no tak zdjecia z opoznieniem bo nie mam czasu zgrywac ale bedzie wiecej dreszczyku ŁO
pomalowane elementy z gniezna, najbardizej sie ciesze z tych wsporników, mialem lepic jakies płaskowniki a tu sie trafilo po 2 latach
)
wycialem se podloge i wyszedl prawie skrzyniowy hahaha
takie pierdzilo sobie kupilem do malowania zeby nie ciagnac z akazdym razem z garazu remontowego do warsztatu, costam daje rade dobrze ze 50l, bo 24 to by musiala ciagle pracowac, w sumie ta tez pracuje..
no i tak to wyglada, jak na to teraz patrze to niezla rzeznia
tyle zostało, na zlomie dostalem za resztki tarpana 60zl, a arkusz blachy kosztuje 90 ;P, poszly prawie 3
no i reszta nie jest najgorzej
poszedl fertan i troche pojezdzi,
mysle ze nie ma co sie bardzo tak spuszczac nad tymi zabezpieczeniami jak auto bedzie jezdzilo tylko w cieplo a nie caly rok, syrene mam po remoncie (w wieku 16lat) od 2002r i mocno ruda sie nie posuwa a robilem to duzo gorzej niz teraz
patrzac na zdjecia mozna zauwazyc jak ciekawa jest budowa tarpana, nie ma tam zadnych profili zamknietych procz ramy, wszystko blaszka do blaszki, plasko i tanio, do remontu to dobrze
) widac na blotnikach gdzie byla podloga a gdzie juz "sucho" najwazniejsze ze nie ma duzo dziur