Dzisiaj jest 22 grudnia 2024, 07:25


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 143 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Autor Wiadomość
Post: 11 sierpnia 2018, 22:45 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 29 sierpnia 2016, 22:04
Posty: 259
Pojazd: Lublin 3Mi
Może w takim wypadku dołożyć poduszki pneumatyczne? Miałbyś zarówno ładowność w razie potrzeby jak i komfort podczas jazdy bez obciążania.

_________________
Pozdrawiam, Tomek
Daewoo Lublin 3 3524 2000r, Andoria 4cT90-1MEA 90KM
Intrall Lublin 3Mi 3524 2006r, Andoria 4cTi90-1BE 102KM


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 26 stycznia 2020, 10:20 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 maja 2014, 14:37
Posty: 59
Lokalizacja: Nałęczów/Lublin
Mała aktualizacja.

Truck jeździ. Jeśli chodzi o sprawy techniczne to w sumie tylko jedna awaria się trafiła przez dwa sezony jazdy. W bębnie z tyłu pękła sprężynka i przyblokowało koło. Stało się to na trasie do Gdańska. Co kilkanaście kilometrów blokowało się koło. Nie miałem ze sobą żadnych narzędzi więc opracowałem sposób jak temu zaradzić. Starczało zatrzymać się i przejechać na wstecznym parę metrów, wtedy puszczało. Oczywiście co godzinę przerwa na studzenie bo blokujący bęben mocno się nagrzewał. Sprężynka pękła bo zardzewiała. Bębny było toczone, okładziny nowe, łożyska kół nowe, rozpieraki nowe, ale sprężynki i cała reszta została stara. To było niedopatrzenie przy montażu- nie sądziłem ze taka awaria w ogóle może wystąpić. W między czasie wymieniłem też most napędowy- na odrobinę cichszy.

Byłem truckiem na urlopie w Gdańsku. Kilka razy w Warszawie (m. in. na Autonostalgi). W Zakopanym. W Kielcach na classic & youngtimer show. Rodzice wybrali się aż do Karpacza. Dokładnego przebiegu nie znam bo zmieniałem zegary, ale od sierpnia 2017 (czyli przez dwa sezony letnie) auto nawinęło ponad 20 tys kilometrów. To sporo biorąc pod uwagę ze to auto typowo weekendowe.

Tak jak pisaliście w temacie: szpachla trochę usiała i pojawiły się rysy. Stalo się to po około roku po lakierowaniu. Zaradził wet sanding całości i ponowne żmudne polerowanie. Rdza nie wyszła, szpachla nie pęka. Proces siadania i skurczania już się zakończył. Po ostatnim polerowaniu połysk i nienaganna powierzchnia się utrzymuje. Oczywiście pojawiło się kilka oprysków od kamyczków- na całym aucie około 10. Kilka na nosku i kilka na progach.

Układ chłodzenia się raz zapowietrzył. Już myślałem że to uszczelka pod głowicą. Jednak ponowne odpowietrzenie układu załatwiło temat. Jaka była przyczyna do dziś nie wiem. Może nie dokręcony korek zbiorniczka. Profilaktycznie podokręcałem opaski węży gumowych- może gdzieś było nieszczelnie. Nie wiem. :P

Teraz zdjęcia.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
Polonez Caro
Polonez Truck "el camino" IN PROGRESS
Polonez ATU 86 "Hachiroku"


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 26 stycznia 2020, 12:53 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lipca 2007, 00:46
Posty: 2845
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
No i super! :D

Podoba mi się z czarną blaszką :wink:

_________________
Kot może zostać. Reszta - wypierdal*ć!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 26 stycznia 2020, 14:02 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 22 grudnia 2014, 17:51
Posty: 434
Lokalizacja: gdynia
Fany , jakoś ostatnio choruje na poloneza , albo drogie albo zmęczone lub zgniłe , jak coś się pokaże to mój zapłon lub lenistwo podjechania i obawy jaka rzeczywistość zastane .

Jakaś moda na takie blaszki od jakiegoś czasu ;)

_________________
Fiat 126p 97”
Nissan Cherry 83”
Fiat 126p i 125p 82”
Fiat 126p 77”
Niewiadow n126 75”
Trabanta 601 72”
Wsk 125 58”


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 06 lutego 2020, 18:25 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 26 października 2018, 14:28
Posty: 205
Pojazd: Żuk "Strażak" 1984
Zacny.,
Powiedz proszę, co to za felga? - producent, model, rozmiar ET? ładnie siedzi w błotniku, jest na dystansie?
Ta fela to custom, czy z regału?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 08 lutego 2020, 21:40 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 września 2018, 21:56
Posty: 36
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Nysa 522
Przejrzałem cały wątek i jestem pod ogromnym wrażeniem prac i efektu końcowego. Polonez wyszedł pięknie :-) Nie ma prowizorki, 'profeska' od początku do końca. Szacun za pomysł, zapał, zawziętość i umiejętności. Chętnie zobaczę 'Poldka' na żywo bo widzę, że nie daleko mieszkasz i może gdzieś uda się spotkać 8) a nowy sezon coraz bliżej ...


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 09 sierpnia 2024, 08:46 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 maja 2014, 14:37
Posty: 59
Lokalizacja: Nałęczów/Lublin
Pora na aktualizację tematu. Dwa lata temu polonez dostał nowy silnik xud9 gdyż stary zaczął nabijać ciśnienie w układ chłodniczy. Trafił się słupek z caro z 1992 roku. Został tylko uszczelniony. Teraz przez brak wcześniejszego porównania jestem już pewny że poprzedni-oryginalny słupek był felerny. Ustąpiły wibracje. Zmniejszył się hałas. Spalanie i dynamika bez zmian czyli jedno i drugie niskie. Skrzynia jeden raz się zacięła. Zdarzyło się to raz. Zacięcie polegało na braku możliwości wrzucenia biegu. Pomogło zgaszenie silnika i odpalenie rozrusznikiem z drugiego biegu. Potem już działało normalnie. Po zmianie silnika strzelił jakiś wężyk ok wody w trakcie jazdy próbnej ale już nie pamiętam który. Pozbyłem się też środkowego tłumika na rzecz kawałka rury aby móc wjechać autem do garażu bez rozstawiania desek. Kierownica z poloneza kombi ustąpiła miejsca zwyklej z modelu Caro. Ostatnie dwa sezony, nad czym ubolewam to przebiegi rzędu 100 kilometrów. Ostatni przegląd we wrześniu 2023 czyli prawie rok temu uziemił auto. Odczuwałem luzy. Myślałem że przekładnia złapała luzy. Jednak okazalo się że pod przekładnią pękła podłużnica. Jednak obniżenie daje popalić konstrukcji samonośnej. Plan mam taki żeby wziąć się za naprawę jak dzieci pójdą już do szkoły i będzie więcej luzu. Czyli za jakieś 5 lat.

Z dobrych wiadomości to lakier. Lakier sie trzyma wręcz perfekcyjnie. Pojawiły się jakieś drobne obicia i niedoskonałości, ale korozja nie wyszła. Szpachla nie pękła nigdzie. W dalszym ciągu lakier jest godny auta pokazowego.

_________________
Polonez Caro
Polonez Truck "el camino" IN PROGRESS
Polonez ATU 86 "Hachiroku"


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 12 sierpnia 2024, 22:11 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2070
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
peknieta podluznica pod przekladnia to standard. lakier nie peka bo auto malo jezdzi.

proponuje prowadzac dzieci do garazu zamiast do przedszkola,bedzie potrojna korzysc co najmniej:)

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 143 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net