Dzisiaj jest 16 czerwca 2025, 23:47


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 426 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 25, 26, 27, 28, 29
Autor Wiadomość
Post: 21 marca 2025, 23:03 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2864
Lokalizacja: EU
Tylko mineralny zadnych syntetyków które na nowych recepturach sa zrobione , stara receptura tak jak Selektol SD 20W/30 , caly syf jest na dole w misce olejowej , co 2 lata nowy olej niezaleznie ile km sie zrobi, manufaktura Rektol która produkuje oleje tam doradza sam szef , i tez dla nowego silnika jest ten SAE 30 na docieranie , 500 km na tym pojezdzic , wlasnie taki mam teraz zalany , potem 20W/30 bedzie wlany. Tak samo doradzili mi olej do skrzyni biegów, ja nigdy juz nie wleje oleju Liqui Moly czy jakiegos innego co robi wielka reklame , bo to gówno warte !!! jakies dobre 6 lat jezdzilem wlasnie na tym "oldtimer öl " Liqiu Moly i tez co 2 lata wymienialem , i panewka poszla !! no wiadomo byla Nysa uzytkowana i wlewano byle co , ale u mnie dostawala co najlepsze tak uwazalem.

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 22 marca 2025, 08:00 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2864
Lokalizacja: EU
a z patentów to wstawilem gwintowe wstawki M10 do glowicy na mocowanie kolektora , odrazu do nowej glowicy , teraz mozna dociagac kolektor jak to sie mówi "po chlopsku" bez obawy ze szpilke wyciagnie z alumiowego gwintu M10 glowicy , stosuje Würth-time sert , podgrzewacz w kolektorze wydechowym ustawiony na wylot spalin i zaspawany, pompka paliwa ze sprezyna dolna która odciaga reczna dzwigienke , korek spustowy oleju z dodatkowym magnesem neodymowym , wywiercilem dziure 6 mm na jakies 0,5 cm gleboko , wsadzilem magnes i zapunktowalem , tak ze jak cos ma jeszcze byc w nowym silniku to magnes wylapie , ogólnie dobrze miec taki korek. Wracajac do glowicy to oplaca sie w przypadku nowej otworzyc 2 zaslepki i przedmuchac w mojej bylo duzo opilków aluminiowych.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 22 marca 2025, 08:14 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2864
Lokalizacja: EU
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 22 marca 2025, 08:42 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2864
Lokalizacja: EU
Marian pisze:
Super, że nowe serducho wjechało ;) Jednak z tym olejem to mnie zaskoczyłeś. Przy nowym silniku, z nowymi uszczelkami ja bym lał syntetyk. Oleje syntetyczne mają lepsze właściwości smarne. Jak sobie zobaczysz krzywki wałka rozrządu silnika, co chodził całe zycie na syntetyku versus takie co na mineralnym chodziły to byś sie przekonał, że mineralny to już tylko do starych silników, które nie mialy remontu robionego, a wcześniej na mineralnych chodziły...



olej mineralny na starej recepturze zrobiony w manufakturze , jest lepki zielonkawy kolor ma , to niejest cos nowego co ma skladniki oczyszczajace jak te wszystkie Liqui Moly , Castrole itd , niezaleznie co stoi na opakowaniu pólsyntetyk czy mineralny to robione jest na duza ilosc. W PRLu nikt Selektolu niezalewal , bo byl drogi , wlewalo sie LUX a to bylo gówno które robilo sie zadkie jak woda , i wykanczalo taki walek rozrzadu , i inne czesci. Olej mineralny na starych recepturach niepodrywa syfu tylko zostaje w misce olejowej na dole , silnik gaznikowy brudzi bardziej olej , dlatego niezaleznie ile sie jezdzi co 2 lata wymienic olej , i tez wole otwarta odme z gaznikiem Jikov.

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 24 marca 2025, 15:25 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 18 września 2019, 21:00
Posty: 81
Pojazd: Nysa 522 Towos 1990
Powiem tak ,,no ładne cacko,,


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 24 marca 2025, 18:06 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2864
Lokalizacja: EU
LukaszW pisze:
Powiem tak ,,no ładne cacko,,


dzieki Lukasz :)

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 426 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 25, 26, 27, 28, 29
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net