
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
no to super:)

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 10 lipca 2015, 06:24 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 28 kwietnia 2015, 20:25
Posty: 54
Pojazd: Gaz 69 z sercem S-21
Orientujecie się jaka jest optymalna temperatura pracy silnika S21?
Mam na myśli faktyczną temperaturę.
Zdjąłem czujnik, wrzuciłem do gara i teraz wiem o ile przekłamuje mi wskaźnik.

Drugie pytanie: jaka temperatura jest już zbyt wysoka?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 10 lipca 2015, 07:47 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 marca 2009, 23:42
Posty: 981
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Lublin 3, Polonez Kombi
Fabryczna instrukcja silnika podaje 80-90 stopni.

_________________
Polecam Enkol - Społeczne archiwum transportu szynowego


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 10 lipca 2015, 12:28 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 28 kwietnia 2015, 20:25
Posty: 54
Pojazd: Gaz 69 z sercem S-21
Dzięki!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 10 lipca 2015, 14:15 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2070
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
wskazówka powinna być koło 80C, ewentualnie trochę ponad. 90 to już duzo dla s21.

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 10 lipca 2015, 14:40 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 28 kwietnia 2015, 20:25
Posty: 54
Pojazd: Gaz 69 z sercem S-21
Pomierzyłem sobie wszystko i u mnie kiedy wskazówka jest idealnie na 80 to temperatura realna wynosi 83 stopnie.
Kiedy wskazówka przekroczy kreskę 80 o grubość wskazówki to mam już realne 90.
Przy 80 stopniach zaczyna mi więcej palić, optymalnie jest 85-90.
To tak z moich obserwacji.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 10 lipca 2015, 18:22 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2836
Lokalizacja: EU
termostat najlepiej wjac jak sie latem jezdzi , temperature utrzymywac od 80C - 90C , nic mu niebedzie jak ma 85-90C :wink:

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 10 lipca 2015, 18:41 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2070
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
Zgadza się 90-95C to temperatura ekonomiczna.Za to przy 75-80C ma lepsze osiągi(większa gestosć ładunku i lepsze chłodzenie wewnętrzne). Bardzo to czuć w autach, w których termostat ma otwarcie przy np 89C a zmienimy na 76C. Z tym, że przy gaźnikowych należy wzbogacić mieszankę.
Poniżej 74-75C nastepuje zdecydowany wzrost spalania ale bez poprawy osiagów (osiadanie filmu paliwowego w kanałach, słabe odparowanie mieszanki, niecałkowite spalanie)

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 10 lipca 2015, 18:44 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2070
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
a jak termostat sprawny to po co wyjmować. ja mam Termostat o poczatku74C i w trasie trzyma temp 80C, w mieście do 85C, za to charakterystyka termostatu jest taka, że nagrzewa się w 1,5km, zimą w 2km, nie mam rolety ani tektury na chłodnicy.

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 10 lipca 2015, 21:33 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2836
Lokalizacja: EU
mi sie niechcialo kombinowac z innym termostatem bo ten orginalny to wadliwa czesc , a nyse i tak latem uzywam , mam rolete przed chlodnica , silnik sie szybko nagrzeje , S-21 znosi bardzo dobrze gorace dni :wink:

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 11 lipca 2015, 17:47 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2070
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
ja mam dedykowany do s-21, nie dobierany od czegoś. Po prostu termostat firmy Metal Incar do silników S-21, nawet nie musiałem zmieniać-ktoś taki wcześniej założył. Są bardzo dobre, w innych autach też ich używam i również szybko się nagrzewają i nie przegrzewają.
A wadliwe to były te stare z harmonijkową puszką, ten jest "normalny"

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 157 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net